Gå til innhold

Hvorfor går jenter på dette?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

28 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Fair enough

Du har lov til å advare jenter mot dem. De har lov til å prøve seg på å oppfylle sine ønsker

Selvfølgelig. Folk må selv gjøre som de vil. Har jo heller ikke sagt noe annet. 

Men bakdelen med at jenter går på slikt før de lærer, er at vi ikke klarer å utrydde slik oppførsel fra menn. 

Anonymkode: 0d71b...6f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig. Folk må selv gjøre som de vil. Har jo heller ikke sagt noe annet. 

Men bakdelen med at jenter går på slikt før de lærer, er at vi ikke klarer å utrydde slik oppførsel fra menn. 

Anonymkode: 0d71b...6f3

Livet er et lære, man må alltid lære

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker når menn vil framstå som streng, dominant og røff - også peiser de på med masse smileys!

Får også skikkelig feeling av at disse holder til i distriktene.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Saturday, April 15, 2017 den 13.14, AnonymBruker skrev:

Hvilke desperate jenter vil gå for den der? 

Anonymkode: cc6f4...d0c

Venninnen min. Hun tar det første og beste hun ser. Bare hun får litt oppmerksomhet fra det motsatte kjønn, så er hun med :roll: 

Lurer på om han har fått napp? :P

Anonymkode: c7db6...309

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye rart der ute, bare ler av slike profiler.

Anonymkode: cc3c9...bea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Venninnen min. Hun tar det første og beste hun ser. Bare hun får litt oppmerksomhet fra det motsatte kjønn, så er hun med :roll: 

Lurer på om han har fått napp? :P

Anonymkode: c7db6...309

Er stygt redd jeg har en lignende venninne. Er veldig mye tilfeldig sex og litt desperat etter sex. Hun påstår hun bare har et stort behov.  Vel jeg tipper alle har like stort behov for sex. Jeg er veldig seksuell og verdsetter sex veldig høyt. Men jeg har mer behov for selvrespekt enn bekreftelse fra ymse menn. 

Anonymkode: 0d71b...6f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns kvinner skal få lov til å gjøre det de vil, uten å bli shamet for seksualiteten sin. Er ikke min greie, men hvem er jeg til å dømme. Kvinner er kvinner verst

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lol. Også de med shutterstock bilder av to som har sex, eller det verste: de som har bilde av bulen sin. Hva tenker de med? (hehe, bortsett fra penisen), men liksom.... Hvem er så desperate at de går for det der? Kan de ikke heller ha bilde av seg selv og heller avsløre hvor freaky de er etterpå? 

Anonymkode: 645ec...392

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes en del damer med daddyissuses og oppmerksomhetsbehov som hopper rett på slike typer, så at noen prøver seg på det overrasker meg ikke.

Anonymkode: 27948...12d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingenting2
På 4/17/2017 den 14.00, AnonymBruker skrev:

Er stygt redd jeg har en lignende venninne. Er veldig mye tilfeldig sex og litt desperat etter sex. Hun påstår hun bare har et stort behov.  Vel jeg tipper alle har like stort behov for sex. Jeg er veldig seksuell og verdsetter sex veldig høyt. Men jeg har mer behov for selvrespekt enn bekreftelse fra ymse menn. 

Anonymkode: 0d71b...6f3

Hva er greia med å rakke ned på venninnen din samtidig som du fremhever deg selv? Hva vet du egentlig om hva hun har behov for, og hvordan hun respekterer seg selv? Dette vitner mer om misunnelse enn om annet. La nå folk få gjøre som dem vil, uten å bli forsøkt skambelagt av den grunn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.4.2017 den 13.02, AnonymBruker skrev:

Blar igjennom Tinder og får opp ganske mange slike profiler. Jeg kaster litt opp i min munn av dette, men antar at det faktisk funker også. 

Selv blir jeg bare satt ut av hvor utrolig nedlatende holdning slike menn har ovenfor damer. De vet vistnok mer om oss enn det vi selv gjør :P 

Så kan noen forklare meg hvorfor dette er noe noen jenter går for? Jeg synes det hele er trist at noen skal nedverdige seg så mye, bare for å fôre et annet menneskes ego. 

 

Anonymkode: 0d71b...6f3

Hmmm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.4.2017 den 7.44, Nowyouseeme skrev:

Hva er greia med å rakke ned på venninnen din samtidig som du fremhever deg selv? Hva vet du egentlig om hva hun har behov for, og hvordan hun respekterer seg selv? Dette vitner mer om misunnelse enn om annet. La nå folk få gjøre som dem vil, uten å bli forsøkt skambelagt av den grunn. 

Jeg skal love deg at jeg ikke er misunnelig. Virkelig ikke. Det å gå fra tilfeldig mann til tilfeldig mann er frastøtende i mine øyne. Jeg er mer bekymra over henne. Jeg er redd hun vil gå på en smell. 

Anonymkode: 0d71b...6f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ingenting2
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal love deg at jeg ikke er misunnelig. Virkelig ikke. Det å gå fra tilfeldig mann til tilfeldig mann er frastøtende i mine øyne. Jeg er mer bekymra over henne. Jeg er redd hun vil gå på en smell. 

Anonymkode: 0d71b...6f3

Men du må trykke henne ned litt? Du er ikke bekymret, du er nedlatende og latterliggjør henne. Samtidig som du fremhever deg selv. Du gjør det nå også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Nowyouseeme skrev:

Men du må trykke henne ned litt? Du er ikke bekymret, du er nedlatende og latterliggjør henne. Samtidig som du fremhever deg selv. Du gjør det nå også.

Jenter er de verste på slutshaming. Teorien er at ved å gjøre sex lett tilgjengelig for menn uten investering gjør det det vanskeligere for andre jenter å bruke tilbud om sex som et middel for å få seg en mann som investerer i dem selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingenting2
2 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Jenter er de verste på slutshaming. Teorien er at ved å gjøre sex lett tilgjengelig for menn uten investering gjør det det vanskeligere for andre jenter å bruke tilbud om sex som et middel for å få seg en mann som investerer i dem selv

Ja, og jeg er så dritlei av å lese det og høre det. Men det gjelder forøvrig de fleste temaer der ingen kan skrive noe som helst uten å dra noen ned ved å fremheve seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Nowyouseeme skrev:

Men du må trykke henne ned litt? Du er ikke bekymret, du er nedlatende og latterliggjør henne. Samtidig som du fremhever deg selv. Du gjør det nå også.

Sluhtshamer henne ikke. Jeg er mer irritert på hysteriske damer som krever og maser på menn og generelt bitcher mot de. Det er de som ødelegger menn. Ikke de som deler ut sine "goder".  

Om jeg virket nedlatende ovenfor henne så beklager jeg det. Jeg er mer bekymra enn noe annet. Jeg tror ikke det er bra for ens egen selvfølelse å holde på slik.  Jeg tror man blir mer og mer avhengig av en slags bekreftelse på at man er bra nok, fordi en ons ikke gir noe annet enn en "ok du er grei nok for et ligg". Man vil jo vite at man er bra nok som et menneske også. 

Anonymkode: 0d71b...6f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4/17/2017 den 12.04, Katten.2.0 skrev:

Elsker når menn vil framstå som streng, dominant og røff - også peiser de på med masse smileys!

 

LOL

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...