Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Da hun "ikke hadde mer å gi", og annonserte bloggpause på ubestemt tid, så håpte jeg faktisk at hun skulle ta seg tid til å revurdere hele bloggkarrieren. For hennes egen del. Men i det siste kommer det bare mer og mer frem at hun med viten og vilje vrir på sannheten og tråkker på andre, for å ha en "interessant" blogg. Er det virkelig verdt det? Jeg synes ikke det ser ut som hun har det så bra, men hun får nå bare stå i det. Good luck!

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, førstedamen skrev:

For at alle skal ha mulighet til å lese det vel! Sant eller ikke, det er jo bare teorier i disse rampelyset trådene uansett.

Håper det snart blir moderert bort

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest førstedamen
5 minutter siden, Lapper skrev:

Håper det snart blir moderert bort

Ja ytringsfrihet er noe drit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caset Anna Rasmussen er bare tragisk. Integriteten hun hadde som stolt aleinemamma til M finnes der ikke spor av lenger dessverre. Hvordan hun har håndtert de siste måneders hendelser underbygger akkurat det.

Jeg grøsser over å se en blogger som til de grader manipulerer sine følgere. Luftslottet hun har bygget seg tar ikke lang tid å legge i grus. De fleste som jobber med kunder vet akkurat det; at omdømmet ditt er alfa omega å bygge. Det at du er troverdig, og hvordan du behandler andre, er viktige elementer i et omdømme. 

Anna sitt omdømme er tynnslitt. Hun er ikke lenger den omsorgsfulle aleinemoren som mange var imponert over. Hun er blitt en kynisk forretningskvinne uten respekt for sine lesere. 

 

  • Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, wildfig skrev:

Jeg håper for hennes, og ikke minst barnas skyld, at hun kan gi seg nå. Legge ned bloggen og fokusere på å komme på rett kjøl i livet. Ta imot hjelp for å løse opp flokene hun har. Å fortsette å sitte i boblen sin vil ikke føre med seg noe godt.

Det hadde nok vært det beste, men kan aldri tenke meg at hun legger ned bloggen som hun tjener mange millioner på i året. Det virker som om penger og oppmerksomhet kommer foran absolutt alt.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gregor Clegane

Pengene rår tydeligvis. Er ikke måte på hva hun gjør for en ekstra slant. Har inntrykket av at hun blir kåt bare hun ser en hundrelapp eller hører om noe som involverer penger. Drit i hverdagen og mellommenneskelige relasjoner, jeg SKAL ha penger NÅ.

Dette freidige verset beskriver mye:

Har du sett min lille kone?

Som legger seg på ryggen for ei krone

Og hvis hun ikke kronen får

Så tar hun på seg buksa å går

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Fansen" hennes er jo ikke annet enn 11 år gamle jenter og damer i overgangsalderen uteksaminert fra livets harde skole, gjerne med medlemskap i "barnevernet vil vi ha fullstendig fjernet" 

Synd de ikke evner å forstå hvor mindreverdige de er i hennes øyne! 

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele innlegget ligger ute på bloggen "bloggomtoppbliggere" for de som vil lese det, "bror forteller".

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, JackIost skrev:

Jeg er ikke interessert i din bruker, så enig i at den diskusjonen stoppes :) For å forklare poenget mitt så er det neppe slik at alle de mange her inne som er sykelig opptatt av denne bloggen har en personlig relasjon til Anna R, men jeg vedgår at det kan finnes unntak :)

Det å være opptatt av at unge jenter og gutter har gode rollemodeller, tilsvarer å være sykelig opptatt av bloggen til AM? Nei. Jeg er svært bekymret for mange andre bloggere enn Anna Rasmussen, hun er bare én av dem. Det er en uheldig trend at plastisk kirurgi, clickbaits, "alt for penger"-mentalitet når ut til jenter og gutter mellom 10 - 16 år. Dette er en utrolig sårbar gruppe! Når "kjendiser" som Anna Rasmussen, Isabell Raad, Sophie Elise har såpass stor innflytelse på denne type aldersgruppe, så bør det være en selvfølge av folk følger med.

Jeg ser du kommenterer mye i Annas favør, og det er din sak. Problemet mitt er når folk forsvarer en del av de tingene Anna gjør som rett og slett burde vært ulovlig. Tror de fleste vet hva jeg snakker om, inkludert deg.

