TeddyToria Skrevet 2. august 2005 Forfatter #3741 Del Skrevet 2. august 2005 Takk alle sammen, så utrolig koselig å høre at dere synes kjolen er fin, også på meg ut fra bildene! Og dere som kommer i kirken får jo virkelig se! Håper det svarer til forventningene! Uansett, nå sitter jeg å limer litt på bordkortene. Har fortsatt til gode å kutte til noen fler, men så langt setter jeg mer eller mindre sammen de jeg har, uten navn. Har vel limt godt og vel 40 stk nå. Så må jeg kjøpe mer sølvbånd og få skåret til lappene med navn, som er det mest pirkete! Men det går fremover! Har også bestilt frisørtime til de små brudepikene i dag, så nå blir de så fjonge atte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 2. august 2005 Forfatter #3742 Del Skrevet 2. august 2005 NB! Jeg må huske å gå inn skoene!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. august 2005 #3743 Del Skrevet 2. august 2005 Du har jammen meg fått gjort MYE på bare ett par dager Toria. Skal se du er i mål lenge før tiden med dette tempoet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 2. august 2005 Forfatter #3744 Del Skrevet 2. august 2005 (endret) Ja, jeg håper da inderlig det, at vi blir ferdige! Klarer ikke å gjøre det samme hele tiden jeg da, så nå har jeg sett litt på menyen også, og laget et forslag igrunnen alle her i huset synes var kjempeflott! Deler den blå fotokartongen i to, før jeg stanser den sammen med hvit vellum jeg har kuttet 2 cm smalere og 3 cm kortere, ved hjelp av et hjerte... Hva synes dere? Jeg lurer nemlig på om jeg skal printe teksten rett på vanlige, hvite A4-ark, så underlaget blir helt hvitt... :klø: Hva tenker dere om det? Synes dere det er fint med vellumen som blir litt mer blålig? Hadde jo vellum i invitasjonene, men siden bakgrunnen var hvit, ble vellumen mer hvit også. Er litt usikker, for vellum er liksom allikevel litt flottere enn vanlige ark da! Endret 2. august 2005 av TeddyToria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 2. august 2005 #3745 Del Skrevet 2. august 2005 Wow! Stiiiilig meny! Alt blir så utrolig gjennomført hos deg! Synes det var utrolig flott med hvit vellum jeg, og det er jo bare fint at det ble litt blålig. Jeg ville nok valgt vellum i stedet for hvitt papir, men det er nå bare min mening.. Ha en flott kveld videre, kos deg med bryllupsforberedelsene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest toneline Skrevet 2. august 2005 #3746 Del Skrevet 2. august 2005 Hei på deg tøffe teddy Syns du har vært helt utrolig superflink, og menyene var kjempefine. Syns godt de kan være slik det er. å du satte meg på noe jeg hadde glemt... GÅ INN SKOENE!!! Jeg går jo som om noe helt frykteli skulle ha skjedd med meg i bena og innenfor :grine2: Meeeeen det ordner seg. Ha en riktig fin kveld. Husk å slappe litt av. Du må ha krefter igjen til den stooore dagen. 17 dager, 1 time og 40 minutt igjen sånn ca.. stor stor fra egentlig ganske lille meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 2. august 2005 Forfatter #3747 Del Skrevet 2. august 2005 Takk, søta flickorna! Bestemte meg egentlig bare jeg, går for vellumen - nå har jeg laget tre allerede, helt ferdig og det blir så fint atte...skryter litt selv også! :grine2: Kom til å tenke på at bordet jo blir hvitt nok, med hvite duker, servietter og sanger, og noen blomster, så da skiller det seg litt mer ut sammen med bordkortene og festprogram- og sangringene vi jo strikker! Jeg har funnet ut at jeg bare går for de enkle og litt tradisjonelle bordkortene også, det står best i stil med helheten og var noe lettere å lage. Kan bare skjære opp alt på skjærebrett, rette kanter...slipper å sitte med knivblad/skalpell å skjære etter hjerteform... Enkleste vei ut her ja! *s* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 2. august 2005 #3748 Del Skrevet 2. august 2005 (endret) Fliiiiinke Toria! Viktig å skryte litt av seg selv, vettu! Og var det ikke noe med at "Det enkle er ofte det beste" ? :rosasmil: Endret 2. august 2005 av Lille My Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. august 2005 #3749 Del Skrevet 3. august 2005 Flinke Toria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 3. august 2005 #3750 Del Skrevet 3. august 2005 Hvordan får du monnogrammet som bakgrunn på menyen? Det va kjempe fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 3. august 2005 #3751 Del Skrevet 3. august 2005 Og hvordan legger du inn bilde i innlegget? *masemase* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 3. august 2005 #3752 Del Skrevet 3. august 2005 Oi, så flink du er! (synes jeg skriver det hver gang jeg går inn her... ) Her går det unna...men så har du ikke så mye tid på deg heller da. Tida går så fort... Ja, det var det jeg skulle skrive ja. For noen fine monogram du lagde til meg - fikk du mailen min? Vi er littegranne uenige om hvilket vi skal velge, men det kommer seg nok Ha en fin dag videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 3. august 2005 Forfatter #3753 Del Skrevet 3. august 2005 Hvordan får du monnogrammet som bakgrunn på menyen? Det va kjempe fint ← Monogrammet bak får jeg ved å gå via linken "Format" i menyen i Word, velger Bagrunn og videre "Trykt Vannmerke" - da blir du bedt om å finne den filen du vil ha inn som vannmerke, og vips, så er det gjort! Du kan etterpå flytte på vannmerket slik at det havner akkurat slik og sånn du vil ha det! Bilder i innlegg legger jeg til med IMG-taggen når man skriver innlegg, men det er visst bare supermedlemmer som har lov til å gjøre det har jeg forstått ( ), andre kan bare linke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 3. august 2005 Forfatter #3754 Del Skrevet 3. august 2005 Oi, så flink du er! (synes jeg skriver det hver gang jeg går inn her... ) Her går det unna...men så har du ikke så mye tid på deg heller da. Tida går så fort... Ja, det var det jeg skulle skrive ja. For noen fine monogram du lagde til meg - fikk du mailen min? Vi er littegranne uenige om hvilket vi skal velge, men det kommer seg nok Ha en fin dag videre! ← *tjihi* Får ta det som et kompliment da! Det var på tide det gikk litt unna nå ja, etter nær en måneds stillstand... Ble jo helt vill i fletta jeg, av å sitte rett opp og ned og ikke kunne gjøre noe! Så bra dere var fornøyde med monogrammene! Lenge siden jeg sendte de nå, så jeg hadde igrunnen glemt det vekk! *ooops* Hadde jo planer om å lage noen fler, men kom aldri så langt - men det er kanskje ikke nødvendig nå!?! Jaja, det kan vel kanskje kalles et luksusproblem når man har kommet så langt at ting er "i orden", man må bare lide valgest kval? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. august 2005 #3755 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Flink du er! :-D Må være godt å få det meste unnagjort. Er ikke lenge til nå! Gleder deg til babyen kommer? Er såå misunnelig!! Formen ok? Tenkt på navn? Jeg liker godt Sanne & Olander Endret 3. august 2005 av dark angel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 3. august 2005 Forfatter #3756 Del Skrevet 3. august 2005 Flink du er! :-D Må være godt å få det meste unnagjort. Er ikke lenge til nå! Gleder deg til babyen kommer? Er såå misunnelig!! Formen ok? Tenkt på navn? Jeg liker godt Sanne & Olander ← Nå går det i ett ja! Gleder oss veldig, gledegrue seg egentlig - blir jo så mye oppmerksomhet, noe ingen av oss er direkte komfortable med, men det går jo fint da! For all del! Tror de blir mange og store inntrykk...minne for livet! Baby...*drømme* Jo, det blir herlig! Men fremdelse tar vi det rolig, siden jeg bare er i 6. uke og terminen ikke før i april! Mye kan jo skje - skal ikke tenke stygge tanker, men på samme tid så er det greit å ikke lette riktig enda! Formen er veldig ok! Mye bedre i dag enn hva jeg har vært i 3 uker nå, og det håper jeg at lover godt! Når det kommer til navn, så har vi bare så vidt snakket om det - men Jacob og Linnea / Linn ligger høyt på listen! Niesen vår heter Sanna, så dermed blir det navnet og Sanne uaktuelt, selv om det er veldig fine navn! Olander var jo søtt, vi snakket om Leander vi da, men sambo er ikke like begeistret... Men mer babysnakk foregår i Orkidéens dagbok blant svangerskapsdagbøkene! 's* --- I dag fikk vi et avslag, så og si... Mannen til den ene kusinen min kommer nok ikke, da han hadde takket ja til noe annet i sin familie. Rart å komme med det nå, men like greit... De er ikke separert, men har et særdeles merkelig forhold. Dessuten fikk jeg SMS fra Ralph, en lege jeg ble kjent med i Afrika da jeg bodde der, som tok seg skikkelig godt av oss, og Johan (hans beste kompis), og de kommer til Norge!!! De kommer 19. august og blir helt til 2. september, og ville selvsagt gjerne komme! Vi inviterte de over mail i januar, men hørte liksom ikke noe mer enn at de gjerne ville dersom de fikk råd... Så jeg ble kjempeglad! Tenk, de kommer helt fra Afrika!!! Det morsomme er jo at Ralph har bursdag 20. august og Johan 21. august - gleder meg stort til å dele dagen også med dem altså!!! Håper de får et minne for livet! Så da, hvis mannen ikke kommer, så blir det bare én mer enn antatt - og det er helt greit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 3. august 2005 #3757 Del Skrevet 3. august 2005 Høres ut som du har full kontoll snuppa! :-) Så gøy med gjester helt fra Afrika da du! Vi må få til et treff snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 3. august 2005 #3758 Del Skrevet 3. august 2005 Hei Tusen takk for svar Virkelig sååå enkelt ,det var bra for det var kjempe fint Broren min heter Leander Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 3. august 2005 #3759 Del Skrevet 3. august 2005 Tjihi, du og disse kjolene dine, Toria! Jeg må jo bare si at jeg har sett disse bildene før, på en annen side vi vanker på , men jeg hadde ikke sett deg nevne den her inne, så jeg turte ikke si noe i tilfelle du skulle overraske oss på dagen! Ang. menyene: Vi hadde liknende menyer, men lysegrønn bakgrunn og hvitt papir som forgrunn, satt sammen med grønt silkebånd. Det hvite papiret er ikke vellum, men det er stripet, slik at stripene blir gjennomsiktige if you know what i mean... Da ble det litt hvitere enn vellum, men mer "eksklusivt" og spennende enn vanlig hvitt papir. Kjøpte det papiret på ND. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 3. august 2005 Forfatter #3760 Del Skrevet 3. august 2005 Tjihi, du og disse kjolene dine, Toria! Jeg må jo bare si at jeg har sett disse bildene før, på en annen side vi vanker på , men jeg hadde ikke sett deg nevne den her inne, så jeg turte ikke si noe i tilfelle du skulle overraske oss på dagen! Ang. menyene: Vi hadde liknende menyer, men lysegrønn bakgrunn og hvitt papir som forgrunn, satt sammen med grønt silkebånd. Det hvite papiret er ikke vellum, men det er stripet, slik at stripene blir gjennomsiktige if you know what i mean... Da ble det litt hvitere enn vellum, men mer "eksklusivt" og spennende enn vanlig hvitt papir. Kjøpte det papiret på ND. ← I know what you mean... Jeg så jo faktisk menyene deres live på Brocker rett før bryllupet! Lekkert! Jeg hadde bare ikke tenkt på det... Men nå har jeg laget 15 menyer og lar det være med vellumen, ellers takk for tipset! --- Fikk forresten de små organza-posene i posten i dag! Veldig fine! Nå venter jeg bare på risen som jeg har fått bekreftelse på at er underveis! HEIA START!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå