Pasha Skrevet 31. juli 2005 #3721 Del Skrevet 31. juli 2005 Nydelig!! ..men si meg.. er det en annen farge på den enn på bilde du har over her? synes den virket litt mer champagnefarget den fra nettet... men uannsett NYDLIG! du kommer til å bli en prinsesse i den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 31. juli 2005 Forfatter #3722 Del Skrevet 31. juli 2005 Kjolen er ivory...eller krem og noe... Pronovias kaller jo ikke sin farge for ivory! Men den er nok litt lysere enn den på modellbildet, den tror jeg er i gold. Min er allikevel ikke helt hvit altså, faktisk nokså gyllen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 31. juli 2005 #3723 Del Skrevet 31. juli 2005 Så fiiiin kjolen er til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 31. juli 2005 #3724 Del Skrevet 31. juli 2005 Toria-Moria, jeg har ikke ord Men når sant skal sies så stusset jeg på det for litt siden. For jeg kunne ikke huske at det var de blondegreiene på overdelen på kjolen din da jeg så kjolebildet i albumet. Men så tenkte jeg at da var det vel bare jeg som husket feil....men det var det ikke Uansett - kjolen er aldeles nydelig og satt veldig pent på deg. Tenk deg bryllupsdagen med komplett utstyr da du. KjolEN Slør Det lille under Hår Blomster Og din ektemann ved din side Du kommer til å se ut som en drøm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemilla Skrevet 31. juli 2005 #3725 Del Skrevet 31. juli 2005 Kjolen er sjeeeempenuuuudelig!!! Jeg har et hett tips til deg med tanke på "vin"drikkingen din på Dagen! DRUEJUICE fra Tine!! Jeg har lurt mange med det i sin tid! Det var rødvinen, og hvitvinen og champagnen funker jo fint med Mozell. Da var det problemet løst, og jeg tusler tilbake til grillfesten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 1. august 2005 #3726 Del Skrevet 1. august 2005 Druejucie var jo smart som rødvin! Det har jeg ikke tenkt på... Smart du lillemilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 1. august 2005 Forfatter #3727 Del Skrevet 1. august 2005 Takk for hett tips, Lillemilla! Skal huske på det! Selv drikker jeg ikke rødvin, og det vet de fleste...så det blir ikke noe problem. Men det kan jo være andre jeg kjenner som vil trenge et slikt tips i fremtiden! Nå har jeg akkurat kjørt Golli på jobb. Han skal bygge et apotek på den gamle Kvinneklinikken ved det gamle Rikshospitalet, ironisk nok. Ikke mer enn jeg stod opp så snakket mannen på radioen om hvordan norske kvinner i dag føder for seint bla bla... Golli bare så på meg og sa at det i allefall ikke gjaldt meg! Anyway, hadde tenkt til å finne sengen igjen, er så sliten og trøtt... Men før det hadde jeg tenkt til å skryte litt også. Jeg kom meg aldri igang med bordkortene i går, men jeg fikk brettet 100 "permer" til kirkeprogrammene!!! Nå gjenstår det bare å få innholdet godkjent til fredag, før vi kan printe også det og brette 100 ark til... *s* Meeen, 100 ark er 100 ark og halve jobben er nå gjort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 1. august 2005 #3728 Del Skrevet 1. august 2005 Du er flnk du!.. og så effektiv!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 1. august 2005 #3729 Del Skrevet 1. august 2005 Flinke du med bretting altså! Måtte smile litt av fødsels-debatten i dag ja... Tenker min barnesyke kjære får enda flere gode argumenter for bare å sette i gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest toneline Skrevet 1. august 2005 #3730 Del Skrevet 1. august 2005 hei hei Og jeg sier bare.... Det er bare 19 dager igjen, å di går kjempefort. Du er kjempeflink du. Har vært å sett i galleriet ditt, og jeg må bare få si Det så veldi bra ut. Rålekker kjole, nyyydelige ringer (vi holdt også på å kjøpe helt makan) osv osv.. ALT var bra Stå på, å hold hodet oppe, snart kommer den