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser man det😆 I siste blogginnlegg går Anna tilbake til da hun ble gravid som 14-åring.

Et desperat forsøk på å skape sympati, tenker jeg. Beklager Anna, du har egenhendig ødelagt ditt omdømme. Dette hjelper ikke. 

Du må i praksis vise respekt for andre og ta noen steg tilbake i forsoning for at du skal oppnå både tillit og respekt.

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Friluftsdame skrev:

Ser man det😆 I siste blogginnlegg går Anna tilbake til da hun ble gravid som 14-åring.

Et desperat forsøk på å skape sympati, tenker jeg. Beklager Anna, du har egenhendig ødelagt ditt omdømme. Dette hjelper ikke. 

Du må i praksis vise respekt for andre og ta noen steg tilbake i forsoning for at du skal oppnå både tillit og respekt.

Og med overskriften "En positiv graviditetstest" prøver hun å få folk til å tro at hun er gravid igjen. De fleste skjønner nå at sånt bare er clickbait, men det er tydelig at mange fortsatt går på og klikker seg inn. I går lå Anna på 5. plass på Blogg.no og jeg tror ikke hun takler noe annet enn 1. plass. Og med denne overskriften føyk hun rett til topps igjen.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Diamant skrev:

Og med overskriften "En positiv graviditetstest" prøver hun å få folk til å tro at hun er gravid igjen. De fleste skjønner nå at sånt bare er clickbait, men det er tydelig at mange fortsatt går på og klikker seg inn. I går lå Anna på 5. plass på Blogg.no og jeg tror ikke hun takler noe annet enn 1. plass. Og med denne overskriften føyk hun rett til topps igjen.

Liten tvil om at hun er dyktig i jobben sin, som i stor grad går ut på å engasjere og skape blest. Både de som liker og misliker henne bare MÅ ha med seg de siste oppdateringer, og det blir det kroner i kassa av for Anna :) 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, JackIost skrev:

Liten tvil om at hun er dyktig i jobben sin, som i stor grad går ut på å engasjere og skape blest. Både de som liker og misliker henne bare MÅ ha med seg de siste oppdateringer, og det blir det kroner i kassa av for Anna :) 

Jeg klikker meg ikke inn, overskriften kan man se både på Blogg.no og på Snap. Hun tjener ihverfall ikke en krone på meg.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så den overskriften på Nettavisen, og det skjer ikke at hun får klikk av meg. Regnet med at det var noe piss fra fortiden.

Hun er jo helt rå på clickbaits knyttet til graviditet. Det er helt sykt, men nå begynner det da virkelig å bli oppbrukt? Går folk på dette enda?

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Diamant skrev:

Jeg klikker meg ikke inn, overskriften kan man se både på Blogg.no og på Snap. Hun tjener ihverfall ikke en krone på meg.

Indirekte gjør hun det. Bare det at du deltar i denne tråden er reklame for henne, og kan fint skape flere klikk enn om du ikke hadde skrevet noe her, men likevel klikket deg inn :)

Om ingen hadde skrevet noe om henne på KG i det hele tatt, så ville hun nok vært langt unna førsteplassen på bloggerlisten, men folk kan visst bare ikke dy seg, og så får de leve i troen på at de ikke bidrar til hennes suksess bare fordi de ikke genererer så mange klikk selv :)

Endret av JackIost
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må ærlig innrømme jeg klikker meg inn på blogger jeg aldri leser til vanlig, når det diskuteres her. Feks. Anna, fotballfure, pilotfure. Bloggere jeg aldri har funnet interessante, men av en merkelig grunn klikker jeg meg inn når det er diskusjoner her. Tror jeg blir nysgjerrig hva blogginnlegget handler om som lager så stor interesse for diskusjon her. 

Så jeg er faktisk enig med kommentaren ovenfor her, at diskusjoner i forum bidrar til klikk til disse bloggene. De lever jo av oppmerksomhet de får. Kritikken fra oss vil aldri endre dem som blogger, de bryr seg ikke om det og tar ikke konstruktiv kritikk til seg. Vi skaper bare blest og oppmerksomhet rundt dem, dessverre. 

Endret av jentefranorge
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...