Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Tenk å være så overfladisk og så desperat at du legger ut video fra en egenpåført silikonoperasjon..

Så respektløst overfor dem som opereres pga sykdom og skade. Så kynisk for å få klikk og oppmerksomhet. Det er så sykt at jeg blir kvalm.. 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å bruke egen operasjon for klikk er et nytt lavmål av Anna. Hun er jo ikke syk en gang, eller jo, oppmerksomhetssyk. Kynisme i største grad

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hun kontakt med familien igjen? Hun skrev «nå ligger jeg hjemme på sofaen i Stavanger» så ble litt nysgjerrig og måtte se filmen. Var moren som filmer :) Hvis det er slik, er jo det helt supert! 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marie_82

Jeg forstår ikke hvorfor moren gidder å filme Anna som ligger rusa på opvåkningen, bare fordi hun skal poste det på samme bloggen der hun har hengt ut både moren og hele familien sin.. Det er flott at de tydeligvis har funnet tilbake til hverandre igjen, men er det ikke på tide å sette ned foten og nekte å ta del i galskapen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, marie_82 skrev:

Jeg forstår ikke hvorfor moren gidder å filme Anna som ligger rusa på opvåkningen, bare fordi hun skal poste det på samme bloggen der hun har hengt ut både moren og hele familien sin.. Det er flott at de tydeligvis har funnet tilbake til hverandre igjen, men er det ikke på tide å sette ned foten og nekte å ta del i galskapen?

Eneste måten å få oppmerksomhet på. Fryktelig trist om moren er med på dette tullet hennes. Håper hun trodde det kun var ment for at Anna ville se seg selv dopa.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De har invitert kun sin alle nærmeste familie og det blir et veldig lite og intimt bryllup. 47 stykker? Ehhhhh?

Endret av Minipilla
Stavefeil
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Minipilla skrev:

De har invitert kun sin alle nærmeste familie og det blir et veldig lite og intimt bryllup. 47 stykker? Ehhhhh?

Det er jo ikke mange.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, J.. said:

Det er jo ikke mange.

nja til å være nærmeste familie er det ganske mange..

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, J.. skrev:

Det er jo ikke mange.

Nei ikke til å være bryllup men til å kalle det veldig lite og intimt er femti stykker mange syns jeg. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, fjær said:

nja til å være nærmeste familie er det ganske mange..

Mange som har forskjellige syn på nærmeste familie. 

Foreldre som har gått fra hverandre har kanskje fått ny partner og nye barn. 

Tanter og onkler?

Noen ser på fettere og kusiner som nærmeste.

 

47 syntes jeg er et relativt lavt tall for bryllup. Spesielt med tanke på at de skal til Roma og veldig mange sikkert ikke kommer pga reisekostnader. 47 inviterte betyr ikke nødvendigvis 47 gjester.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Ellatin said:

Mange som har forskjellige syn på nærmeste familie. 

Foreldre som har gått fra hverandre har kanskje fått ny partner og nye barn. 

Tanter og onkler?

Noen ser på fettere og kusiner som nærmeste.

 

47 syntes jeg er et relativt lavt tall for bryllup. Spesielt med tanke på at de skal til Roma og veldig mange sikkert ikke kommer pga reisekostnader. 47 inviterte betyr ikke nødvendigvis 47 gjester.

Absolutt, derfor starter jeg også med nja... ;) Selv ser jeg mine søskenbarn som nærmeste familie, med 47 stykker er ikke få i mine øyne. Men igjen, alt er relativt.. Noen tenker mer "kun mine 100 nærmeste venner" er få...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, fjær skrev:

nja til å være nærmeste familie er det ganske mange..

I min familie er vi nærmere 50 bare i konfirmasjon og dåp,så 47 i bryllup synes ikke jeg er mange..

Og antar de inviterer en del par som sikkert i tilegg har barn så da blir det fort 4-5 gjester bare i en familie..

