Gå til innhold

Bloggomtoppbloggere


Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Stadige påstander om anmeldelser fra AB, stadige påstander om ulike mennesker som trakasserer henne og fam. Enda har vi ikke sett et eneste bevis på påstandene. Det vi derimot HAR sett er Anne Brith selv som har utlevert andre. Er ikke vanskelig å bestemme seg for hvem man tror på i denne saken. 

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, formula skrev:
 

Innlegg om Anne Brith på BOTB!

 

7 minutter siden, Infinity skrev:
 

Hun er jo ikke riktig klok. Ingen tvil om at det er Anne Brith som er nett trollet. 

Har nesten ikke ord! Dama er jo både skummel og farlig!

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Jobbermedbarn skrev:
 

Stadige påstander om anmeldelser fra AB, stadige påstander om ulike mennesker som trakasserer henne og fam. Enda har vi ikke sett et eneste bevis på påstandene. Det vi derimot HAR sett er Anne Brith selv som har utlevert andre. Er ikke vanskelig å bestemme seg for hvem man tror på i denne saken. 

Håper at vedkommende anmelder AB da dette er ganske alvorlig. Bloggeren fremstår som farlig i mine øyne. 

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så lett å gjengi artikkelen, men ulike influensere (de som er avbildet) kommer med råd om hva man bør (og ikke bør) gjøre for å lykkes med hva det nå er de driver med. 

Det linkes til BOTB, og Adina sier hva hun mener de største problemene med bransjen er. https://imgur.com/a/NGq7DaI 

Jeg håper Aftenposten følger opp dette. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
14 minutter siden, Justlooking skrev:
 

Så bra! Men hva står det?

Artikkelen handler om Influencere og ulike kategorier av dem. Det er intervjuer med flere influencere og se forteller hvordan de jobber. Det er fokus på litt mindre kjente influencere, og det poengteres at det avgjørende ikke er antall lesere men engasjementet leserne viser. 

BOTB siteres på 3 hovedproblemer i bransjen: kroppspress/utseendefokus/kosmetiske operasjoner, eksponering sv barn og reklamemerking. 

Dette var min veeeldig korte oppsummering. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, CecilieX skrev:
 

Artikkelen handler om Influencere og ulike kategorier av dem. Det er intervjuer med flere influencere og se forteller hvordan de jobber. Det er fokus på litt mindre kjente influencere, og det poengteres at det avgjørende ikke er antall lesere men engasjementet leserne viser. 

BOTB siteres på 3 hovedproblemer i bransjen: kroppspress/utseendefokus/kosmetiske operasjoner, eksponering sv barn og reklamemerking. 

Dette var min veeeldig korte oppsummering. 

Tusen takk 😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg måtte klø meg litt i hovudet då Anne Brith sto som eit eksempel på matbloggarar. Kortid dreide den bloggen seg om mat sist, viss ein ser vekk i frå å stadig tråkka i salaten?

Elles ein interessant artikkel med intervju av ulike typer influensere, og fleire hadde gode tips til kva som gjer ein til ein god influenser som kanskje nokre av «toppbloggarane» kan ta til seg:

(Kilde: https://www.aftenposten.no/amagasinet/i/e1LowK/-Influenser-epidemien

Sitat

Tenk igjennom hva motivasjonen din er. (...) Bygg opp din troverdighet over tid. Stå for det du mener.(...)

Ryddet for innhold med opphavsrett. Edie, adm.

Endret av Edie
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arrester meg gjerne viss eg har gjort feil med sitering, ikkje heilt stø på kva som er lov å posta her eller ikkje.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er masse uskyldige cookies og bakverk på Anne Briths Instagram nå, noe som ofte skjer etter kritikk, har jeg lagt merke til. Da blir hun plutselig matblogger igjen. 

Endret av Ovnsbakt Paprika
  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ovnsbakt Paprika skrev:
 

Det er masse uskyldige cookies og bakverk på Anne Briths Instagram nå, noe som ofte skjer etter kritikk, har jeg lagt merke til. Da blir hun plutselig matblogger igjen. 

Baker til dåpen til Pilotfrue i morgen..

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fjugur skrev:
 

Siste IG story 😂😂

Hva handler den om? Kan ikke se den uten å være registrert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...