Gå til innhold

Gammel feminist angrer - Vi tenkte ikke på barna


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Med andre ord, du ønsker kvinner til å gjøre drittjobben som du ikke gidder å gjøre selv.

Hva med feie for egen dør først? Du bør få deg 3-4 norske unger og være hjemmeværende med dem før du begynner å klage på at ikke kvinner ønsker et sånt liv.

Anonymkode: 7610c...ffa

Nei som jeg skrev vet jeg ikke om jeg vil det som jobbende heller. Og jeg skriver at det er helt greit om damer velger noe annet. Jeg vil heller ikke bli lege. Det er ikke en drittjobb fordi om

Få deg en boksebag eller noe til å slå på og få ut frustrasjonen din på, ikke dikt opp ting om meg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:popcorn: 

 

 

Og norske menn lurer på hvorfor de ikke får seg (norsk) dame. Glad jeg er gift med en moderne mann som er trygg på seg selv, sin mannsrolle, der vi begge to får plass til å utvikle oss både privat og i yrkeslivet. Og det til tross for at han er i mansyrke, jeg i typisk kvinneyrke og felles barn. Merk: FELLES barn. Det er stikkordet.

 

 

Jeg lurer litt på dette med hvorfor det er dårlig for norsk økonomi at folk jobber? Det er jo en del av det kapitalistiske systemet, at det er en balanse mellom inntekt og forbruk? Reger ikke med att kvinnerhaterne er sosialister. :sjokk: 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, BlendaSensitive skrev:

:popcorn: 

 

 

Og norske menn lurer på hvorfor de ikke får seg (norsk) dame.

Norske menn som ikke får seg dame er stort sett pga manglende sosial kompetanse eller.. Unikt utseende

De fleste mener kvinner og menn skal få jobbe om de vil

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Innvandring fikser det problemet.

Norske gener, hva nå enn det er, får du bekymre deg over for deg selv på gutterommet.

Anonymkode: 25cbb...071

Lol, innvandring fikser ingen av problemene. Dagens innvandring skaper langsiktige økonomiske problemer for Norge og de norske genene dør ut fordi innvandrere ikke kan videreføre dem. Særlig når mange av innvandrergruppene er lukkede miljøer hvor folk gifter seg og får barn innen samme gruppe.

 

 

Det er mye feministene bør angre på og mye de ikke tenker på. De skjønner det senere når det er for sent.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

At norske gener og tradisjoner dør ut betyr ingenting for sosialister.. Man taler for døve ører. Men tipper de samme hadde vært opptatt av å bevare typ alle andre gener og tradisjoner, spesielt om den er muslimsk. 

Anonymkode: c6fe9...e46

Å HERREGUD jeg er lei av sosialist-kortet! :fart2:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, ElinX0Xpoliti skrev:

Kvinner til feminister: Vi ønsker barn og mann og litt jobb på siden. 

Feminister til kvinner: Nei det gjør derre ikke, derre ønsker topp jobber i yrker som krever 80 timer i en arbeids uke.

 

Kvinner til feminister: Vi liker menn som oppfører seg maskulint.

Feminister til kvinner: Nei det gjør derre ikke, menn hater kvinner derfor er menn som oppfører seg feminint det beste for derre.  

 

Kvinner til feminister: vi ønsker at derre ikke snaker for alle kvinner som vi var en gigantisk blokk.

Feminister til kvinner: Vi snakker for alle kvinner, om du tror noe annet så er du ikke en kvinne men en mann i kvinne drakt (internalisert kvinnehat).       

 

Kvinner til feminister: Jeg ønsker å finne noen å bli gammel med, men menn er redd å være langtids forhold med kvinner siden rettsystemet er så urettferdig for menn.

Feminister til kvinner: Menn har holdt kvinner som slaver i hele menneske historien, dette er helt fortjent.

 

Kvinner til feminister: Sønnen min har bilt falsk anklaget for Voldtekt, og motpart tape rettsaken men publiserte navn og adresse, hjelp meg.

Feminister til kvinner: Sønnen din kan lære noen ting og man må alltid tror kvinner som anklager menn for voldtekt. Selv om det er ingen bevis for dette.    

