Gå til innhold

Bloggomtoppbloggere


Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest formula
29 minutter siden, Justlooking skrev:
 

Blank? Super blogg 😊

Noen ganger går det litt fort i svingene, og da er det like greit å slette - eller ta en Anne Brith som det også kalles;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, formula skrev:
 

Noen ganger går det litt fort i svingene, og da er det like greit å slette - eller ta en Anne Brith som det også kalles;)

:rulle:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, 2ney skrev:

Det der er jo ikke hacking,men ett fantastisk dårlig forsøk på en honey trap.

Så pinlig.

Hadde hun hatt en hacker (eller bare noen med LITT peiling...) hadde ikke dette blitt gjort så klønete..

Helt harmløs trussel fra AB,som vanlig.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

45 minutter siden, J.. skrev:
 

Det der er jo ikke hacking,men ett fantastisk dårlig forsøk på en honey trap.

Så pinlig.

Hadde hun hatt en hacker (eller bare noen med LITT peiling...) hadde ikke dette blitt gjort så klønete..

Helt harmløs trussel fra AB,som vanlig.

Det er vel strengt tatt forsøk på hacking som de skriver? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Samme skrev:
 

Det er vel strengt tatt forsøk på hacking som de skriver? 

 

De kan jo for all del kalle det det.

Men uten en med erfaring så kommer man ingen vei bare med IP-adressen,da Internettleverandører ikke får utgi info om hvem som er bak den.

Og alle med peiling vet at ekte honey traps ikke er mulig å oppdrive på det åpne nett.

Ergo - i verste tilfelle kunne hun fått tak i ett tall (som ipen jo er..) men ikke mer.

Og da er det ubrukelig info.

Adina kan jo bare restarte modemet i 15 min å ha ny IP,hvis hun ble stresset av dette.

AB viser ihvertfall med dette at hun bare er ute etter å skremme,for noen reell trussel er det ikke.

Endret av J..
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Pod Carsten
1 time siden, 2ney skrev:

Ikke misforstå, jeg støtter virkelig ikke den andre siden i denne saken, for her er arbeidsmetoder og evne til selvkritikk helt på trynet...

Men jeg synes det er forferdelig uprofft av BOTB å legge ved linken til fuglekos som inneholder sensitiv informasjon om en tredjepart. AB la den ut, men i en privat melding, BOTB legger ut hele linken uten sladding og gjør informasjon tilgjengelig for alle som vil se. Ikke mye bra det heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicecar
5 minutter siden, Pod Carsten skrev:
 

Ikke misforstå, jeg støtter virkelig ikke den andre siden i denne saken, for her er arbeidsmetoder og evne til selvkritikk helt på trynet...

Men jeg synes det er forferdelig uprofft av BOTB å legge ved linken til fuglekos som inneholder sensitiv informasjon om en tredjepart. AB la den ut, men i en privat melding, BOTB legger ut hele linken uten sladding og gjør informasjon tilgjengelig for alle som vil se. Ikke mye bra det heller.

BOTB baseres seg på troverdighet, i motsetning til enkelte andre. Hvis Adina ikke hadde lagt ut hele meldingen så hadde hun ikke akkurat fremstått som så veldig troverdig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...