Gå til innhold

Sphere's lille verden


Sphere

Anbefalte innlegg

Gjest Ingenting2
11 timer siden, Sphere skrev:

Dersom dere skulle begynt å date meg. Ville dere helst ha blitt advart på forhånd? 

Sitter du å skriver profiltekst nå eller? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, canacas skrev:

Sitter du å skriver profiltekst nå eller? 

Hah... sikkert lurt å ha i profilen! :fnise:

Tenker vel mer sånn etterhvert som man blir kjent. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingenting2
40 minutter siden, Sphere skrev:

Hah... sikkert lurt å ha i profilen! :fnise:

Tenker vel mer sånn etterhvert som man blir kjent. 

Meeeeen bli kjent før date? Ingen blind date altså? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, canacas skrev:

Meeeeen bli kjent før date? Ingen blind date altså? :fnise:

Nei, been there, done that :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingenting2
17 minutter siden, Sphere skrev:

Nei, been there, done that :fnise: 

:ler: Men syns det ville vært rart om en mann dro frem størrelse før vi i det hele tatt datet. Jeg er såpass sær at jeg ville tenkt "trodde du at du hadde sjans liksom?" What if!! 

Endret av Ingenting2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, canacas skrev:

:ler: Men syns det ville vært rart om en mann dro frem størrelse før vi i det hele tatt datet. Jeg er såpass sær at jeg ville tenkt "trodde du at du hadde sjans liksom?" What if!! 

Og den skjønner jeg veldig godt.  :fnise: Men om vi var godt i gang med datingen, og det nærmet seg tid for intimitet. Ville du likt å få en heads up på forhånd? Det var DIT jeg ville. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ingenting2
Akkurat nå, Sphere skrev:

Og den skjønner jeg veldig godt.  :fnise: Men om vi var godt i gang med datingen, og det nærmet seg tid for intimitet. Ville du likt å få en heads up på forhånd? Det var DIT jeg ville. :fnise:

Hvilket head snakker vi om? :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, canacas skrev:

Hvilket head snakker vi om? :Hehe:

😂😂 Regner med det hadde vært upassende med det lille i en slik anledning. Før begge hadde vært klare for det. Selv om de færreste hadde fått det med seg uansett... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Annetnavn_
2 timer siden, Sphere skrev:

Det at jeg konstant setter deg på plass, vil ikke si at jeg er kverulant. Bøllefrø. 

Skal du kverulere om det og?🙄😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Strixa skrev:

Skal du kverulere om det og?🙄😂

Nei, det er bare fakta. :pisk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Strixa skrev:

Alternative fakta🤓

Det er det kun du og Trump som driver og skråler om. Fake news, fake news! Nesa di blir lenger, frøken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ingenting2
10 minutter siden, Sphere skrev:

Det er det kun du og Trump som driver og skråler om. Fake news, fake news! Nesa di blir lenger, frøken. 

Godt noe blir lenger da. :smoke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingenting2
29 minutter siden, Lisa95 skrev:

Har offisielt tatt fra deg ditt mancard som noen menn sier....ikke fordi du har liten penis. Det kan ingen styre. Men fordi du er patetisk. Du er helt oppslukt av penisstørrelser og jeg ser deg i alle penis tråder.  Så starter du som mann en "liten penis" dagbok på kvinneforum😅 kan like godt kastrere deg selv

Det er utrolig lite mann i deg. Det er litt synd for vi kvinner liker menn som er menn😁 ikke kastrerte menn som starter liten penistråder på et kvinneforum. Har du ikke et forum for menn hvor du heller kan diskutere problemene dine? Mannegruppen-ottar?

Hvem bryr seg vel om hva du syns? Du er mann med en bruker her inne som skal fremstå som kvinne, hvor mandig er det da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

44 minutter siden, canacas skrev:

Godt noe blir lenger da. :smoke:

😂😂 Touché, mademoiselle 😂😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Lisa95 skrev:

Har offisielt tatt fra deg ditt mancard som noen menn sier....ikke fordi du har liten penis. Det kan ingen styre. Men fordi du er patetisk. Du er helt oppslukt av penisstørrelser og jeg ser deg i alle penis tråder.  Så starter du som mann en "liten penis" dagbok på kvinneforum😅 kan like godt kastrere deg selv

Det er utrolig lite mann i deg. Det er litt synd for vi kvinner liker menn som er menn😁 ikke kastrerte menn som starter liten penistråder på et kvinneforum. Har du ikke et forum for menn hvor du heller kan diskutere problemene dine? Mannegruppen-ottar?

Jeg visste ikke vi fikk utlevert et mancard, jeg. Forsov meg sikkert fra det også, akkurat slik jeg gjorde da penis ble utdelt. :grine:

Og som @canacas så treffende påpeker: Jeg gjør som jeg vil her inne, og uansett hvor patetisk andre måtte mene jeg er, vil jeg aldri komme ned på nivået ditt. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Lisa95 skrev:

Haha. Nei beklager jeg er glad jeg ikke er mann. Jeg har ingenting imot små peniser. Men en penisdagbok på et kvinneforum? Haha dagens!

Du er jo passelig avslørt, så blir litt sært å benekte det, og fortsette din feminine og balleløse framferd her inne. Dagboka mi har iallefall vakt såpass oppmerksomhet at du har lagt igjen to poster her. Takk for det! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Lisa95 skrev:

Avslørt for hva? Av cancas? Haha han er en av bedreviterne her på forumet

Ikke vanskelig å kjenne deg igjen. Måten å skrive på. Meninger. @canacas tok deg kjapt, smart som hun er. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...