 

Kvinner til feminister: Kan derre fjerne de radikale feministene som ønsker å sette menn i konsentrasjon leiere eller redusere mannlig pop til 10% av befolkingen i fra feminismen?   

Feminister til kvinner: Nei, dette er ikke vårt problem.

 

Om dagens feminister hadde hatt debatt og akseptert kritikk så hadde disse flokene vært løst for 30 år siden, men de dårlige ideene har spred seg som kreft og antatt at alle kvinnene tenkte og ønsket akkurat samme som dem. Vi hadde ikke hadd innenfor feministen dette fiendeblide av alle menn, og patrakiet som betyr hva som helst om faktisk haddt debatter om dette gjerne over NRK fra disse feministene som patologisk aldri stoppet.

Det var en marginal gruppe med radikal feminister som tokk over feminismen i Norge, og disse feministene kastet ut normale feminister og derfor har vi denne situasjonen i Norge. Der de innsatte har tatt over amylumet, og vi defakto mareritt feminisme som betyr det motsatte enn det egentlig norsk feminisme er og var for noe.       

:pls: Dette!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At alle må jobbe i dag skyldes ikke bare at det liksom er den feministisk riktige tingen å gjøre, men også at vi har en meget stor velferdsstat der så mange som mulig må jobbe for at den skal være bærekraftig. Folk som mener at kvinner (eller en annen stor gruppe for den saks skyld) må derfor samtidig godta at flere tjenester vi i dag tar for gitt vil kunne bli utsatt for nedskjæringer eller sågar avviklet. Det er allerede for mange som står utenfor arbeidslivet slik at mange andre må jobbe helsa av seg, skulle man kuttet ut ennå flere grupper av ideelle hensyn så hadde hele velferdskorthuset falt sammen. 

Anonymkode: 949a9...219

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerdebatt, personangrep og svar til dette.

Kragebein, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, ElinX0Xpoliti skrev:

Kvinner til feminister: Vi ønsker barn og mann og litt jobb på siden. 

Feminister til kvinner: Nei det gjør derre ikke, derre ønsker topp jobber i yrker som krever 80 timer i en arbeids uke.

 

Kvinner til feminister: Vi liker menn som oppfører seg maskulint.

Feminister til kvinner: Nei det gjør derre ikke, menn hater kvinner derfor er menn som oppfører seg feminint det beste for derre.  

 

3) Kvinner til feminister: vi ønsker at derre ikke snaker for alle kvinner som vi var en gigantisk blokk.

Feminister til kvinner: Vi snakker for alle kvinner, om du tror noe annet så er du ikke en kvinne men en mann i kvinne drakt (internalisert kvinnehat).       

 

4) Kvinner til feminister: Jeg ønsker å finne noen å bli gammel med, men menn er redd å være langtids forhold med kvinner siden rettsystemet er så urettferdig for menn.

Feminister til kvinner: Menn har holdt kvinner som slaver i hele menneske historien, dette er helt fortjent.

 

Kvinner til feminister: Sønnen min har bilt falsk anklaget for Voldtekt, og motpart tape rettsaken men publiserte navn og adresse, hjelp meg.

Feminister til kvinner: Sønnen din kan lære noen ting og man må alltid tror kvinner som anklager menn for voldtekt. Selv om det er ingen bevis for dette.    

 

5) Kvinner til feminister: Kan derre fjerne de radikale feministene som ønsker å sette menn i konsentrasjon leiere eller redusere mannlig pop til 10% av befolkingen i fra feminismen?   

Feminister til kvinner: Nei, dette er ikke vårt problem.

 

Om dagens feminister hadde hatt debatt og akseptert kritikk så hadde disse flokene vært løst for 30 år siden, men de dårlige ideene har spred seg som kreft og antatt at alle kvinnene tenkte og ønsket akkurat samme som dem. Vi hadde ikke hadd innenfor feministen dette fiendeblide av alle menn, og patrakiet som betyr hva som helst om faktisk haddt debatter om dette gjerne over NRK fra disse feministene som patologisk aldri stoppet.

Det var en marginal gruppe med radikal feminister som tokk over feminismen i Norge, og disse feministene kastet ut normale feminister og derfor har vi denne situasjonen i Norge. Der de innsatte har tatt over amylumet, og vi defakto mareritt feminisme som betyr det motsatte enn det egentlig norsk feminisme er og var for noe.       

