Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Anna synker på blogglisten, så da kliner de sammen et innlegg om å ha følelser for en annen. 

Hvem gjør ikke det i løpet av livet? Men man deler det ikke på en offentlig blogg for å tjene penger på det. I familien AS Juksoglureri er alt til salgs, det er tydelig. 

Lykkelig for at jeg ikke er i familie med noen som oppfører seg som disse to. 

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er deilig å se at hun faller på blogglisten. Hun er et dårlig forbilde, og jeg håper alle hennes yngste lesere finner en bedre blogg å følge. Hun har ingen utdanning, får barn mens hun er barn selv, er smålig, barnslig og uten selvinnsikt. I tillegg er bloggen basert på clickbaits, har dårlig språk og innhold. Det eneste som virkelig kan redde henne nå er at hun tar en SE, vokser opp, viser selvinnsikt og ydmykhet. Men har liten tro på det. Hun er ikke typen.. 

Innlegget er ryddet for persondebatt.

Endret av Papirfly
  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg oppfordrer alle her inne til å slutte å klikke seg inn på bloggen. Selv har jeg sluttet helt å lese bloggen, hun fortjener ikke et klikk fra meg. Endelig faller hun på blogglisten, håper det bare går nedover nå!

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Mainecoon skrev:

Jeg oppfordrer alle her inne til å slutte å klikke seg inn på bloggen. Selv har jeg sluttet helt å lese bloggen, hun fortjener ikke et klikk fra meg. Endelig faller hun på blogglisten, håper det bare går nedover nå!

Hun er jo nr 1 igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Mainecoon skrev:

Åja haha bare leste oppi her at hun faller på listene jeg:P

Ja hun var nr 3-4 i noen dager og det finner hun seg ikke i..

Kun nr 1 som er bra nok,uansett pris 🙄

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøkna furter igjen. Misforstått blir hun jo til stadighet.

Regel nr 1 for å unngå å bli misforstått Anna, det er å være ærlig. Ved å lage sensasjonsoverskrifter ber du faktisk om å bli misforstått, 

Djeeses.. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Friluftsdame skrev:

Frøkna furter igjen. Misforstått blir hun jo til stadighet.

Regel nr 1 for å unngå å bli misforstått Anna, det er å være ærlig. Ved å lage sensasjonsoverskrifter ber du faktisk om å bli misforstått, 

Djeeses.. 

Hva er det hun furter for nå da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

19 minutter siden, pelikanen skrev:

Overse negativ adferd. Sånn gjør vi det med ungene. 

 

17 minutter siden, J.. skrev:

".....føler meg mobbet."

Uff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler hun seg mobbet?

Hun føler en direkte konsekvens av alt hun har skrevet og lagt ut på bloggen. Nå har jeg ikke lest annet enn overskriftene hennes, og det som er skrevet her. 

Men med de clickbaitsene, den lange greia om å ha alle disse følelsene for en eks, pupp og sex og sutring... 

Så sutrer hun over negative reaksjoner.

Åtteåringen her hjemme har en større forståelse for konsekvenser enn det hun har.

Stakkar. Det er jo oppriktig synd på henne, bare ikke for de grunnene hun tror. 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt uforståelig og ganske trist at dette er landets mest leste blogg. 

Noen blogger inspirerer, gir tips eller gir leseren en flukt fra hverdagen. Her er det bare utlevering av barn, sure oppgulp og clickbait (JEG TRODDE JEG SKULLE DØ -...av lykke da jeg fant den fine jakken på sponset drittbutikk). Håper for barnas skyld at folk mister interessen snart. Men det er vel bilulykke-effekten som slår inn. Vondt å se på, men vanskelig å la vær å titte.

Endret av AnonymNN
  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...