Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

41 minutter siden, Zokutine skrev:

 

At hun ikke blir flau?! Roper jo «ulv, ulv» hele tiden, den dagen hun faktisk er gravid vil vel ingen tro på det. Kunne jo tatt seg en utdannelse før en ny graviditet.. Hadde ikke skadet å komme seg ut av huset og møtt litt andre mennesker. 

Enig. Skikkelig flaut det hun holder på med 🙈🙈

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

SE ble spurt hvilken blogger hun likte minst av Fotballfrue og MammaTilMichelle. Da svarte hun MammaTilMichelle. Da hun ble spurt hvorfor, svarte hun "er ikke det åpenbart". Senere i programmet snudde samtalen tilbake til MtM og SE sier noe sånt som "jeg ville aldri gått inn på bloggen til MtM for jeg vil ikke gi henne noen klikk" og et eller annet om "hva hun driver med" om jeg ikke husker riktig, mens hun gjør en eyeroll og ser på Else for bekreftelse. Det var ganske kleint og Anna må ha fått det med seg. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hoppetau
8 minutter siden, ReinaSiete skrev:

SE ble spurt hvilken blogger hun likte minst av Fotballfrue og MammaTilMichelle. Da svarte hun MammaTilMichelle. Da hun ble spurt hvorfor, svarte hun "er ikke det åpenbart". Senere i programmet snudde samtalen tilbake til MtM og SE sier noe sånt som "jeg ville aldri gått inn på bloggen til MtM for jeg vil ikke gi henne noen klikk" og et eller annet om "hva hun driver med" om jeg ikke husker riktig, mens hun gjør en eyeroll og ser på Else for bekreftelse. Det var ganske kleint og Anna må ha fått det med seg. 

Sofie sa også at hun selv drikker alkohol pga tanken på at MtM har flere lesere enn henne. Den spøken var jo faktisk morsom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, ReinaSiete skrev:

SE ble spurt hvilken blogger hun likte minst av Fotballfrue og MammaTilMichelle. Da svarte hun MammaTilMichelle. Da hun ble spurt hvorfor, svarte hun "er ikke det åpenbart". Senere i programmet snudde samtalen tilbake til MtM og SE sier noe sånt som "jeg ville aldri gått inn på bloggen til MtM for jeg vil ikke gi henne noen klikk" og et eller annet om "hva hun driver med" om jeg ikke husker riktig, mens hun gjør en eyeroll og ser på Else for bekreftelse. Det var ganske kleint og Anna må ha fått det med seg. 

Hvor har dere sett det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen vinner trukket på Jan sin facebookside Inspire Norge, hverken på de 2 konkurransene han hadde igår ( som nå er sletter) eller på de 2 som skulle trekkes kl 21.00 idag. Flere som skriver negativ omtale og rater med 1 stjerne. Flott. Håper folk etterhvert slutter å gå på limpinnen. Han tjener grovt på falsk markedsføring.

 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, miagunda skrev:

Hvorfor melder dere ikke ifra?

Har meldt i fra til forbrukerombudet. Vet ikke om det er rett sted. Men de gjør neppe noe om kun 1-5 stk melder ifra. Her må flere stå samlet og si ifra.

(Edit skriveleif)

 

Endret av Panda90
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomineB
38 minutter siden, Panda90 skrev:

Ingen vinner trukket på Jan sin facebookside Inspire Norge, hverken på de 2 konkurransene han hadde igår ( som nå er sletter) eller på de 2 som skulle trekkes kl 21.00 idag. Flere som skriver negativ omtale og rater med 1 stjerne. Flott. Håper folk etterhvert slutter å gå på limpinnen. Han tjener grovt på falsk markedsføring.

 

Han tjener vel ikkje no om ingen trykker seg inn på det han reklamerer for. Bare la være😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, TomineB skrev:

Han tjener vel ikkje no om ingen trykker seg inn på det han reklamerer for. Bare la være😊

Si det til de 3-4000 personene som skriver "ja" på hver enda "konkurranse" han holder..

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Panda90 skrev:

Ingen vinner trukket på Jan sin facebookside Inspire Norge, hverken på de 2 konkurransene han hadde igår ( som nå er sletter) eller på de 2 som skulle trekkes kl 21.00 idag. Flere som skriver negativ omtale og rater med 1 stjerne. Flott. Håper folk etterhvert slutter å gå på limpinnen. Han tjener grovt på falsk markedsføring.

 

Dette burde få mer oppmerksomhet.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomineB
34 minutter siden, Panda90 skrev:

Si det til de 3-4000 personene som skriver "ja" på hver enda "konkurranse" han holder..