1) Det skrives DERE ikke derre. 
2) Hvorfor skriver du "kvinner til feminister"? De fleste feminister er kvinner og de vet hva de selv vil.
3) Hvorfor snakker du om kvinner som en gigantisk blokk? Er det ikke det du beskylder feminister for å gjøre? Hvorfor kan du gjøre det? 
4) Det er ikke kvinners feil om menn er redde for langtidsforhold. Og de fleste feminister hater ikke menn og vil dem ikke bare vondt. Det er en latterlig påstand, men jeg har forstått at det er det mange menn på KG tror. De om det. 

5) Hva i helvete skal jeg gjøre med at det finnes gale folk der ute? Hvorfor er det MITT ansvar at det finnes ekstremister som ikke deler mitt syn på menn? Det er som å si "Du er muslim hvorfor stopper ikke du terrorister?" "Du er mann, hvorfor stopper ikke du voldtekt mot kvinner?" Vi kan ikke ta ansvar for det andre sier og gjør, vi kan bare snakke imot det. Dessuten må du være helt IDIOT hvis du tror at flertallet av feminister faktisk mener at vi bør redusere den mannlige befolkningen ned til 10%. Det finnes ingen hemmelig feministklubb som alle feminister er medlem av, jeg kan ikke sparke noen ut av gruppen eller noe. Vi er ikke alle det samme. Jeg er lesbisk, hva gjør dere heterofile for å stoppe andre heterofile som stenger lesbiske og homofile inne? Det er homofile i konsentrasjonsleirer, fengsel, psykiatriste avdelinger hvor de blir mishandlet. De blir henrettet, drept som følge av hat kriminalitet, de blir banket opp, torturert, voldtatt osv. De mister jobben sin, de blir utestengt fra familien, de blir redusert til mindreverdige borgere. Jeg kan fortette ganske lenge og ramse opp alle urettferdighetene. Vil du ta ansvar for at dette skjer? Hvorfor kvitter du deg ikke med disse menneskene? 

Ingenting av det du sier gir mening fordi du grupperer millioner av kvinner sammen i en bulk og forventer at alle tenker det samme. Det er idioti. 

Endret av Chiyo
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Chiyo skrev:

1) Det skrives DERE ikke derre. 
2) Hvorfor skriver du "kvinner til feminister"? De fleste feminister er kvinner og de vet hva de selv vil.
3) Hvorfor snakker du om kvinner som en gigantisk blokk? Er det ikke det du beskylder feminister for å gjøre? Hvorfor kan du gjøre det? 
4) Det er ikke kvinners feil om menn er redde for langtidsforhold. Og de fleste feminister hater ikke menn og vil dem ikke bare vondt. Det er en latterlig påstand, men jeg har forstått at det er det mange menn på KG tror. De om det. 

5) Hva i helvete skal jeg gjøre med at det finnes gale folk der ute? Hvorfor er det MITT ansvar at det finnes ekstremister som ikke deler mitt syn på menn? Det er som å si "Du er muslim hvorfor stopper ikke du terrorister?" "Du er mann, hvorfor stopper ikke du voldtekt mot kvinner?" Vi kan ikke ta ansvar for det andre sier og gjør, vi kan bare snakke imot det. Dessuten må du være helt IDIOT hvis du tror at flertallet av feminister faktisk mener at vi bør redusere den mannlige befolkningen ned til 10%. Det finnes ingen hemmelig feministklubb som alle feminister er medlem av, jeg kan ikke sparke noen ut av gruppen eller noe. Vi er ikke alle det samme. Jeg er lesbisk, hva gjør dere heterofile for å stoppe andre heterofile som stenger lesbiske og homofile inne? Det er homofile i konsentrasjonsleirer, fengsel, psykiatriste avdelinger hvor de blir mishandlet. De blir henrettet, drept som følge av hat kriminalitet, de blir banket opp, torturert, voldtatt osv. De mister jobben sin, de blir utestengt fra familien, de blir redusert til mindreverdige borgere. Jeg kan fortette ganske lenge og ramse opp alle urettferdigheten. Vil du ta ansvar for at dette skjer? Hvorfor kvitter du deg ikke med disse menneskene? 

Ingenting av det du sier gir mening fordi du grupperer millioner av kvinner sammen i en bulk og forventer at alle tenker det samme. Det er idioti. 

:klappe:

Anonymkode: bce01...d51

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi
På 19.4.2017 den 23.01, Sykkelkopp skrev:

Men føler du at du ikke bidrar like mye om du oppdrar barn?

Såklart dere skal få jobbe om dere vil, men ikke gjør det fordi dere føler dere ikke bidrar til samfunnet ved å sørge for fremtiden til oss alle. Veldig mange jobber er overhodet ikke essensielle, oppfostring av barn derimot - det er en av de få tingene vi ikke kan klare oss uten. Og det kreves smarte sterke mennesker for å skape smarte sterke barn. Kvinner er også bedre på å gi barn den oppmerksomheten og kjærligheten de trenger under oppveksten

 

Det er ikke alle kvinner som ønsker å oppdra barn! Barn er viktig for deg men ikke like viktig for andre. Menn er like dyktige som kvinner å gi omsorg og oppdra barn. Jenter drar god nytte av en far som er tilstede! Hvorfor kan ikke mannen gå hjemme med barn og være husfar? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Snuppi skrev:

Det er ikke alle kvinner som ønsker å oppdra barn! Barn er viktig for deg men ikke like viktig for andre. Menn er like dyktige som kvinner å gi omsorg og oppdra barn. Jenter drar god nytte av en far som er tilstede! Hvorfor kan ikke mannen gå hjemme med barn og være husfar? 

Ikke glam at det å få barn er noe av det største man kan oppleve, selv om man har en god karriere.

Anonymkode: 47926...4f5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Snuppi skrev:

Det er ikke alle kvinner som ønsker å oppdra barn! Barn er viktig for deg men ikke like viktig for andre. Menn er like dyktige som kvinner å gi omsorg og oppdra barn. Jenter drar god nytte av en far som er tilstede! Hvorfor kan ikke mannen gå hjemme med barn og være husfar? 

Fordi kvinnens plass er i hjemmet med barna, da hun ikke vil respektere enn mann som bare duller hjemme. 

Anonymkode: 949a9...219

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Snuppi
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ikke glam at det å få barn er noe av det største man kan oppleve, selv om man har en god karriere.

Anonymkode: 47926...4f5

Nei, å få barn er ikke det største en kvinne kan oppleve dersom hun ikke ønsker barn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Snuppi skrev:

Nei, å få barn er ikke det største en kvinne kan oppleve dersom hun ikke ønsker barn!

Men man går i hvert fall glipp av noe stort og vakkert om man ikke får barn.

Anonymkode: 47926...4f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men man går i hvert fall glipp av noe stort og vakkert om man ikke får barn.

Anonymkode: 47926...4f5

Nei, det gjør man ikke.

Anonymkode: e0802...220

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 4/19/2017 den 22.58, Ruccula skrev:

Enig! Jeg hadde aldri vært lykkelig av å kun være hjemme og være avelsku, jeg er smart og flink, jeg vil mer her i livet.

Jeg ville heller vært hjemme å vært avlsku og brukt all kunnskapen og tiden samfunnet suger ut av meg mot penger på barna mine, hvis jeg hadde hatt anledning til det. Jeg syns det er bare trist at jeg må institusjonalisere barna mine og overlate dem til andre folk på bleiestadiet og bare får noen timer med dem hver dag. 

Anonymkode: 7566c...7f2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Chiyo skrev:

1) Det skrives DERE ikke derre. 
2) Hvorfor skriver du "kvinner til feminister"? De fleste feminister er kvinner og de vet hva de selv vil.
3) Hvorfor snakker du om kvinner som en gigantisk blokk? Er det ikke det du beskylder feminister for å gjøre? Hvorfor kan du gjøre det? 
4) Det er ikke kvinners feil om menn er redde for langtidsforhold. Og de fleste feminister hater ikke menn og vil dem ikke bare vondt. Det er en latterlig påstand, men jeg har forstått at det er det mange menn på KG tror. De om det. 

5) Hva i helvete skal jeg gjøre med at det finnes gale folk der ute? Hvorfor er det MITT ansvar at det finnes ekstremister som ikke deler mitt syn på menn? Det er som å si "Du er muslim hvorfor stopper ikke du terrorister?" "Du er mann, hvorfor stopper ikke du voldtekt mot kvinner?" Vi kan ikke ta ansvar for det andre sier og gjør, vi kan bare snakke imot det. Dessuten må du være helt IDIOT hvis du tror at flertallet av feminister faktisk mener at vi bør redusere den mannlige befolkningen ned til 10%. Det finnes ingen hemmelig feministklubb som alle feminister er medlem av, jeg kan ikke sparke noen ut av gruppen eller noe. Vi er ikke alle det samme. Jeg er lesbisk, hva gjør dere heterofile for å stoppe andre heterofile som stenger lesbiske og homofile inne? Det er homofile i konsentrasjonsleirer, fengsel, psykiatriste avdelinger hvor de blir mishandlet. De blir henrettet, drept som følge av hat kriminalitet, de blir banket opp, torturert, voldtatt osv. De mister jobben sin, de blir utestengt fra familien, de blir redusert til mindreverdige borgere. Jeg kan fortette ganske lenge og ramse opp alle urettferdighetene. Vil du ta ansvar for at dette skjer? Hvorfor kvitter du deg ikke med disse menneskene? 

Ingenting av det du sier gir mening fordi du grupperer millioner av kvinner sammen i en bulk og forventer at alle tenker det samme. Det er idioti. 

Kvinner i Norge deler ikke samme oppfattinger som feminister gjør. Feminister i dag sier at de snakker for kvinner, uten å sjekke det først. Kvinner i Norge er langt mere konservativ enn det feminister er, på mange områder. Problemet er at feminister nekter å ta det til rette, eller ignorerer det i det hele og det store og forsetter som før.  

Jeg har personlig snakket med flere svenske feminister som sier uten Ironi at man skal sende menn inn i konsentrasjon leirer, samt kastrasjon og redusere populasjonen av menn. Disse traff jeg på konferanse i Norge og Sverige, når jeg var aktiv innfor feminismen. Jeg og andre tok til motmæle imot disse feministene, men til slutt var det galingene som vant ut. Det er ditt ansvar når disse radikale feministene snakker ut i feminismens navn, hjelper svært lite om du til slutt kaller dem ikke feminister.

1. Var litt sliten, men jeg unnskylder meg ikke for skrive feilene når mening kommer klart frem.

2. og 3. Jeg snakker om kvinner generelt, i den forstand at flest parten av kvinner ønsker en deltid jobb, barn og et stabilt ekteskap. Disse kvinnene er marginalisert i feminismen i dag, og noen deler av feminismen sammenligner de med slaver i hjemmet.

4. Menn sier selv at det er for risikabelt å gifte seg i dag siden rettsystemet er så straffene om kvinner ønsker å skille seg, om du kan miste huset, barna dine og bilen ville du ha giftet deg menn? Dette skader for kvinner langt mer enn menn, siden kvinner rammes økonomisk av dette som har ført til kvinner har blitt langt mere fattige enn det var før. Og fører til umenneskelige valg for oss, barn eller en karriere. Dette er ikke menns feil, dette er en situasjon skapt av rettsystemet etter de har blitt påvirket av feministisk konspirasjonsteorier som de kaller forsking.

5. Det er feminismen sitt ansvar, kaller du deg feminist og det er en feminist som spyr ut helt sprøe ting så er det ditt ansvar. Du kan prøve som meg eller ikke kale deg selv for feminist lenger. Jeg kan ikke i god samvittighet forsvare eller fraskrive meg ansvaret som andre feminister gjør, derfor kan jeg ikke kalle meg for feminist lenger. Sannheten i dag er at kvinner flest hater feminister, og feminisme bortsett fra på UNI er uglesett. Tar du deg en bil tur til et valgfritt distrikt og roper at du er feminist så ser kvinner rart på deg og ønsker deg bort. Går du på date og sier du er en feminist, så løper menn fortere bort enn det du kan si paratrakiet om det ikke er noe feil med mannen.

Feminismen må ta ansvar for det de har gjort, og man kan ikke samtykke at sprøe feminister som ønsker folkemord på menn skal aksepteres. Og når jeg snakker generelt så er det generelt sant, og spar meg for vi feminister vet hva som er best for kvinner tullet som motsvar til innlegget mitt.

Radikale feminister tok over feminismen i Norge og drepte den, og det altfor sent å redde den.                         

  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville heller vært hjemme å vært avlsku og brukt all kunnskapen og tiden samfunnet suger ut av meg mot penger på barna mine, hvis jeg hadde hatt anledning til det. Jeg syns det er bare trist at jeg må institusjonalisere barna mine og overlate dem til andre folk på bleiestadiet og bare får noen timer med dem hver dag. 

Anonymkode: 7566c...7f2

Sånn er det. Du kan jo fint bli hjemme du, hvis dere alle kan leve på din manns inntekter. Også er du totalt avhengig av at det ikke skjer noe med han og ender opp som minste pensjonist. :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Chiyo skrev:

1) Det skrives DERE ikke derre. 
2) Hvorfor skriver du "kvinner til feminister"? De fleste feminister er kvinner og de vet hva de selv vil.
3) Hvorfor snakker du om kvinner som en gigantisk blokk? Er det ikke det du beskylder feminister for å gjøre? Hvorfor kan du gjøre det? 
4) Det er ikke kvinners feil om menn er redde for langtidsforhold. Og de fleste feminister hater ikke menn og vil dem ikke bare vondt. Det er en latterlig påstand, men jeg har forstått at det er det mange menn på KG tror. De om det. 

5) Hva i helvete skal jeg gjøre med at det finnes gale folk der ute? Hvorfor er det MITT ansvar at det finnes ekstremister som ikke deler mitt syn på menn? Det er som å si "Du er muslim hvorfor stopper ikke du terrorister?" "Du er mann, hvorfor stopper ikke du voldtekt mot kvinner?" Vi kan ikke ta ansvar for det andre sier og gjør, vi kan bare snakke imot det. Dessuten må du være helt IDIOT hvis du tror at flertallet av feminister faktisk mener at vi bør redusere den mannlige befolkningen ned til 10%. Det finnes ingen hemmelig feministklubb som alle feminister er medlem av, jeg kan ikke sparke noen ut av gruppen eller noe. Vi er ikke alle det samme. Jeg er lesbisk, hva gjør dere heterofile for å stoppe andre heterofile som stenger lesbiske og homofile inne? Det er homofile i konsentrasjonsleirer, fengsel, psykiatriste avdelinger hvor de blir mishandlet. De blir henrettet, drept som følge av hat kriminalitet, de blir banket opp, torturert, voldtatt osv. De mister jobben sin, de blir utestengt fra familien, de blir redusert til mindreverdige borgere. Jeg kan fortette ganske lenge og ramse opp alle urettferdighetene. Vil du ta ansvar for at dette skjer? Hvorfor kvitter du deg ikke med disse menneskene? 

Ingenting av det du sier gir mening fordi du grupperer millioner av kvinner sammen i en bulk og forventer at alle tenker det samme. Det er idioti. 

Hvis du der mente at de fleste kvinner er feminister så er det totalt bullshit. Selv om dere feminister gjerne har slike vrangforestillinger så er dette ikke sannheten. I feks UK så er ca bare 8% av kvinner feminister, nettopp fordi de har gjennomskuet feministene og ser dem for hva de egentlig er. En hat-gruppe som bare er ute etter å presse andre ned for å forhøye seg deg. Det er ingen grunn til å tro at det er stort mange flere i Norge som støtter denne hat-gruppen enn det er i UK.

Du har et kollektivt ansvar for å jobbe for reform av din bevegelse hvis det snur seg til en hat-bevegelse. Nazismen var bra en gang i tiden da det brakte stor velstand til Tyskland før den etter hvert dreide helt av og ble noe ganske horribelt. Kanskje dette ikke hadde skjedd hvis alle som var nazister jobbet mot den ekstreme vingen og reformerte / brøt ut av nazismen fremfor å bare blindt støtte dem videre og si "jeg kan da ikke for at noen andre i samme gruppe gjør noe dårlig".

Og de urettferdighetene dine er ikke et tema blant vestlige feminister. Hvis vestlige feminister faktisk hadde jobbet for disse svake i andre samfunn som fortsatt trenger feminisme fremfor å kun mele egen kake så hadde dere hat et helt annet image.

Anonymkode: b50fa...176

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...