AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #1 Del Skrevet 10. april 2017 Anonymkode: 775b8...96c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #2 Del Skrevet 10. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 775b8...96c TS her, jeg skriver på mobil og klarte visst å overse hvor jeg skulle skrive teksten i innlegget. Jeg lurer på hva jeg kan bruke for meg farge om det hvite Nike-merket på disse skoene? Noen råd? Er det evt tekstiltusj, tekstilmaling? Anonymkode: 775b8...96c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 10. april 2017 #3 Del Skrevet 10. april 2017 Veldig mye skrivefeil. Hva spør du om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 10. april 2017 #4 Del Skrevet 10. april 2017 Tror det meste vil fade etter en liten stund, prøv tekstiltusj kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #5 Del Skrevet 10. april 2017 Akkurat nå, Rosalie skrev: Veldig mye skrivefeil. Hva spør du om? Tja, veldig mye skrivefeil er vel å ta i? Pek dem dog gjerne ut, jeg er alltid åpen for å forbedre skrivingen min. Om du sikter til "Jeg lurer på hva jeg kan bruke for meg.. " så skulle det stå "å" istedet for "meg". Var nok noe tastefeil på mobilen. Så jeg spør om hva slags maling eller eventuelt tusj(?) jeg kan bruke til å farge over det hvite merket på skoen. Anonymkode: 775b8...96c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 10. april 2017 #6 Del Skrevet 10. april 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tja, veldig mye skrivefeil er vel å ta i? Pek dem dog gjerne ut, jeg er alltid åpen for å forbedre skrivingen min. Om du sikter til "Jeg lurer på hva jeg kan bruke for meg.. " så skulle det stå "å" istedet for "meg". Var nok noe tastefeil på mobilen. Så jeg spør om hva slags maling eller eventuelt tusj(?) jeg kan bruke til å farge over det hvite merket på skoen. Anonymkode: 775b8...96c Sprittusj funker stort sett alltid bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå