Gå til innhold

Bloggomtoppbloggere


Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Gjest TomineB

Har noen av dere lest bloggen om toppbloggere? Kom over den og synes den var vittig:) God underholdning for nysgjerrige:fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

6 timer siden, TomineB skrev:

Har noen av dere lest bloggen om toppbloggere? Kom over den og synes den var vittig:) God underholdning for nysgjerrige:fnise: 

Den bloggen din var ikke noe særlig for å være ærlig. Fjortisene liker den kanskje. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo en blogg om SE. At hun på et bilde ligner på Mr Burns, i følge bloggeren, er vel totalt urelevant for sånn ca alt og alle.

Dårlige greier!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er jo trakassering og når du i tillegg stjeler andre sine bilder, er det et lovbrudd.

Endret av Honey Dew
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest TomineB
6 timer siden, Honey Dew skrev:

Det der er jo trakassering og når du i tillegg stjeler andre sine bilder, er det et lovbrudd.

Ser på det som en spøk, kan faktisk se likheten i munnen:fnise: Tror ikke SE drar det i media som trakassering eller mobbing :) Men barnslig, ja! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomineB
På 16.1.2017 den 5.44, MarianneE skrev:

Den bloggen din var ikke noe særlig for å være ærlig. Fjortisene liker den kanskje. 

Hæ?? Ikke MIN blogg:frkk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomineB
På 16.1.2017 den 11.06, Honey Dew skrev:

Det der er jo trakassering og når du i tillegg stjeler andre sine bilder, er det et lovbrudd.

Jeg?? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest TomineB

Jeg opprettet profil her, synes det virket gøy, prøver å være aktiv, ville starte en tråd. Tro hva du vil, IDC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å svare på spørsmålet ditt: Nei. Synes ikke den er "vittig". Om man liker å gjøre narr av andres utseende som de fleste fjortiser gjør, så for all del :) ikke min type humor.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...