Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Gjest jentekvinne
4 timer siden, Luckiness skrev:

Det samme tenkte jeg! Skulle jeg giftet meg i Roma ville jeg tatt det fra midten til april-begynnelsen av juni. Eller slutten av august-begynnelsen av oktober. Da er det ikke alt for varmt. Det fungerer også midt på sommeren, men det kan bli ubehagelig varmt hvis man skal oppholde seg utendørs lenge. Isåfall må man sørge for kjøling på noe vis. 

Men Roma er vel en populær by å gifte seg i. Det er sikkert ikke lett å akkurat den tiden man ønsker på året :) 

Helt enig, hadde tatt det i mai/juni. Det er en populær by, men vet om noen som giftet seg i august i fjor og de bestilte i mai samme året. Jeg hadde aldri giftet meg i Roma i november, men det er mulig Anna har en god grunn til å velge det tidspunktet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg giftet meg i roma på valentinesday. Vi var heldigvis heldige med været. Men det er ikke været som er viktigst når man gifter seg uansett.... alt man skal legge seg opp i 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomineB
9 minutter siden, chiki skrev:

Jeg giftet meg i roma på valentinesday. Vi var heldigvis heldige med været. Men det er ikke været som er viktigst når man gifter seg uansett.... alt man skal legge seg opp i 🙄

enig hvorfor diskutere dato når de har bestemt den🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er mer kritikkverdig at VG publiseres artikkel om bryllupsdato og sted enn selve valget av dato til MtM. Det må være rolige tider i verdensbilde når dette får spalteplass?

Hadde jeg vært journalist og signert denne artikkelen så hadde jeg ligget i fosterstilling i tårer og full av skam.

Endret av gjestgitt
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, gjestgitt skrev:

Jeg synes det er mer kritikkverdig at VG publiseres artikkel om bryllupsdato og sted enn selve valget av dato til MtM. Det må være rolige tider i verdensbilde når dette får spalteplass?

Hadde jeg vært journalist og signert denne artikkelen så hadde jeg ligget i fosterstilling i tårer og full av skam.

Så det er enkelte dager i kalenderen man ikke kan bruke pga tidligere hendelser? Nå har det vært vilt mange terrorangrep og andre liknende hendelser de siste 10 årene. Det begynner å bli relativt mange datoer man ikke kan gifte seg, få barn på, bli fridd til, osv om man skal følge tankegangen din. Skal Frankrike slutte å feire nasjonaldagen siden der skjedde et angrep den dagen? Skal du seriøst ta Anna og Jan for valg av dato?  

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Squill skrev:

I det nye blogginnlegget forteller hun at hun skal gifte seg utendørs i Roma 11. november. Har hun ikke blitt advart mot at det fort kan bli 8 grader og regn i Roma i november? Det må være superromantisk og kjempeflott å gifte seg i Roma, for ALL del, men hvorfor ikke legge det til en sommer- eller høstferie når det er behagelige temperaturer og folk faktisk kan reise videre på ferie i Italia, fremfor å tvinge gjestene til å ta seg fri og reise til Roma på det desidert mest stusslige tidspunktet værmessig?

Men herlighet, du trenger jo ikke å ta fri? Det er da vel det samme for deg, meg og alle som ikke skal i bryllupet når bryllupet skal finne sted. Det går ikke utover din økonomi eller fridager. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Maydis8 skrev:

Så det er enkelte dager i kalenderen man ikke kan bruke pga tidligere hendelser? Nå har det vært vilt mange terrorangrep og andre liknende hendelser de siste 10 årene. Det begynner å bli relativt mange datoer man ikke kan gifte seg, få barn på, bli fridd til, osv om man skal følge tankegangen din. Skal Frankrike slutte å feire nasjonaldagen siden der skjedde et angrep den dagen? Skal du seriøst ta Anna og Jan for valg av dato?  

Slapp av og les innlegget mitt en gang til er du grei? Jeg kritiserer VG/journalisten og ikke Anna sitt valg til dato.

Endret av gjestgitt
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Maydis8 skrev:

Så det er enkelte dager i kalenderen man ikke kan bruke pga tidligere hendelser? Nå har det vært vilt mange terrorangrep og andre liknende hendelser de siste 10 årene. Det begynner å bli relativt mange datoer man ikke kan gifte seg, få barn på, bli fridd til, osv om man skal følge tankegangen din. Skal Frankrike slutte å feire nasjonaldagen siden der skjedde et angrep den dagen? Skal du seriøst ta Anna og Jan for valg av dato?  

