AnonymBruker Skrevet 3. april 2017 #1 Del Skrevet 3. april 2017 Hei! Noen som har reist med SAS til Storbritannia i det siste, og vet hvordan en får registrert passet sitt? jeg har to reiser til UK i mai. Den ene med Norwegian. Der har jeg fått e-post om passregistrering, og det var en lenke i bestillingsmailen, så det har jeg fått registrert for lenge siden. Men det er ikke noen slik lenke med SAS, når jeg ser på billetten min står det ingenting. Er det noe man får melding om helt på tampen? Det er lenge siden jeg bestilte billettene, mulig at man må registrere passinfo ved bestilling hos SAS og at man derfor ikke får beskjed om å gjøre dette i ettertid? Noen som vet? Anonymkode: 38bd7...d81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Whoops Skrevet 3. april 2017 #2 Del Skrevet 3. april 2017 Ring SAS og spør. Da kan se sjekke og kanskje registrerere for deg over telefon eller fortelle deg hvor du kan legge inn informasjonen. Du skal i utgangspuktet registrere passinfo senest 72 timer før avreise, men som regel er de ikke så strenge der som i USA. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilli My Skrevet 3. april 2017 #3 Del Skrevet 3. april 2017 Vil tro du får en e-post om det når avreisen nærmer seg. I verste fall får du gjort det ved innsjekking på flyplassen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kira87 Skrevet 3. april 2017 #4 Del Skrevet 3. april 2017 Har reist med Sas til London, og registrerte ikke passet før jeg sjekket inn med mobilen noen timer før avreise. Ikke noe å stresse med mao. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gobbledigook Skrevet 3. april 2017 #5 Del Skrevet 3. april 2017 Logg inn på brukeren din på nettsiden deres, gå inn på reisen din og se om de har noe du kan fylle ut der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2017 #6 Del Skrevet 3. april 2017 Mulig jeg husker feil, men jeg tror du får det opp ved å logge inn med reisereferanse og etternavn på sas.no. Anonymkode: c097d...3f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2017 #7 Del Skrevet 4. april 2017 Dette er ikke noe å stresse med, dette kan du registrere når du sjekker inn enten via internett eller ved automat ved flyplassen. Sakset fra SAS.no Storbritannia Opplev det pulserende livet i storbyene i Storbritannia og de billedskjønne landsbyene blant det frodige, grønne landskapet på landsbygda. Vi har oppsummert viktige påminnelser før din reise til Storbritannia. Britiske myndigheter krever at alle flyselskaper leverer en APIS (Advanced Passenger Information) for passasjerer som reiser mellom Skandinavia og Storbritannia. Informasjon fra passet ditt må oppgis ved innsjekking. Ha passet ditt klart når du sjekker inn på Internett, i en automat eller i en skranke. Anonymkode: 85350...3c8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #8 Del Skrevet 5. desember Samme problem her. Norwegian har en sånn plass for passinforegistrering, men ikke SAS. Hva gjør man da? Anonymkode: c2c34...a73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #9 Del Skrevet 5. desember gobbledigook skrev (På 3.4.2017 den 23.38): Logg inn på brukeren din på nettsiden deres, gå inn på reisen din og se om de har noe du kan fylle ut der? Dessverre ikke Anonymkode: c2c34...a73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #10 Del Skrevet 5. desember Whoops skrev (På 3.4.2017 den 23.05): Ring SAS og spør. Da kan se sjekke og kanskje registrerere for deg over telefon eller fortelle deg hvor du kan legge inn informasjonen. Du skal i utgangspuktet registrere passinfo senest 72 timer før avreise, men som regel er de ikke så strenge der som i USA. Når man ringer, får man beskjed om at man blir belastet et gebyr ved telefonhjelp... Anonymkode: c2c34...a73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #11 Del Skrevet 5. desember AnonymBruker skrev (8 timer siden): Samme problem her. Norwegian har en sånn plass for passinforegistrering, men ikke SAS. Hva gjør man da? Anonymkode: c2c34...a73 Noen som vet? Anonymkode: c2c34...a73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:07 #12 Del Skrevet søndag kl 21:07 AnonymBruker skrev (På 5.12.2024 den 20.56): Noen som vet? Anonymkode: c2c34...a73 Svarene fra sju år tilbake gjelder fortsatt, det kan ordnes ved innsjekk. Anonymkode: ac49f...1d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå