Gå til innhold

"Lisa" - Tusvik & Tønne


TVtittern

Anbefalte innlegg

3 timer siden, masari skrev:

Forferdelig. Begynte å gråte :(

Jeg gråt og gråt! Ufattelig trist! Blir så eitrende forbanna. Mannfolk altså.... Skal ha i pose og sekk. 

Hvis de ikke trives i det forholdet de er i så får de faen meg ta ballegrep og gjøre det slutt da, i stedet for å drite i 2 reir! Dette gjelder damer også. Min fulle og hele støtte til Lisa. 😢💔

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

42 minutter siden, Maleficenta skrev:

Huff ja og det verste var prioriteringen hans. Her ligger kona på sykehus og utredes for hjerteinfarkt og slag. Og da prioriterer han å opsøke elskerinna si og sexte henne. Han var tydeligvis ikke mye bekymra

Det var det som slo meg mest. Fy faen. Når ikke instinktet ditt er å ta med barna dine for å sjekke om moren deres har det ok (når du faktisk også er GIFT med det mennesket!), da er det noe alvorlig feil med tankegangen din. Lisa har jo hatt nok av helseproblemer fra før av, skulle tro det var ett veldig sårt punkt for de som er glad i henne. Som Jennifer Aniston sa etter Brangelina: "There's a sensitivity chip missing." Yeah, you betcha.

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke veldig vanskelig å ane hvem hun andre er.

Men at det går an!! Å ikke ta med barna og dra til mamma på sykehuset... Noe annet kunne aldri falt meg inn. Uansett hvor dust og utro man er, så trenger man ikke være helt tåkete i toppen. pun intended. Når han velger å glatt overse den alvorlige situasjonen og heller dra til elskerinna, da syns jeg ikke synd på han fordi at han blir avslørt på den måten. Er du en gjennomført idiot, så må du nesten bare tåle det.

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Blå politibil skrev:

Huff nå er jeg sjokkert. Dette fortjente hun ikke, hun har vært gjennom nok. 

Skulle ønske elskerinnen også ble hengt ut. Alle vet at Kyrre og Lisa er sammen. Kvinnfolk som holder på med menn de vet er i et forhold er drittkjærringer. Og visa versa for den saks skyld...

Det er alltid den som er i forhold som har ansvar for å holde seg tro. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger er en tåkefyrst bare en idiot som ikke gidder å bry seg! Håper for alt i verden at hun ikke går tilbake til han når situasjonen har "roa seg". Virker virkelig som at hun har prøvd hardt. Time to let go!!! 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest bergenrosa
6 timer siden, Kokoloko skrev:

Tenkte det samme... 

Har hun fått noe skryt om utseende sitt da? Aldri hørt om dama før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ett forferdelig svik. Man kan jo lure på hvor mye han egentlig bryr seg om konen sin når han er mer opptatt av sexte og besøke elskerinnen sin enn å besøke sin syke kone. At hun i tillegg er under utredning for hjerteinfarkt eller drypp på sykehuset gjør at han virker spesielt kald og usympatisk. Og det er ikke bare Lisa han sviktet, det må jo være skummelt for barna at mamma var syk, og istedenfor å ta barna med på sykehuset, så er han opptatt av den andre kvinnen. Æsj. 

Jeg er klar over at vi kun har hørt hennes versjon, men jeg må innrømme at jeg har endret syn på han 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig vondt å høre den podcasten, stakkars menneske! For et svik! :-(  Dette gikk så innpå meg at jeg drømte om det i natt! *gravidoghormonell* 

Synes det var helt innafor at hun la det ut i en podcast. Alle tre parter (som jeg har forstått det) er offentlige personer. Da er det bedre å heller komme ut med historien i stedenfor at det hele gjøres femti tusen ganger verre med ryktespredning og spekulasjoner. Dessuten får Lisa "eierskap" til historien, noe som jeg tenker i stor grad kan være en del av legeprosessen hennes. 

