Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Dersom det ikke kommer noe svar om de familiære relasjonene eller konflikter rundt det temaet vil det for min del underbygge påstandene i innlegget som kom for noen dager siden. Da er det ganske tydelig at hun har munnkurv. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fatter ikke at Anna vil utsette sine nærmeste (nåværende som ikke er havnet i unåde) for den boken. Når den skal til juridisk vurdering før den utgis, så sier det sitt om skittentøyvask i sikte. Regner med at Anna skjønner at det da vil være interesse for å grave fram andres versjoner. Hun kan diktere og styre mye, men ikke det. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det lenge siden siste blogginnlegg. Anna poster vanligvis innlegg kl.11 og kl.18.

Innlegget med åpent kommentarfelt og spørsmålsrunde er borte, det samme er alle innlegg fra påskeferien i Danmark...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så trist å se hva penger og oppmerksomhet kan gjøre med ei søt, ung jente. Alt raser rundt henne og det virker ikke som at hun skjønner hvorfor.  

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ligger også på bloggomtoppbloggere.wordpress.no

Endret av Rosalie
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest- silje

@førstedamen Må si jeg måtte lese innlegget du la ut ett par ganger.

For en forferdelig situasjon for familien. Og det at det kommer ut en bok nå, i tillegg, altså hva kan en si? Dette tror jeg er noe av det verste jeg har lest, og det må være helt grusomt å bli uthengt på denne måten. Uansett hva som er sannheten, så burde Anna holde seg for god til å henge ut familien sin. Det er tross alt familie og fedre til hennes barn og vi som har lest bloggen hennes har sett at hun har fått god hjelp og støtte av dem.

Jeg får vondt av familien hennes, og alle andre som hun også har kuttet ut av livet til barna.

Endret av gjest- silje
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, ingeniørfrue skrev:

De fleste utleverer ikke barna og familien sin på det groveste for penger. 

Det finnes svært mange ulike yrker, og variasjonene innad i hvert yrke er også stor, det er lenge siden alle var jegere/samlere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, FruRosa skrev:

Nå er det lenge siden siste blogginnlegg. Anna poster vanligvis innlegg kl.11 og kl.18.

Innlegget med åpent kommentarfelt og spørsmålsrunde er borte, det samme er alle innlegg fra påskeferien i Danmark...

Skremmende hvor god kontroll enkelte, som ikke engang kjenner henne, har over livet hennes, hennes daglige rutiner osv, langt mer skremmende enn blogginnleggene hennes :) 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, JackIost skrev:

Det finnes svært mange ulike yrker, og variasjonene innad i hvert yrke er også stor, det er lenge siden alle var jegere/samlere :)

Hva prøver du å komme fram til? At Anna ikke er den eneste som jobber med utlevering av barn og familie på nett for penger? Har ikke mer respekt for de andre det gjelder heller :) 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, JackIost skrev:

Skremmende hvor god kontroll enkelte, som ikke engang kjenner henne, har over livet hennes, hennes daglige rutiner osv, langt mer skremmende enn blogginnleggene hennes :) 

Kontroll?

Jeg har øyne, jeg kan lese. Hun poster ofte på faste klokkeslett. Og det trengs ikke mye kontroll for å se at innlegg er slettet.

Dessuten... hvordan vet du at jeg ikke kjenner henne?

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, FruRosa skrev:

Kontroll?

Jeg har øyne, jeg kan lese. Hun poster ofte på faste klokkeslett. Og det trengs ikke mye kontroll for å se at innlegg er slettet.

Dessuten... hvordan vet du at jeg ikke kjenner henne?

Nei, for alt jeg vet kan du være moren hennes. Hvilken relasjon har du til henne, da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest førstedamen
7 minutter siden, JackIost skrev:

Skremmende hvor god kontroll enkelte, som ikke engang kjenner henne, har over livet hennes, hennes daglige rutiner osv, langt mer skremmende enn blogginnleggene hennes :) 

Det som er skremmende er vel heller ar hun gir ut nettopp slik info om seg selv, og da vil informasjon bli brukt av andre også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, JackIost skrev:

Nei, for alt jeg vet kan du være moren hennes. Hvilken relasjon har du til henne, da? :)

Poenget her er at du trekker konklusjoner om meg uten å ha grunnlag for å vite om det du påstår er korrekt.