Endret av J..
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, J.. skrev:

I min familie er vi nærmere 50 bare i konfirmasjon og dåp,så 47 i bryllup synes ikke jeg er mange..

Og antar de inviterer en del par som sikkert i tilegg har barn så da blir det fort 4-5 gjester bare i en familie..

Ja helt sikkert et definisjonsspørsmål men JEG regner ikke tanter og søskenbarn og mors oldemor som aller nærmeste familie. Med tanke på Annas relasjoner til sin familie er det vel ytterst få derfra som stiller. Men igjen...noen liker å skryte på seg. Det blir som «kun fem hundre av mine nærmeste venner»...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Minipilla skrev:

Ja helt sikkert et definisjonsspørsmål men JEG regner ikke tanter og søskenbarn og mors oldemor som aller nærmeste familie. Med tanke på Annas relasjoner til sin familie er det vel ytterst få derfra som stiller. Men igjen...noen liker å skryte på seg. Det blir som «kun fem hundre av mine nærmeste venner»...

Det gjør ikke jeg heller.

Men det er da vitterlig en brudgom i bilde her også,med familie.

Og de vil sikkert ha venner i bryllupet sitt.

Så da er vi fort oppe i 47 stk da.

Bra de har såpass med nettverk,da det ikke lyser gjennom i bloggen,akkurat.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Anna og Jan har enda ikke trukket vinner av konkurransen publisert 7 jan kl 18.03 på Inspire Norges facebookside. I konkurranseteksten står det at vinner trekker nå på tirsdag! og at en må skrive ja i kommentarfelt og LIKE Inspire Norge for å delta. "Nå på tirsdag" var altså 9 januar, og idag 13 januar er ingen vinner trukket. Over 3000 personer har kommentert ja og disse må altså trykke "LIKER" på Inspire Norge. Dette vil igjen si at et par tusen mennesker som tidligere ikke har "likt" Inspire Norge på facebook nå blir spammet ned med reklamelenker som ikke er merket reklame, annonse etc. Igjen vil nok noen 100 av disse personene trykke seg inn og handle via lenkene, som igjen gir Anna og Jan enkle cash i lomma. Alt dette fordi de avholder falske konkurranser hvor de ikke trekker noen vinner... Har sendt nytt tips til Forbrukerombudet med bilder og forklaring, men ser ut som om Forbrukerombudet ikke verner særlig om forbrukerne her, da Anna og Jan bare fortsetter uten at det får noe konsekvenser..

  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bloggen hennes har blitt den mest ensformig og stusseligste av alle på topplisten. Hvordan kan hun ha så høye seertall? 😮

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er så egoistisk og frekt å forvente at folk tar seg råd til reise til Italia for å være med i bryllupet. 

Alt for mange som velger slike løsninger i dag, det er liksom helt innafor at et par skal bruke 10.000,-+++ for å være med i et bryllup (fly, hotell i minimum to netter, gave, utdrikningslag, mat og drikke utenom selve festen, barnevakt hjemme mm.)

Jeg hadde aldri forventet det eller valgt en slik løsning selv. Viktigere å dele dagen med de man er glad i enn at det skal bli så fancy som mulig. 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Korpsnerden skrev:

Jeg synes det er så egoistisk og frekt å forvente at folk tar seg råd til reise til Italia for å være med i bryllupet. 

Alt for mange som velger slike løsninger i dag, det er liksom helt innafor at et par skal bruke 10.000,-+++ for å være med i et bryllup (fly, hotell i minimum to netter, gave, utdrikningslag, mat og drikke utenom selve festen, barnevakt hjemme mm.)

Jeg hadde aldri forventet det eller valgt en slik løsning selv. Viktigere å dele dagen med de man er glad i enn at det skal bli så fancy som mulig. 

Enig. Ikke alle har råd til å dra til Italia for å være med i bryllup. For å ikke snakke om å få fri fra jobb. Når man gifter seg i utlandet, så må man regne med at ikke alle har mulighet til å komme. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...