Gå til innhold

Bloggomtoppbloggere


Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 timer siden, Kollontaj skrev:

Joda. På egen blogg under falske navn. (Han har innrømmet det selv.)

Stemmer det. Takk. :)  

Endret av Asti
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herrelighet, blir helt slapp jeg! Hva fader skjer med de to stakkarslige mannfolka? Er det sånn verden har blitt? 

Snakk om å drite seg total og loddrett ut! 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lars-Kristian Eriksen og Hans-Petter Nygård-Hansen sine udokumenterte påstander:

De to må vel nå ha mistet den lille troverdigheten de hadde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, Kollontaj skrev:

Var det retorisk? Svaret er uansett ja. 

Ja, det var retorisk. :)

2 minutter siden, Jobbermedbarn skrev:

Det jeg ikke forstår er at denne bloggen er på en svarteliste (ta det som et kompliment egentlig, dere er antagelig en trussel for all uredelighet og trusler som foregår i bliggverdenen) MEN den bloggen med en historie av å bryte alkoholreklameloven 3 ganger, tatt i løgner når det gjelder redigering av bilder, skrive falske kommentarer (bla å utgi seg for å være beskyttede titler som også er ulovlig), opererer i gråsonen når det gjelder merking, fronter et forbruk som er hinsides, dårlig forbildet når det gjelder syn på mat og kropp OG utleverer familiemedlemmer som har rett på et privatliv, nei DEN bloggen blir finalist. (Dokumentasjon se @Asti

I rest my case! 

Du er ikke alene...   Nå har jo HPNH en historikk vedr. å forsvare bl.a. CBE.

Dokumentasjon: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk om å få nok rep til å henge seg! Disse to klarer den jobben heelt på egenhånd! 

Det mangler bare at 'dette er ikke noen business'-Caroline vinner business-kategorien nå, så er farsen komplett! 😂👍

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anna Nas
12 minutter siden, Asti skrev:

Ja, det var retorisk. :)

Du er ikke alene...   Nå har jo HPNH en historikk vedr. å forsvare bl.a. CBE.

Dokumentasjon: 

Ja, til de grader at han av alle ting antyder at Dagens Næringslivs journalister er misunnelige på CBE. (!)

https://hanspetter.info/er-dn-misunnelig-pa-caroline-berg-eriksen/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis politiet ville sette fokus på bilder av barns bakhoder på verdensveven, ville de gjerne begynt med utspringet: carolinebergeriksen.no.

  • Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt målløs... :riste:  Håper så inderlig at denne saken blir skrevet om i avisene snart....!!

 

Endret av 2ney
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ELSKER bloggomtoppbloggere:nordvesta:Eneste bloggen jeg noensinne har lest og kommer til å lese. Har ikke lyst å vite hvem som står bak bloggen, da det er innholdet som interesserer meg. Håper at mine barn leser deres blogg når de blir eldre og ser hva som virkelig foregår av forsøpling på de store bloggene! 

Endret av Vera
  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Jobbermedbarn skrev:

Det jeg ikke forstår er at denne bloggen er på en svarteliste (ta det som et kompliment egentlig, dere er antagelig en trussel for all uredelighet og trusler som foregår i bloggverdenen) MEN den bloggen med en historie av å bryte alkoholreklameloven 3 ganger, tatt i løgner når det gjelder redigering av bilder, skrive falske kommentarer (bla å utgi seg for å være beskyttede titler som også er ulovlig), opererer i gråsonen når det gjelder merking, fronter et forbruk som er hinsides, dårlig forbildet når det gjelder syn på mat og kropp OG utleverer familiemedlemmer som har rett på et privatliv, nei DEN bloggen blir finalist. (Dokumentasjon se @Asti

I rest my case! 

Kanskje det var heller dit politiet skulle ta kontakt.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bloggomtoppbloggere skriver nå følgende inne på Stort og smått om sosiale medier:

"Er det Vixen, juryen eller deg som har diskvalifisert oss, bloggomtoppbloggere.com? Vi fikk mail fra juryen med henvisning til deg. Er det noen av de andre deltagerne som har bedt eller krevd at vi blir diskvalifisert? nesten 3 uker før vi ble diskett hadde du som juryleder svartelistet oss og kjørt en personlig kampanje mot oss på din egen blogg mens avstemningen pågikk, hvordan anser du din egen habilitet og egnethet som leder for juryen ettersom du helt klart ikke er objektiv til alle de nominerte? Har Vixen reagert på at du du som leder for juryen personlig går ut mot en av finalistene?"

jfr. https://www.facebook.com/groups/183381455078651/permalink/1598280300255419/?comment_id=1599594500123999&reply_comment_id=1600641430019306&comment_tracking={"tn"%3A"R5"}

Da blir det spennende å se om/hva HPNH svarer...

