Gå til innhold

Livet ble ikke slik det skulle bli - Veien tilbake VOL.2.


Skadeskutt

Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

For en sterk person du er. Jeg har lest hele dagboken din og jeg heier på deg, på alle måter! 
Håper du har det ok selv om du ikke har skrevet her på en stund og at du er travelt opptatt med valp og praksis, det fortjener du :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære skadeskutt, det nærmer seg 3 måneder siden vi hørte fra deg sist :hjerte: 
Håper, håper, håper du har det greit, at du enten er travelt opptatt med valp og barn, eller at du får den hjelpen du trenger. Vit at jeg -og flere!- tenker på deg jevnlig! :hjerte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har skadeskutt på Facebook, og hun har lagt ut fine bilder i hele sommer, ser ut som hun har det greit ❤ Tenker på deg jeg også, selv om vi ikke har snakket på en stund :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Pupsilure skrev:

Jeg har skadeskutt på Facebook, og hun har lagt ut fine bilder i hele sommer, ser ut som hun har det greit ❤ Tenker på deg jeg også, selv om vi ikke har snakket på en stund :)

SÅ godt å høre! :hjerte:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.8.2018 den 21.35, Pupsilure skrev:

Jeg har skadeskutt på Facebook, og hun har lagt ut fine bilder i hele sommer, ser ut som hun har det greit ❤ Tenker på deg jeg også, selv om vi ikke har snakket på en stund :)

Fantastisk ❤️ Tusen takk for oppdatering!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 3.8.2018 den 21.35, Pupsilure skrev:

Jeg har skadeskutt på Facebook, og hun har lagt ut fine bilder i hele sommer, ser ut som hun har det greit ❤ Tenker på deg jeg også, selv om vi ikke har snakket på en stund :)

Så utrolig godt å høre. Jeg har fulgt Skadeskutt og det som hun har skrevet siden begynnelsen og tenker også ofte på hvordan det går med henne. Jeg håper at hun en dag kommer tilbake til forumet og fortsetter å skrive og dele sine tanker og erfaringer, det har i alle fall hjulpet meg utrolig mye da jeg kjenner meg godt igjen i det som hun skriver.

Endret av Hjertesukk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 2 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...