End of discussion fra min side. Jeg er ikke interessert i videre brukerdebatt med deg.

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, JackIost skrev:

Skremmende hvor god kontroll enkelte, som ikke engang kjenner henne, har over livet hennes, hennes daglige rutiner osv, langt mer skremmende enn blogginnleggene hennes :) 

Anna har da selv skrevet på bloggen at hun poster på hele timer (eks 11, 18). Da er det vel ikke akkurat hjernekirurgi at man legger merke til at hun poster, ganske, fast på de to klokkeslettene. 

 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anna fremstår generelt som svært lite sympatisk, hun har veldig lite integritet hos meg ihvertfall, jeg kjøper null av sytinga hennes, og jeg fatter ikke at følgerne hennes ikke gjennomskuer det? 

Har hun egentlig venner? Aldri et eneste innlegg om venninner eller hyggekvelder med andre enn Jan. Er betenkelig at det er "alle andres feil" at hun har skjøvet bort både familie og venner.

 

Hvem er egentlig den gjennomsnittlige MammatilMichelle-fanen?

Endret av Flisespikker
  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

49 minutter siden, FruRosa skrev:

Poenget her er at du trekker konklusjoner om meg uten å ha grunnlag for å vite om det du påstår er korrekt.

End of discussion fra min side. Jeg er ikke interessert i videre brukerdebatt med deg.

Jeg er ikke interessert i din bruker, så enig i at den diskusjonen stoppes :) For å forklare poenget mitt så er det neppe slik at alle de mange her inne som er sykelig opptatt av denne bloggen har en personlig relasjon til Anna R, men jeg vedgår at det kan finnes unntak :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, JackIost skrev:

Jeg er ikke interessert i din bruker, så enig i at den diskusjonen stoppes :) For å forklare poenget mitt så er det neppe slik at alle de mange her inne som er sykelig opptatt av denne bloggen har en personlig relasjon til Anna R, men jeg vedgår at det kan finnes unntak :)

Så fordi de fleste her ikke ser Anna gjennom rosa briller og eeeeeeeeelsker alt (det meste) av det hun gjør, men stiller seg kritiske til måten hennes å eksponere barna på, og måten hun velger å blogge om familien på så er vi sykelig opptatt av henne? Jeg stiller meg kritisk til at Anna bloggeren, må forsvares så kraftig. For dersom Anna personen, ikke er i stand til å takle (stort sett) konstruktiv kritikk så bør Anna bloggeren vurdere hvordan hun tjener pengene sine. Mammatilmichelle.blogg.no er en bedrift, og ikke en personlig venninne. Og som bedrift er hun nødt til å takle å få både positive og negative tilbakemeldinger.

 

Jeg mener ikke at alt Anna skriver og gjør tilsier at hun er et dårlig menneske. Jeg opplever bare at hun er på villspor og trenger hjelp.  

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Friluftsdame skrev:

Årsakene til Anna er alltid kommersielle vurderinger. Jeg synes hun oppfører seg lite ydmykt overfor sine følgere, det er blitt hennes bane. 

Anna hevder hun er åpen. Det er jeg uenig i. Å være åpen er å dele, lytte og respektere. Anna eksponerer seg selv og andre; det er ikke å være åpen. Det er å være kommersiell og kynisk.Hun lytter ikke til og respekterer dem som er uenige med henne, men stenger dem ute fra livet sitt og kommentarfelt, Det kalles å være kontrollerende. 

Enveiskommunikasjon kaller jeg det. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Viking-girl skrev:

Enveiskommunikasjon kaller jeg det. 

Anna gir totalt faen i leserne sine. Hun ser veldig åpenbart ned på de.

 

(Nå fremstår jeg veldig anti-Anna med ny bruker og greier, men hun er av verste sort. Dog er det flere i hennes båt som holder på med akkurat det samme, bare med bedre skjulte teknikker)

Endret av Flisespikker
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...