Haha!! en som ikke forstod innlegget...

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Miranda16 skrev:

Hadde ikke lesertallene falt så dramatisk, så hadde jeg trodd det samme. Et bryllup vil sende henne rett til topps 

Da er du sykt desperat ass....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må vær dalende nyheter i vg siden de må skrive om det. Hun får ekstra klikk ved å komme i landets aviser.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig! Nå har Anna og Jan funnet ut av at den vanlige bloggen hennes ikke slo an mer, så DA måtte de lage et nytt konsept: «Bryllupsbloggen med et stort preg av Anna Rasmussen».... Håper virkelig ikke at folk går på dette. Virker som om de skal gifte seg nå BARE for å inn penger fra bloggen. Lurer på hva de skal finne på når bryllupet er over. «Prosjekt ny baby?»..... 🤦🏼‍♀️

Endret av pinkessie
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, pinkessie skrev:

Er det mulig! Nå har Anna og Jan funnet ut av at den vanlige bloggen hennes ikke slo an mer, så DA måtte de lage et nytt konsept: «Bryllupsbloggen med et stort preg av Anna Rasmussen».... Håper virkelig ikke at folk går på dette. Virker som om de skal gifte seg nå BARE for å inn penger fra bloggen. Lurer på hva de skal finne på når bryllupet er over. «Prosjekt ny baby?»..... 🤦🏼‍♀️

Synes det hele bare blir flaut og krampaktig 🙈🙈🙈 virker som de har hatt et krisemøte og kommet på at de skal snakke mye om bryllupet nå, i håp om å bli relevante igjen. Hun ligger på 1 plass, så det har jo funket. Håper bare folk går fort lei igjen og hun faller på listene.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle nesten tro det er Anna som sensurerer kommentarfeltet til VG også. Kommentarer som: "Hvem er disse?" "Hvem bryr seg" "Hvorfor gir VG spalteplass til dette?" osv. Alt dette er borte, det er vel bare noen få kommentarer igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Diamant skrev:

Skulle nesten tro det er Anna som sensurerer kommentarfeltet til VG også. Kommentarer som: "Hvem er disse?" "Hvem bryr seg" "Hvorfor gir VG spalteplass til dette?" osv. Alt dette er borte, det er vel bare noen få kommentarer igjen.

Eneste grunn jeg vet hvem de er, er deres eksponering av barn. Synes det er helt horribelt at man i 2017 deler bilder av barn til vilt fremmede. La merke til dama da hun proklamerte at kanskje barnet måtte gå på privatskole grunnet hennes eksponering. Og da har de vel ikke engang tenkt på hva søte bilder kan brukes til i feil hender. Jeg tror faktisk man kan skrive en bra blogg om livet helt uten bilder av barn og seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, gjestgitt skrev:

Jeg synes det er mer kritikkverdig at VG publiseres artikkel om bryllupsdato og sted enn selve valget av dato til MtM. Det må være rolige tider i verdensbilde når dette får spalteplass?

Hadde jeg vært journalist og signert denne artikkelen så hadde jeg ligget i fosterstilling i tårer og full av skam.

Jeg tenkte helt det samme, nå må det være rolig i verden etter som de skriver om et bryllup som skal skje om snart et år. 😀

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 timer siden, Snuppah00 skrev:

Synes det hele bare blir flaut og krampaktig 🙈🙈🙈 virker som de har hatt et krisemøte og kommet på at de skal snakke mye om bryllupet nå, i håp om å bli relevante igjen. Hun ligger på 1 plass, så det har jo funket. Håper bare folk går fort lei igjen og hun faller på listene.

Jeg skjønner virkelig ikke at folk fortsatt syns det er interessant? Kunne ikke falt meg inn å klikke meg inn på den bloggen, om jeg så fikk betalt...og det mener jeg.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Unika skrev:

Hva slags operasjon er det hun har hatt?

Fjernet silikonpuppene tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pelikanen

Jeg lever...var overskriften. Skulle tro hun har vært gjennom noe langt alvorligere.

Dette har hun påført seg selv. Med tanke på folk som står i kø for å bli operert for alvorlige ting.. har dødelige sykdommer osv.. så bør hun skamme seg. Skal ha klikk... 

Anna: akkurat nå ligger det en kvinne på opeasjonsbordet.  Hun skal fjerne bryster pga kreft. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...