-------------

Tilføyelse: De har også lagt igjen svar her til HPNH og LKE: https://www.facebook.com/groups/183381455078651/permalink/1598280300255419/?comment_id=1599687663448016&reply_comment_id=1600617600021689&comment_tracking={"tn"%3A"R"}

Endret av Asti
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engangstilfelle
1 minutt siden, Asti skrev:

Bloggomtoppbloggere skriver nå følgende inne på Stort og smått om sosiale medier:

"Er det Vixen, juryen eller deg som har diskvalifisert oss, bloggomtoppbloggere.com? Vi fikk mail fra juryen med henvisning til deg. Er det noen av de andre deltagerne som har bedt eller krevd at vi blir diskvalifisert? nesten 3 uker før vi ble diskett hadde du som juryleder svartelistet oss og kjørt en personlig kampanje mot oss på din egen blogg mens avstemningen pågikk, hvordan anser du din egen habilitet og egnethet som leder for juryen ettersom du helt klart ikke er objektiv til alle de nominerte? Har Vixen reagert på at du du som leder for juryen personlig går ut mot en av finalistene?"

jfr. https://www.facebook.com/groups/183381455078651/permalink/1598280300255419/?comment_id=1599594500123999&reply_comment_id=1600641430019306&comment_tracking={"tn"%3A"R5"}

Da blir det spennende å se om/hva HPNH svarer...

 

Fantastisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

21 minutter siden, Asti skrev:

Bloggomtoppbloggere skriver nå følgende inne på Stort og smått om sosiale medier:

"Er det Vixen, juryen eller deg som har diskvalifisert oss, bloggomtoppbloggere.com? Vi fikk mail fra juryen med henvisning til deg. Er det noen av de andre deltagerne som har bedt eller krevd at vi blir diskvalifisert? nesten 3 uker før vi ble diskett hadde du som juryleder svartelistet oss og kjørt en personlig kampanje mot oss på din egen blogg mens avstemningen pågikk, hvordan anser du din egen habilitet og egnethet som leder for juryen ettersom du helt klart ikke er objektiv til alle de nominerte? Har Vixen reagert på at du du som leder for juryen personlig går ut mot en av finalistene?"

jfr. https://www.facebook.com/groups/183381455078651/permalink/1598280300255419/?comment_id=1599594500123999&reply_comment_id=1600641430019306&comment_tracking={"tn"%3A"R5"}

Da blir det spennende å se om/hva HPNH svarer...

-------------

Tilføyelse: De har også lagt igjen svar her til HPNH og LKE: https://www.facebook.com/groups/183381455078651/permalink/1598280300255419/?comment_id=1599687663448016&reply_comment_id=1600617600021689&comment_tracking={"tn"%3A"R"}

Den øverste tråden på Facebook er noe av det pinligste jeg har lest. Lars Kristian Eriksen MÅ få munnkurv. Så flaut å lese. 

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, 2ney skrev:

Jeg er helt målløs... :riste:  Håper så inderlig at denne saken blir skrevet om i avisene snart....!!

 

Det tviler jeg faktisk sterkt på. Nå er SE, AR og CBE meget hyppig eksponert på div nettavisers/magasiners FB sider. Blant annet på Tv2 nyhetene, Side2, Nettavisen, VG. 

Virker som det er veldig mange nye tråder man må nøste opp i. Føler at det er sosiale mediers underverden, man er på spor av- og vitne til her. (Vixen tråden). Nettet blir bare større og større. 

Skremmende at LKE og H-P har kastet seg over BOTB som et annet bytte. Gir meg assosiasjoner til det gamle Sovjet og Nord-Korea hvor ofrene skal tilintetgjøres. 

 

 

 

Endret av Stupine
Skrivefeil
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle litt ønske at Bloggomtoppbloggere kunne hevet seg over hele Vixen-sirkuset og fortsatt bloggen sin som før.

Syns faktisk de fremstår som litt sutrete nå. Jeg forstår at det er viktig å kaste lys på den lyssky virksomheten til Vixen, men det hadde kanskje holdt med et innlegg om dette og så tilbake til business as usual. Liker bloggen bedre når de står på sidelinjen og kaster kritiske blikk inn på bloggverden enn nå når de plutselig er en del av hele universet selv og ber folk stemme på dem til priser osv. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...