stooore dagen med stor S. Stor klem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 1. august 2005 #3731 Del Skrevet 1. august 2005 Heisann gullet! Har alt lagt igjen melding i den andre boken din (du lurte ikke meg skjønner du ) men sier det her også! GRATULERER med lille gull på vei! Men du: Kjolestyr altså. Men så nydelig du var i denne også (som du har vært i de alle, men så er du nå nydelig uansett hva du går i også da). Men for å være litt alvorlig. Kjolen du nå har endt opp med (forhåpentligvis ) er akkurat etter min smak. Kunne godt funnet på å kjøpe en slik selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 1. august 2005 #3732 Del Skrevet 1. august 2005 vennen! Synes jeg hadde sett deg i den kjolen før ja... Du ser helt FANTASTISK ut i den, det er en virkelig flott kjole altså! Åååååh... Gleder meg såååå til å se deg komme inn i kirken med DEN kjolen på, og alt det andre, du kommer nok til å ta pusten fra de fleste! Jeg må huske å ta med papirlommetørkle! Ha en flott dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. august 2005 #3733 Del Skrevet 1. august 2005 Men du, jeg glemte å spørre om noe i går. Hvor mange kjoler har du egentlig vært "innom" før du endte opp med denne? Har kommet litt ut av tellinga Tenk, nå er det august og bryllupsmånden din Blir morro å følge det i siste innspurt, Toria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. august 2005 #3734 Del Skrevet 1. august 2005 Jeg har også kommet litt ut av tellinga, ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 1. august 2005 Forfatter #3735 Del Skrevet 1. august 2005 Det er egentlig "bare" kjole nr. 3... Kjøpte jo først den Lovestory-kjolen fra MS, for en tusing fra USA, men den var jo for kort... Nu vel, worth a try! Og så var det bare den fra Demetrios som jeg aldri betalte for før jeg fant den jeg faktisk skal ha!!! Den fjerde kjolen, en kopi av Nanette fra MS, har jo faktisk Becoming Bride endt opp med! Den var ikke noe for meg... Men en bruds privilegie er å kunne ombestemme seg ørten ganger, ikke sant!? For det skal jo bli heeelt rett?!! Jeg vet jeg har tustet fælt, men jeg har bare vært litt får kjapp i vendingen og hatt mange dagdrømmer og forestillinger der jeg svevde på en lykkerus og rosa sky en lang tid! *s* Svever enda altså, men har liksom klart å samle meg allikevel! :grine2: NÅ blir det bra uansett, og det er DET som teller! Har i dag skåret ut alle de blå rutene til bordkortene, og jobber nå med å skjære ut selve kortet som skal brettes av hvit tegnekartong. Så er det bare å skjære til navnene og lime det sammen til slutt! LITT flink da, sant!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 2. august 2005 #3736 Del Skrevet 2. august 2005 kjempefilnk er du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 2. august 2005 Forfatter #3737 Del Skrevet 2. august 2005 kjempefilnk er du ← Hihi...takk! 18 dager igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 2. august 2005 #3738 Del Skrevet 2. august 2005 Du var nydelig med kjolen på Toria!!! Og sikkert enda flottere i virkeligheten også! Og da må det jo være perfekt, rett og slett... Ha en flott dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 2. august 2005 #3739 Del Skrevet 2. august 2005 Heisann Var innom galleriet ditt,kjempe fint slør,bukett og det måten håret ditt skal vere Akkuratt slik jeg kunne ha tekt meg det :rosasmil: Nå er det jo ikke lenge til den store dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miori Skrevet 2. august 2005 #3740 Del Skrevet 2. august 2005 Kjole galskap er lov som brud TT, det er ingenting galt i det!! Det kjolen du har valgt er jo helt fantastisk altså! Nå er det ikke lenge igjen for deg, synes du er effektiv til tusen om dagen jeg:=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå