Gå til innhold

– USA vurderer militære tiltak mot Nord-Korea


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En ekte mann som gikk hardt ut med løfter om å holde seg unna krigføring i andre land under valgkampen. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg fortsatt blir overrasket over at han bryter løfter og at fanklubben hans heier han frem.

Anonymkode: 71a9e...cb6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det gikk jo sååå bra sist gang under den "kalde" krigen... Herregud, bare å forberede seg til enda en krig.

Anonymkode: 574c6...9b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Endelig har USA fått en ekte mann som president.

https://www.abcnyheter.no/nyheter/2017/04/14/195295209/usa-vurderer-militaere-tiltak-mot-nord-korea

Anonymkode: 8a4a3...509

En EKTE mann hadde gått inn for kommunikasjon og kompromiss fremfor vold. 

Anonymkode: cb7c2...df1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

En EKTE mann hadde gått inn for kommunikasjon og kompromiss fremfor vold. 

Anonymkode: cb7c2...df1

En ekte mann viser styrke.

Anonymkode: 8a4a3...509

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kunne trengt en storkrig snart. Asia virker sånne passe langt unna til at det vil påvirke stort. Folk flest i Nord Korea har det jo ikke så greit under han lederen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nord Korea er ikke redd for tap og vil kjempe til siste mann(og kvinne). De kommer til å gjøre testen sin og trump kommer til å tape ansikt når han ikke følger opp advarslene sine.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen av dere tenkt over hva som ville skjedd med et forent Korea i 1953? Vi så det gikk veldig bra med et samlet Vietnam. Vet du hva? Dette er nok en krig vi ikke burde vært en del av, og nå har konsekvense definitvt manifestert seg. Alltid en fiende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke overraskende når Trump selv sa at Xi Jinping måtte FORKLARE ham hvorfor Nord-Korea situasjonen er komplisert. Kim Jong Un er en rasjonell leder, og det er meget sannsynlig at han nå føler seg nødt til å fyre av raketter, nettopp fordi USA har eskalert situasjonen med å sende krigsskip mot Korea-halvøya. 

Suger for oss som faktisk bor der borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

En ekte mann viser styrke.

Anonymkode: 8a4a3...509

Det er jo mange måter å vise styrke på. Gandhi var uten tvil en sterk mann. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, stan skrev:

Det er jo mange måter å vise styrke på. Gandhi var uten tvil en sterk mann. 

Gandhi var en svekling.

Anonymkode: 8a4a3...509

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gandhi var en svekling.

Anonymkode: 8a4a3...509

Og du er et troll! 😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Samira

Ville heller hatt Hillary enn denne mannen. Han maner til vold og terger land til krig kun 12 uker etter sin innsettelse. Nå gruer jeg meg til det neste gale han skal finne på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Samira skrev:

Ville heller hatt Hillary enn denne mannen. Han maner til vold og terger land til krig kun 12 uker etter sin innsettelse. Nå gruer jeg meg til det neste gale han skal finne på.

Clinton ville vært en katastrofe. Vi må takke Jesus for at tidens mann er president.

Anonymkode: 8a4a3...509

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Samira
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Clinton ville vært en katastrofe. Vi må takke Jesus for at tidens mann er president.

Anonymkode: 8a4a3...509

Ingen er perfekt. Men er ikke imponert over hva denne Trump har utrettet så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

37 minutter siden, Samira skrev:

Ville heller hatt Hillary enn denne mannen. Han maner til vold og terger land til krig kun 12 uker etter sin innsettelse. Nå gruer jeg meg til det neste gale han skal finne på.

Clinton ville gjort mye av det samme og kanskje ennå mer. Det gjenstår å se hva Trump med administrasjonen gjør i Syria. Vi vet hva vi ville fått med Hillary og Trump var håpet for mange amerikanere og europeere om at krigsindustrien skulle få en ripe i lakken, men håpet var veldig tynt. For øvrig er styrketegn rundt Koreahalvøya standard og ikke nødvendigvis noen som helst tegn til nærstående krig. Likevel kjenner vi til planene om nasjonsbygging som har bitt predikert og gjennomført på en særdeles mislykket måte. Nord-Korea er en av de gjenstående nasjonene som skal falle, samt Iran.

Endret av Z.Z
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, stan skrev:

Det er jo mange måter å vise styrke på. Gandhi var uten tvil en sterk mann. 

Gandhi var et stort menneske. Hans framgangsmåte fungerte fordi britene tross alt var et noenlunde rasjonelt folkeslag, selv med imperialismen. Hvis Gandhi hadde møtt noen andre i regionen ville hodet hans vært på en stake. Rett mann til rett tid.

Endret av Z.Z
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde ikke trengt å bli sånn, synd å bevitne at hele situasjoen mellom USA og Nord-Korea mest høres ut som en unødvendig pissekonkurranse

Endret av .Maria.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.4.2017 den 11.59, AnonymBruker skrev:

En ekte mann som gikk hardt ut med løfter om å holde seg unna krigføring i andre land under valgkampen. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg fortsatt blir overrasket over at han bryter løfter og at fanklubben hans heier han frem.

Anonymkode: 71a9e...cb6

Samme her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...