Gå til innhold

Toria og Golli gifter seg 20.08.05!

TeddyToria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Vigdis_brud05

:hoho::hoho::hoho:

Dere er rare og søte alle sammen altså!

:klem:

Vic-vennen! Du burde absolutt benytte sjansen til å kjøpe hvitvinsglass ja. Koster ca. 600 for 6 krystallglass :o En ide kan jo være at dere kjøper det for noen av gjestene deres når dere er der, så kan dere få det i bryllupsgave :wink:

Jeg vil også til Praha :sur:

Det var der samob "fridde på ordentlig" nå i desember, så det vil vel alltid være litt sånn "vår by" :wink:

Et annet tips er å kontakte en gullsmed og høre med priser osv på ringer, bestille opp slik at dere kan kjøpe dem når dere er der. Som sagt våre ringer som kostet nesten 11000,- (full pris) her kostet 4500,- i Praha.

Husker desverre ikke navnet på gullsmeden.

Postkort mottas med takk :hoho:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God idè:

GruppeMoooooooosekoooos

:klem: Toria :kose: Huldra:) :klem: Heidi :kose: Brud2005 :klem: Toria :kose: Huldra:) :klem: Heidi :kose: Brud2005 :klem: Toria :kose: Huldra:) :klem: Heidi :kose: Brud2005 :klem: Toria :kose: Huldra:) :klem: Heidi :kose: Brud2005 :klem: Toria :kose: Huldra:) :klem: Heidi :kose: Brud2005 :klem: Toria :kose: Huldra:) :klem: Heidi :kose: Brud2005 :klem: Toria :kose: Huldra:) :klem: Heidi :kose: Brud2005 :klem: Toria :kose: Huldra:) :klem: Heidi :kose: Brud2005 :klem: Toria :kose: Huldra:) :klem: Heidi :kose: Brud2005 :klem: Toria :kose: Huldra:) :klem: Heidi :kose: Brud2005

Åhhh, så kooooooooooos! :ler:

Herlig altså - med så mange klemmer og koser og godt humør!!!

Hiver meg utpå en moooosekos til! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine:

Her sitter det 1 stk mooooosekosløs Betty!! Urettferdig! :sur:

OG - selvsagt 1 stk mooooosekos til mooooosekosløse Betty - som herved ikke lenger er mooooosekosløs! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho::hoho::hoho:

Dere er rare og søte alle sammen altså!

Vic-vennen! Du burde absolutt benytte sjansen til å kjøpe hvitvinsglass ja. Koster ca. 600 for 6 krystallglass :o En ide kan jo være at dere kjøper det for noen av gjestene deres når dere er der, så kan dere få det i bryllupsgave :wink:

Jeg vil også til Praha :sur:

Det var der samob "fridde på ordentlig" nå i desember, så det vil vel alltid være litt sånn "vår by" :wink:

Et annet tips er å kontakte en gullsmed og høre med priser osv på ringer, bestille opp slik at dere kan kjøpe dem når dere er der. Som sagt våre ringer som kostet nesten 11000,- (full pris) her kostet 4500,- i Praha.

Husker desverre ikke navnet på gullsmeden.

Postkort mottas med takk :hoho:

Tjihi :tunge1:

Oh yes, vi er noen rare skapninger! :oops:

Det var jo kjempelurt Vigdis, å kjøpe med hvitvinsglass hjem som gaver! DET skal jeg lufte for aktuelle gjester!!! SuperVigdis slår til igjen! :ler:

Kort skal herved med glede sendes :rosaengel: min! Og så håper vi at du kommer fort til Praha igjen - så romantisk med frieri der da! *sukk* :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal si du har shoppa i dag Toria :)

Det er mye man trenger når man flytter for seg selv, det er sikkert og visst.

Her i Vestfold regnet det for ett par timer siden men nå ser det ut til at det har gitt seg. Vil ikke ha noe snø jeg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mooooosekoser er herlig! :)

Goe dere jentene mine!!! :kose:

I dag har jeg faktisk vært i kontakt med hele to fotografer som er aktuelle for oss å bruke, og BEGGE har tid til oss den 20. august!

:hoppe:

Så håpet er ikke ute! :wink: *weee*

Dette er fotografene:

www.catchlight.no

www.studiovest.no

Vet ikke helt hvem vi skal bruke enda da - litt vanskelig å ta et endelig valg synes jeg! :roll: Noen som har erfaringer med den ene eller den andre?!?!?

De har i og for seg vært like hyggelige og tatt oss "godt i mot" begge to...samt at de er like i pris...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinke Toria som har snakket med hele 2 fotografer i dag :)

Håper det er noen som kommer med noen anbefalinger da. Kanskje du burde legge ut spørsmålet i bryllupsforumet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinke Toria som har snakket med hele 2 fotografer i dag :)

Håper det er noen som kommer med noen anbefalinger da. Kanskje du burde legge ut spørsmålet i bryllupsforumet?

:sjarmor:

Ja, er jeg ikke flink!?!?! Endelig fått ut fingeren...*stolt*

Ingen dum idé det heller, å legge det ut som spm i forumet... Var inne på tanken selv, men har ikke kommet så langt enda! Å, surrehue! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

STOOOOR :klem:

Ha en flott kveld Victoria!

