Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

1 minute ago, elisaday said:

Så lenge mtm er fruktbar så er det fare for et nytt barn for klikk. Mange år med clickbates i vente folkens. Så lenge det er lovlig å utlevere småbarn så kommer hun til å spille på det til det ikke er strenger igjen på fela. Hun har jo strengt tatt ingen andre strenger å spille på. 

Hun har jo sex og pupper! Har gitt henne enormt med klikk! Og Jan sine konkurranser.

Masse kvalitet å fylle bloggen med.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 hours ago, missmcbeal said:

Jeg kan ikke fatte at Kristine har brukt 6500 kr på en jakke med så merkeleg snitt. Jakken ser jo skikkeleg oversized ut når hun har oppe knappe i halsen. Alt for stor og rar. Hun sier hun kommer til å bruke den lenge, men lurer på om hun en dag ser hvor merkelig og rar den ser ut. Ser kanskje bedre ut dersom hun ikke knapper opp halsen og heller bretter kanten ned. 

Feil tråd?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

off jeg merker jeg bare blir lei meg og trist når jeg ser hvor lite farger barna hennes har. nærmeste var noen gul/grønne sko på mellomste.

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare gleder meg halvt i hjel over at hun ENDELIG har fått tilsnakk fra Forbrukerombudet. Det var jammen på tide. Hun er en av de desidert dårligste til å merke reklame. Da nytter det ikke å komme med et syteinnlegg i ettertid over at irettesettelse og påminnelse om regelverket får henne til å føle seg som "et dårlig menneske". Bare fint at hun har tenkt å overmerke i fremtiden, i stedet for å undermerke som visse andre aktører (host, host, CBE). Er mye bedre at det kommer frem i lyset hvor mye av bloggbusinessen som faktisk er kommersielt arbeid, i stedet for at mindre kritiske personer skal gjentatt bli utsatt for umerket reklame og tolke det som genuine venninnetips fra en jente til en annen.

 

Men hun fikk i hvert fall brukt "legge gulvteppe toppløs" bildet én gang til, så good for her. 

 

Edit: et lite PS: bare lamt å lage gjettekonkurranse om fansen klarer å spotte reklamen i innlegg hun garantert har redigert i ettertid, hvor hun sier "klarer du å finne produktplasseringen her", hvor hun lenker til et eldre innlegg hvor hun har to bilder av en gigantisk versjon av bokcoveret sitt som hun nå har merket med "reklame for egen bok, som muligens blir avbildet" (hun vet veldig godt at bokcoveret hennes er avbildet i innlegget, ergo vet hun at det inneholder reklame for boken?!). Akk, bloggere.... Ydmykhet og selvkritikk er tydelige fremmedord.

Endret av lenebu
  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, missmcbeal skrev:

Jeg kan ikke fatte at Kristine har brukt 6500 kr på en jakke med så merkeleg snitt. Jakken ser jo skikkeleg oversized ut når hun har oppe knappe i halsen. Alt for stor og rar. Hun sier hun kommer til å bruke den lenge, men lurer på om hun en dag ser hvor merkelig og rar den ser ut. Ser kanskje bedre ut dersom hun ikke knapper opp halsen og heller bretter kanten ned. 

Kristine?

Ser noen kommenterte det før meg

Endret av Christy89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutes ago, Sirkustjukk said:

Man mister litt troen på voksne mennesker når man ser kommentarerene under blogginnlegget-linken på Facebook😳

Jeg vil ikke en gang se det.

Vet at det ikke gir klikk, men vil ikke en gang se det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun som har vært så lenge med i bloggverden burde vite bedre og det at hun både gjør narr av Forbrukerombudet og i tillegg jør litt narr av sine lesere gjør meg bare oppgitt. Igjen så viser denne jenta at hun klarer ikke ta innover seg kritikk og skaper en "synes synd på meg " situasjon. Istedenfor å bare ta det til seg og gjøre noe med det.

Nei, ikke alle leserene hennes vil forstå at noen innlegg er reklame. Spesielt inne unge, påvirkelige jenter som ser på Anna som helten sin.

 

Ah..irriterende jentunge

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er hårreisende at en voksen dame med egen kommersiell bedrift ikke har satt seg inn i lovverket. Hun fraskriver seg ethvert ansvar for dette og mener seg rett og slett hevet over loven. De som må ta ansvar for hennes lovbrudd er leserne, i følge henne. Det er leserne som selv må forstå hva som er reklame, fordi Rasmussen rett og slett ikke orker eller klarer å sette seg inn i lovverket hun er forpliktet til å følge.

Det verste er at etter alle disse årene med ulovlig drift, så har det fremdeles ikke vanket en eneste økonomisk sanksjon fra FO. Her er det forbrukerne som taper, igjen og igjen, på tross av sin lovfestede rett til å bli tydelig informert om når de blir utsatt for reklame.

Man kan jo lure på hvorfor man selv skal følge lover og retningslinjer når andre tjener millioner på å bryte dem, midt i offentlighetens lys og helt uten represalier.

Endret av Ultiva
  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anna tåler virkelig ikke kritikk. Ikke bittelitt en gang. Da er folk bare SÅ slemme og buhuu stakkars meg med en gang. Jeg blir overgitt jeg. :daane:

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, smalls skrev:

Anna tåler virkelig ikke kritikk. Ikke bittelitt en gang. Da er folk bare SÅ slemme og buhuu stakkars meg med en gang. Jeg blir overgitt jeg. :daane:

Jepp. Skikkelig flaut å se på :laugh: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anna lider av det samme som så mange andre bloggere: Et forskrudd selvbilde. Selv miniminminibloggerne langt nede på listen er beruset av seg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, J.. skrev:

Flott å at FO tok både min og andres anmeldelse seriøst!

Nå får hun endelig trykt nedover ørene at boken hennes (og all annen reklame såklart) SKAL merkes som nettopp det.

Når jeg har kommentert det til henne på IG/Face har hun bare sagt "jeg kan faktisk jobben MIN bedre enn du".. for så å blokke meg.

Vel,tydeligvis ikke,Anna.

Jøss. Hun er verre enn jeg trodde. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, J.. skrev:

 

Når jeg har kommentert det til henne på IG/Face har hun bare sagt "jeg kan faktisk jobben MIN bedre enn du".. for så å blokke meg.

Vel,tydeligvis ikke,Anna.

Wow, just wow :hakeslepp: Har ikke ord 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, smalls skrev:

Wow, just wow :hakeslepp: Har ikke ord 

Ja deeeet.... 🙄

Blir det mer trassig 14åring enn det,sånn egentlig?

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...