Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg prøvde å legge ut en kommentar på Facebook, men anna slettet den vel omtrent i sekundet jeg postet..

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte inn spørsmål til denne spørsmålsrunden hennes, men kommentaren min vart ikkje godkjent.

* Spurte litt kritisk iforhold til dette med att barna kaller Jan for far og om dei kaller dei biologiske fedrene for far også. Skreiv også att barna har krav til å kjenne fedrene sine og spurte om fedrene får treffe barna sine (sidan det ikkje virker slik på bloggen)

* Lurte også på om ho tok litt av skylden sjølv for att ho ikkje har nokon kontakt med venner eller familie frå stavanger, eller om ho meiner det er kun andre sin feil.

* Lurte også på om ho har planer om å skjerme barna sine litt meir i og med dei blir gjenkjendt på gata og ho vurderer privatskule til barna. 

Har alltid synst att Anna virker som ei god mor, men det er mange ting som skurrer her. Dersom ein føler att verden er imot ein sjøl bør ein stoppe litt opp og sjå litt på seg sjølv. Tenke litt over kva ein sjølv har gjort og om ein har handla rett. 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg leser lite blogger, men har fulgt litt med her på rampelys. Kan spm runden på siden hennes ha blitt laget for å 'se hva som rører seg' hos leserne, for så ha (som planlagt) bli fjernet. - for så å legge videre strategi? Tror flere bloggere til slutt blir så skviset av å lage en hverdag som 'selger' så de til slutt mister seg selv. Håper ikke det, men er litt redd det vil skje. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KG-medlemmene klarer ikke dy seg, det blir nok heftig reklame for denne bloggen her inne også i framtiden, selv om man med jevne mellomrom går langt over streken og sørger for at trådene blir stengt :)

Endret av JackIost
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, JackIost skrev:

KG-medlemmene klarer ikke dy seg, det blir nok heftig reklame for denne bloggen her inne også i framtiden, selv om man med jevne mellomrom går langt over streken og sørger for at trådene blir stengt :)

Bra du passer på.

:)

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anna la nok ut spørsmålsrunden for å avlede leserne etter det avslørende innlegget fra et familiemedlem dagen før. Husk at forlovelsen, vel regissert, kom like etter skandaleoppslagene etter premieren på bloggerne. For å dempe fokuset, tenkte jeg dengang. 

Anna tror hun er lur. Kynisk tenker jeg er en bedre betegnelse. 

Men la oss håpe hun sitter og grubler på hvordan hun skal svare ærlig på de gjentagende, konkrete spørsmålene om brutte relasjoner hun mottok i går. Og så er det jo dette med boken, svarene har hun vel egentlig solgt. 

Endret av Friluftsdame
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er fryktelig tåpelig at hun argumenterer med at hun forteller detaljer i den nye boka og ikke i et blogginnlegg fordi på bloggen kan leserne lese og kommentere det med en gang. Altså hallo?! Du gjør det for PENGER. Og alle vet det. Jiezez :rasende:

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, ingeniørfrue skrev:

Synes det er fryktelig tåpelig at hun argumenterer med at hun forteller detaljer i den nye boka og ikke i et blogginnlegg fordi på bloggen kan leserne lese og kommentere det med en gang. Altså hallo?! Du gjør det for PENGER. Og alle vet det. Jiezez :rasende:

Kommentere med en gang? Hun har jo stengt kommentarfelt! Ergo må evt kommentarer komme på FB eller IG, og der kan jo folk like gjerne kommentere når de leser boken! 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, FruRosa skrev:

Kommentere med en gang? Hun har jo stengt kommentarfelt! Ergo må evt kommentarer komme på FB eller IG, og der kan jo folk like gjerne kommentere når de leser boken! 

Ja nettopp :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, FruRosa skrev:

Kommentere med en gang? Hun har jo stengt kommentarfelt! Ergo må evt kommentarer komme på FB eller IG, og der kan jo folk like gjerne kommentere når de leser boken! 

På FB og IG slettes alle ikke-hyllende, ryggsleikende kommentarer fortløpende. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Vipser skrev:

På FB og IG slettes alle ikke-hyllende, ryggsleikende kommentarer fortløpende. 

Jepp!

Men uansett holder jo ikke argumentet om at hun skriver bok med detaljer istedenfor å dele dem på bloggen pga kommentarer. Kommentarfeltet er stengt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, ingeniørfrue skrev:

Synes det er fryktelig tåpelig at hun argumenterer med at hun forteller detaljer i den nye boka og ikke i et blogginnlegg fordi på bloggen kan leserne lese og kommentere det med en gang. Altså hallo?! Du gjør det for PENGER. Og alle vet det. Jiezez :rasende:

De fleste som jobber gjør det for penger :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Årsakene til Anna er alltid kommersielle vurderinger. Jeg synes hun oppfører seg lite ydmykt overfor sine følgere, det er blitt hennes bane. 

Anna hevder hun er åpen. Det er jeg uenig i. Å være åpen er å dele, lytte og respektere. Anna eksponerer seg selv og andre; det er ikke å være åpen. Det er å være kommersiell og kynisk.Hun lytter ikke til og respekterer dem som er uenige med henne, men stenger dem ute fra livet sitt og kommentarfelt, Det kalles å være kontrollerende. 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, ingeniørfrue skrev:

 

15 minutter siden, JackIost skrev:

De fleste som jobber gjør det for penger :)

 

2 minutter siden, ingeniørfrue skrev:

De fleste utleverer ikke barna og familien sin på det groveste for peng

 

riktig.... 

Og de fleste som jobber, må stå til ansvar for den jobben de gjør...

Gjør man en dårlig jobb så får man som oftest en reaksjon fra de rundt seg på jobben, feks kollega eller sjef.... Eller kunder/brukere

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...