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dacini

Jeg syns ikke vi skal spekulere i hvem dette er, det er ugreit å være med en gift mann, men ansvaret er hos Kyrre, ikke hos elskerinnen. Lisa er sint og såret, det er selvsagt lov, men å ta skittentøyet på en offentlig podcast er å gå over streken. Kyrre er en drittsekk om han har vært utro, han er megadritsekk om han virkelig drar til elskerinnen når kona utredes for alvorlig sykdom, men per nå har vi bare en side av saken, som sprer seg som ild i tørt gress på sosiale medier.

Jeg tror ikke Kyrre vil få noe ut av å ta dette videre i Krisemøte, her er det barn i bilde, dette hører til på privaten. 

-dacini-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er helt innafor at hun forteller det selv. De er kjente personer begge to (alle tre), så dette ville nok kommet ut på en eller annen måte. Da er det fint at hun kan eie historien selv, ingen kommer henne i forkjøpet og selger den til Se og Hør, sprer rykter, kommer med falske anklagelser osv.

Syns heller ikke at hun henger mannen sin ut. Hun forteller om noe som har skjedd, noe han har gjort mot henne. På "Tusvik og Tønne - ettersnakk" spesifiserer hun at hun ikke ønsker hat mot han. 

 

 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble skikkelig lei meg, jeg. Kyrre virker jo som en så utrolig fin fyr, synes jeg. Utroskap er ille nok, men å ikke besøke henne på sykehuset er jo helt på trynet 😯

Endret av doktorproktor
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Daisy

Utrolig trist at Lisa Tønne opplever dette og det er et svik, men så lurer jeg - alle her som vil ha navn på damen han er utro med. Hvorfor skal vi vite det? Skal vi være dommer og jury ovenfor dette mennesket? Det holder at Tønne selv vet det og tar det derfra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, CecilieX skrev:

Hvis ikke er et ledd i en morsom sketsj eller humorprosjekt,  så er det ikke en utvikling jeg ønsker velkommen. Skittentøyvask time for time via podcast er bare helt forkastelig. I dette dramaet er det tre personer, og jeg kan ikke forstå at hun vil bruke dette i underholdningsøyemed. Kan ikke tenke meg at mannen har samtykket, så da må man spørre seg om dette er en form for hevn. Her har hun mistet gangsynet fullstendig. 

Enig. Spesielt med tanke på barna. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dorey

Mannen har ikke hovedansvaret, for noe sprøyt. Dette har BEGGE ansvar for.

Lisa er knalltøff. Podkasten var vond å lytte til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kattehviskeren

Jeg har ikke hørt podcasten, hvorfor kom han ikke på sykehuset? Benyttet han heller muligheten til å være utro, liksom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest ricecrispies
12 minutter siden, kattehviskeren skrev:

Jeg har ikke hørt podcasten, hvorfor kom han ikke på sykehuset? Benyttet han heller muligheten til å være utro, liksom?

Ja,han dro heller til hun han var utro med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kattehviskeren
Akkurat nå, ricecrispies skrev:

Ja,han dro heller til hun han var utro med

Wow... det er jo bare helt beyond!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas

Har Kyrre uttalt noe som helst enda? I noen form for sosiale medier? Faan ass, ble skikkelig forbanna når jeg hørte på... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er klart at det er partnern din som har ansvaret, men hva faen skjedde med solidariske søstre?? Du gjør bare ikke sånt med en annen dame sin "bedre halvdel". Hvordan i faen skal jeg vite hvilke menn jeg må holde meg unna, når en så kalt medsøster er med på det? For helvete, det er så lavmål av han å holde på sånn. For et ræva spark i magen, og så jævlig provoserende måten han prøver å redde seg inn på. Det der trodde han ikke på selv en gang, og det er så sjukt feigt å gjøre. 

Endret av verpesyk
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...