Men han får ikke inn noe penger på det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, TomineB skrev:

Men han får ikke inn noe penger på det? 

nei, men det er en viss dominoeffekt her. Av de 3-4000 personene så "liker" gjerne 50 % siden for de tror det øker vinnersjansene. Siden ble opprettet 24 oktober. På 9 dager har siden fått 11416 "likere og følgere". Jan spammer siden med tilbudslinker, gjerne 10 pr dag. Folk som får dette opp på sin facebookside blir gjerne fristet til å gå inn å se på disse "eksklusive" tilbudene som ikke er så eksklusive. Og voila folk handler via Jan sin link og dermed hagler det penger i kassa til Jan og Anna. Ja, for Anna er medeier i firmaet https://w2.brreg.no/enhet/sok/detalj.jsp?orgnr=919833378 

På infoen til Inspire Norge på internettsiden deres står det at Inspire Norge samarbeider med norges største blogger, Anna Rasmussen. Men det nevnes ikke at Jan og Anna selv styrer siden og da samarbeider med seg selv. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest TomineB
20 minutter siden, Panda90 skrev:

nei, men det er en viss dominoeffekt her. Av de 3-4000 personene så "liker" gjerne 50 % siden for de tror det øker vinnersjansene. Siden ble opprettet 24 oktober. På 9 dager har siden fått 11416 "likere og følgere". Jan spammer siden med tilbudslinker, gjerne 10 pr dag. Folk som får dette opp på sin facebookside blir gjerne fristet til å gå inn å se på disse "eksklusive" tilbudene som ikke er så eksklusive. Og voila folk handler via Jan sin link og dermed hagler det penger i kassa til Jan og Anna. Ja, for Anna er medeier i firmaet https://w2.brreg.no/enhet/sok/detalj.jsp?orgnr=919833378 

På infoen til Inspire Norge på internettsiden deres står det at Inspire Norge samarbeider med norges største blogger, Anna Rasmussen. Men det nevnes ikke at Jan og Anna selv styrer siden og da samarbeider med seg selv. 

Takk for et utfyllende svar. De er sleipe de to. Det spørs om det fungerer så lenge når de begge blir mer og mer upopulære 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo faktisk vanvittig pinlig. Hun har jo gått hardt ut for at vi skal gjette kjønn og nå plutselig si at det er en jente, uten at hun faktisk er gravid. Igjen. For 530275902. gang?? Godt jeg ikke går på det. Og ikke bryr jeg meg om hun faktisk er gravid heller.

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pelikanen

Var inne på inspire å så. Ser det var konkurranse og premien var flaxlodd. Når du sjekker hvem som vant... trykk HER...så blir du ledet fra fb og inn på bloggen for å se hvem som vant. Er dette lov? En konkurranse på fb, så må du gå på bloggen. Ingenting som tilsier det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, pelikanen skrev:

Var inne på inspire å så. Ser det var konkurranse og premien var flaxlodd. Når du sjekker hvem som vant... trykk HER...så blir du ledet fra fb og inn på bloggen for å se hvem som vant. Er dette lov? En konkurranse på fb, så må du gå på bloggen. Ingenting som tilsier det

Flaxloddkonkurransen er en uke gammel og allerede diskutert i tråden. Dette er også eneste konkurranse hvor det faktisk er blitt trukket vinner. Men om det er lovlig å direktelinke inn på egen blogg for å annonsere vinner er en annen sak. Dette gjør igjen at Anna og Jan tjener penger på at folk sjekker om de har vunnet. Ja for A tjener 5 øre pr klikk. Rundt regnet tjente hun 4200kr bare på klikk i går. Vil tro klikkene var fler den aktuelle datoen konkurransen ble trukket. Mulig dette er i en gråsone. Anna og Jan er tydeligvis gode på gråsoner.  

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står hvertfall "Mvh Jan" på Inspire Norge, så da er hvertfall det bekreftet. Er det i det heletatt lov å annonsere vinnere gjennom en link man tjener penger på, samt det å gi sin egen bedrift 5 stjerner? Jeg husker et eller annet firma fikk pryl for det da det gjalt en app til mobilen og deres egne ansatte stemte den opp. 

Edit: DNB var det ja. http://www.dinside.no/okonomi/dnb-gir-seg-selv-toppkarakterer/67677049

Endret av Helhvete
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Panda90 skrev:

Flaxloddkonkurransen er en uke gammel og allerede diskutert i tråden. Dette er også eneste konkurranse hvor det faktisk er blitt trukket vinner. Men om det er lovlig å direktelinke inn på egen blogg for å annonsere vinner er en annen sak. Dette gjør igjen at Anna og Jan tjener penger på at folk sjekker om de har vunnet. Ja for A tjener 5 øre pr klikk. Rundt regnet tjente hun 4200kr bare på klikk i går. Vil tro klikkene var fler den aktuelle datoen konkurransen ble trukket. Mulig dette er i en gråsone. Anna og Jan er tydeligvis gode på gråsoner.  

Hun har annonsert flere vinnere på bloggen sin på Kari Traa rose overdel, men jeg vet ikke om det var som Anna eller om det var som Inspira? Uansett er det ganske på trynet at man må innom bloggen til AR for å finne ut om man har vunnet? Teit. Det kan vel neppe være lovlig, eller kanskje det ikke finnes noe regelverk som kan relateres til dette, fordi det er såpass uvanlig. Så er sikkert en gråsone ja. De skal ha, de er skikkelig slue.

Uansett, har ikke fulgt så mye med på henne i det siste. Det er så kjedelig og uinteressant. Det kunne ha blitt interessant om hun f.eks. hadde forsett å poste interiørbilder o.l., men når hun begynner å skrive om at hun har laget en meningsmåling på om hun kommer til å få en jente neste gang hun blir gravid, da har man fader meg lite interessant å skrive om...

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...