Gå til innhold

Bloggomtoppbloggere


Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Det med begrepet "kg kjærringene" tolker jeg som ironi, mot diverse bloggere som mener at kg kjærringene bare er feite og misunnelige når de (vi) kritiserer.

Jeg leser også denne bloggen for å holde meg oppdatert på bloggverden, uten å gi selve bloggerne klikk. :)

 

Keep On!

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

30 minutter siden, BlendaSensitive skrev:

Det med begrepet "kg kjærringene" tolker jeg som ironi, mot diverse bloggere som mener at kg kjærringene bare er feite og misunnelige når de (vi) kritiserer.

Jeg leser også denne bloggen for å holde meg oppdatert på bloggverden, uten å gi selve bloggerne klikk. :)

 

Keep On!

Har også tolket det som hvordan bloggerne de omtaler ser på kg. Liker bloggen godt! Greit å slippe å gi klikk☺️

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også at det er veldig greit at noen kan sjekke ut click bait overskriftene for meg, slik at jeg slipper å bidra med klikk til største bloggene. Men i og med at jeg følger med her inne, er det sjeldent noe nytt å lese på den bloggen. Er jo de samme bloggene som omtales da, ikke så lett å komme opp med noe nytt.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

Gjest Zeitgeist

Det siste innlegget på bloggen "Dalende stjerner"  er veldig interessant. For det kommer til å bli spennende å se hva disse harrybloggerne (altså MtM, AB, CBE osv.) skal ta seg til etterhvert. 

Endret av Zeitgeist
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/15/2017 at 11:31 AM, Honey Dew said:

De bryter jo loven som det står etter. Lurer på om toppbloggerne er oppmerksom på at denne bloggen stjeler bilder og tekst fra dem.

http://www.hegnar.no/Nyheter/Politikk/2014/03/Bruker-du-tekst-og-bilder-fra-nettet

Jeg vil anta at det går inn under sitatretten og er innafor.

Forøvring synes jeg bloggen er kjempebra. Det er på tide at noen systematisk ser kritisk på toppbloggerne.

Endret av The Zapper
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Likte ellers bloggen, men nå ble jeg veldig skuffet nå hvor de driver med ryktespredning og spekulerer i utseendet til små barn. :nei:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anna ~ said:

Likte ellers bloggen, men nå ble jeg veldig skuffet nå hvor de driver med ryktespredning og spekulerer i utseendet til små barn. :nei:

Kanskje det bare er du som spekulerer i hva de spekulererte. «Anne». 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, ReinaSiete said:

Kanskje det bare er du som spekulerer i hva de spekulererte. «Anne». 

Nei. Det står svart på hvitt. Link

Jeg vet ikke hvem/hva «Anne» er.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, Anna ~ skrev:

Nei. Det står svart på hvitt. Link.

De har skrevet om hva CBE gjør/ikke gjør. De har diskutert et voksent menneskes atferd. Et voksent menneskes valg om hvordan hun velger å fronte seg selv til verden - gjennom "fasader" som inkluderer sofaer, matbilder og nå også familiemedlemmer. Det synes jeg er uhyre viktig å være åpen om, og å informere om. Det er ikke OK at voksne menneskers (CBE's) behov for å fronte seg selv som perfekt går utover uskyldige tredjeparter.

Forøvrig trist å se at CBE har truet dem til å slette alt om det.

Endret av Vitting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror faktisk de tok det riktige valget. Alle bloggere nekter å svare/kommentere på mailene de sender dem på fårhånd. Nå har kansje hun lært at det kan være lurt å svare bloggomtoppbloggere. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...