I like måte, vennen! Og fortsatt god bedring! :kose:

Jeg snek meg forresten innom et reisebyrå i dag, og rasket med meg alt jeg kom over av brosjyrer over eksotiske og mindre eksotiske reisemål!!! Jeg ble plutselig helt sjuk og bare MÅTTE! :tunge1:

Så nå har jeg sittet her og drømt meg vekk en stakket stund, og er helt i en annen verden... Åh, jeg vil reise langt langt bort, bare sveve avsted og nyte livet sammen med kjæresten min! *drømme*

:hjerter:

Tenk, hvor deilig hadde det ikke vært!?!?!

Fikk faktisk med meg kjæresten her også, da jeg luftet noen ideer...og endelig er vil litt enige om aktuelle reisemål - og at vi kan gi oss selv lov til å titte, for dette er noe vi har lyst til begge to...vi har bare ikke kunnet prioritere det mtp penger, og kan det vel egentlig ikke helt ennå! :roll: Meeen, kjæreste kjæresten min, han er så god!!! :kysse:

Foreløpig har vi drømt oss begge vekk til Mauritius og Karibien...*s* Mens jeg drømmer enda litt mer om Mombasa-kysten i Kenya, og later til å få med meg sambo på det, i alle fall halvveis - og det er en god start! :tunge1: Mitt Afrika!!! :oops: Er så glad i Afrika! Det heter seg at hvis man først blir bitt av Afrika-basillen, så er man tapt til evig tid...jeg er vel et håpløst tilfelle! :ler::ler::ler:

Neida, men nå må jeg titte og drømme videre :hjerter: - vi skal nok finne et flott reisemål til slutt som vi begge brenner like mye for! :kul:

Tenk, vi skal kanskje på bryllupsreise allikevel!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er herlig å drømme om bryllupsreise, Toria, vi har også tenkt Masai Mara/Mombasa eller Serengeti/Zanzibar eller Mauritius eller Karibien... eller hvor som helst det er langt vekk og sol :wink:

Håper dere får råd! Vi har ikke begynt å regne på det enda, bare bestemt oss for at det skal vi, vi må uansett låne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er herlig å drømme om bryllupsreise' date=' Toria, vi har også tenkt Masai Mara/Mombasa eller Serengeti/Zanzibar eller Mauritius eller Karibien... eller hvor som helst det er langt vekk og sol :wink:

Håper dere får råd! Vi har ikke begynt å regne på det enda, bare bestemt oss for at det skal vi, vi må uansett låne...

Vi er visst på bølgelengde...

Var akkurat inne og kikket på priser mtp cruise i Karibien også nå! Guri, det ser fantastisk herlig ut!

Globetrotters priser til Mauritius var jo vanvittige - 59.900,- for 2 stk. i 10 dager! :o Så tror nok ikke det blir førsteprioritet nå nei... :roll: Cruise og Mombasa ligger MYE bedre ann! :wink: Og passer igrunnen meg utmerket!!!

Vi også SKAL, har jeg bestemt nå :ler: ...om så det må vente litt. Vi reiser nok ikke rett etter vielsen, men venter til oktober/november tenker jeg.

Nei, vi får drømme oss videre!

Klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brud2005

Sjommelom Vic!

Så du var her i går kveld. Jeg drev med litt andre ting, og du har rett: rødvin og TV var nok en av delene :wink: .

I natt hadde jeg mitt første mareritt om bryllupet (jf dagboken min). :o Det var ikke noe hyggelig. :riste: Men: nå er alt mye bedre.

Håper du hadde en god nattesøvn uten slik problemer.

Stor mooooooooosekoooos :kose: til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingenting på tapetet i dag egentlig...

Er herlig godt uthvilt etter en meget god natts søvn:)

Akkurat nå lager jeg frokost til sambo egentlig da...så løper at og fram for å passe eggene - de skal jo være akkurat sååå lite og akkurat sååå mye kokt! Særing! :ler:

Skal på morsdagsmiddag til svigermor i dag da. Koselig nok det, men altfor mange unger og styr og stell! *hehe*

Skal gjøre kort affære! :wink:

Ellers er sambo for første gan initiativrik til å få satt opp en liste over hva som skal gjøres, og hvem av oss som skal gjøre det - så da gjør vi kanskje det også!

Ha en deilig søndag!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis_brud05

Kos deg på middag hos svigermor! Jeg skal i barnebursdag til min nevø. Blir vel noe av det samme kan jeg tenke meg. Hos oss blir det 8 unger mellom 2 og 6 og en på 10 :o :o :o Følger meg bedre i hodet i dag, men etter bursdagen så :o :o :o

Vi er på samme side vedr. bryllupsreise vi også. Vi SKAL vi også (må også låne). Vi drar heller ikke rett etter bryllupet. Eldstemann begynner på skolen til høsten (22/8 ), så vi kan jo ikke være borte da. Han har bursdag 15/9, så vi venter med bryllupsreise til etter den dagen. Sambo har kikket på masse steder (er som nevnt i min bok groomzilla på det området :hoho: ). Nå står vi (tror jeg) mellom Malaysia, Bali og Dubai :-)

Ha en flott søndag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brud2005

takk for kjemepkos innlegg i dagboken min.

Du er en solstråle! :Nikke: Er såååå koselig med hilsener fra deg :tommelsmil:

Håper du får masse deilig mat i kveld. Du får bare lukke ørene hvis det blir for bråkete :Nikke: Sikkert lurt å ta en tidlig kveld, det er tross alt mandag i morgen - viktig å være i toppform til en ny uke :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...