Gå til innhold

Den ukjente veien fra to til tre!


celujo

Anbefalte innlegg

På 21.5.2017 den 18.03, florette skrev:

Spent på hvordan det har gått i dag! Hvordan ble det med tempen? Ble det test? 

Beklager fraværet, måtte inn i "eksamensbobla" igjen pga muntlig eksamen i dag :P 

Men Joda, i dag er jeg på CD 29 og 17 DPO - selv om jeg lurer på om EL kan ha vært CD 15 i steden? I så fall er jeg 14 DPO. 

Tok en test lørdag kveld (kun holdt meg to timer) som gav enda en antydning, men som nok var enda en skyggestrek (fått det på 4 av 6 babyplan tidligtester nå- blir ikke de igjen!). 

Tempen sank søndag og gikk opp mandag, mens i dag har jeg ikke målt da jeg har sovet borte i natt og glemte termometeret :P 

Fortsatt ikke sett noe til tanta, kun litt hvit utflod, som i går var mer "vannete".. 

spent på tempen i morgen, men her er i hvertfall fra i går: 

IMG_1130.PNG.e47fdc7e468a9accc7d9912d145afa4b.PNG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, celujo skrev:

Beklager fraværet, måtte inn i "eksamensbobla" igjen pga muntlig eksamen i dag :P 

Men Joda, i dag er jeg på CD 29 og 17 DPO - selv om jeg lurer på om EL kan ha vært CD 15 i steden? I så fall er jeg 14 DPO. 

Tok en test lørdag kveld (kun holdt meg to timer) som gav enda en antydning, men som nok var enda en skyggestrek (fått det på 4 av 6 babyplan tidligtester nå- blir ikke de igjen!). 

Tempen sank søndag og gikk opp mandag, mens i dag har jeg ikke målt da jeg har sovet borte i natt og glemte termometeret :P 

Fortsatt ikke sett noe til tanta, kun litt hvit utflod, som i går var mer "vannete".. 

spent på tempen i morgen, men her er i hvertfall fra i går: 

IMG_1130.PNG.e47fdc7e468a9accc7d9912d145afa4b.PNG

Det ser jo lovende ut foreløpig :jepp: når tenker du eventuelt å teste igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper eksamen går/gikk bra :) 

Jeg er veldig spent på dine vegne! Alt høres veldig lovende ut, synes jeg. Men tror jeg ville prøvd en annen type test om jeg var deg, ja..! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, florette skrev:

Håper eksamen går/gikk bra :) 

Jeg er veldig spent på dine vegne! Alt høres veldig lovende ut, synes jeg. Men tror jeg ville prøvd en annen type test om jeg var deg, ja..! 

Den kunne ikke gått bedre - ble A! :D Nå er det bare en igjen på fredag, også er det skoleferie (dvs kun jobb;p)! 

I en siste krampetrekning i dag, når jeg så at tempen ikke hadde sunket, tok jeg en CB digital av de to jeg har liggende som lyste "ikke gravid" mot meg - som forventet. Da blir det ikke mer testing nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 30 / ?? DPO (15/18/ingen EL?)

Tempen er fortsatt høy og nå finner plutselig ikke FF EL allikevel. Hva skjer?! :confused::overrasket: Hvis EL var CD 12 som den sa først passet det veldig bra med ryggsmertene samme dag og ømheten/murringene i livmora de påfølgende dagene, men det kan jo bare være tilfeldig ? Legger jeg til "egg whites" blir det i hvertfall helt kryss den dagen (ikke stiplete som tydeligere).. CB digital viste ikke gravid i dag, så da blir det ikke mer testing denne PP´en.
Begynte å tenke på at siden den ene egglederen min er tett også: kan det ha noe å si?:vetikke:
Kjent litt murringer i dag og håper det betyr at tanta kommer snart - vil bare begynne med ny PP nå!! 

IMG_1151.jpg.508808cae3cfb5d5c2f2d4265cca626e.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 31 / ?? DPO (mulig 16/19) 

Krysset er fortsatt borte og tempen er helt oppe på 36.8. Skjønner ingenting.. Murringene i går ble raskt borte, og ellers er det ingenting annet enn litt hvit uflod som er på ferde. Første gang jeg opplever at tanta er forsinket, men har også en følelse av at denne syklusen kommer til å dra ut lenge.... Vil bare få TR og bli ferdig med det! 

Føles også ut som at det dukker opp gravide mennesker rundt meg hele tiden - Facebook er definitivt værst om dagen. Får dårlig samvittighet også, for jeg ER jo glad på deres vegne, men jeg er litt misunnelig også.. :rolleyes: Dette er kun PP 2, så jeg vet at jeg må påberegne good tid ("du er heldig om det skjer innen et år" sa gynekologen sist...), men jeg kan ikke noe for det - hu som vanligvis er så utrolig tålmodig, eier ikke tålmodighet når det kommer til dette :fnise: Skal forøvrig til oppfølging hos gyn på mandag, for å se om "miljøet" der nede har bedret seg etter kuren. Tenkte jeg burde benytte meg av sjansen og stille litt spørsmål, men jeg vet ikke hva jeg egentlig lurer på :P haha... IMG_1158.jpg.4863eac71f51671ff67dcc412b8801c0.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

CD 11 / PP 3

Lenge siden jeg har skrevet her nå, forrige syklus ble på 32 dager (vesentlig lenger enn før, men kan hende kjemisk i syklusen før hadde noe å si) før tanta dukket opp og nå er jeg da altså i PP 3, på dag 11 ;) Ovia og FF sier at EL skulle vært ca CD 10-11, men har foreløpig ingen tegn, så i dag har jeg fått EL-tester i posten som jeg tenker å bruke fremover. Tatt en i ettermiddag som var veldig negativ, så får bare følge med videre. Temper enda også, men hadde vært fint å vite om EL på forhånd i steden for etterpå :)  

Hvis det går veien denne syklusen blir det mars-baby på oss, noe som hadde passer perfekt mtp skole osv, så nå er det bare å legge inn aksjer med jevne mellomrom og håpe på det beste! :rolleyes:  

 

IMG_1202.JPG

IMG_1204.PNG

Endret av celujo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mars er en topp måned å være født i, altså :) 

Håper det klaffer denne måneden, sender masse babystøv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til denne prøveperioden! Håper det klaffer her også, hadde vært topp med termin i mars :mynona:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.6.2017 den 21.54, florette skrev:

Mars er en topp måned å være født i, altså :) 

Håper det klaffer denne måneden, sender masse babystøv!

 

På 8.6.2017 den 23.25, lulus skrev:

Lykke til denne prøveperioden! Håper det klaffer her også, hadde vært topp med termin i mars :mynona:

Tusen takk for det! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 15 / PP 3

I dag har jeg vært ute i regnet fra 9 til nå og stått på stand for jobben på marked - helt skutt nå! Og fy fader for et møkkavær - hvor blir det av sola og varmen?! Elsker å jobbe i friluftsbarnehage, men det er litt kjipt ute når det er som nå altså! :P 

Venter også fortsatt på EL og begynner å bli litt utålmodig, men håper det er rett rundt hjørnet! Hadde tenkt å ta ny EL-test nå når jeg kom hjem, men klarer jo ikke holde meg mer enn et par timer og det blir vel for lite.. kjenner i hvertfall at det jobbes en del rundt eggstokkene nå, så vi har lagt inn aksjer de siste par dagene og får vel bare fortsette sånn de neste også! :) 
 

IMG_1307.PNG

IMG_1304.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg vil bare si at det er utrolig artig å følge med på deg siden du legger ut bilder og grafer hele tiden. Er egentlig en snikleser, men er like fasinerende hver gang å titte inn hit at jeg ville si takk. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Tonio skrev:

Hei, jeg vil bare si at det er utrolig artig å følge med på deg siden du legger ut bilder og grafer hele tiden. Er egentlig en snikleser, men er like fasinerende hver gang å titte inn hit at jeg ville si takk. :sjenert:

Hei! Så hyggelig da! :D 

Jeg har vært litt dårlig på å legge ut i det siste da jeg tenkte at det kanskje ikke var noen som leste, men skal prøve å bli litt flinkere :P Hehe. 

Er som deg og syns det er veldig spennende med grafer og slikt- noe annet enn bare tekst :fnise:

Er du prøver selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

CD 17 / PP 3 

Dette blir en lengre syklus igjen har jeg skjønt, så er glad jeg valgte å teste etter EL denne gangen :P Tatt to i dag - en morgen som var negativ og en nå som jeg er veldig usikker på da teststreken er ujevn i fargen også:klo: Ingen ekspert på dette, så vet ikke helt hva jeg skal tro.. sånn sett fint å ha tempingen så jeg i hvertfall ser når det har skjedd! :tunge1: Får vel bare lure med meg samboeren på soverommet for litt aksjer uansett vel - better to be safe than Sorry :fnise:

IMG_1319.thumb.JPG.f1e3716c9561bc1c1e8d6a4a9a427647.JPG

Kveldens test: IMG_1329.thumb.JPG.dcf6eea1c8e2ecfe47a8e0e7c2b992da.JPG

IMG_1322.PNG.fba33244166e909f9c1c844302b346a9.PNG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 18 / PP 3

I dag var det ikke tvil om at EL-testen er positiv! Da er det  bare å hoppe i høyet og håpe på temphopp i morgen :fnise: 

IMG_1334.thumb.JPG.1582d2e22c94e6721a9a6cb6c0dfacae.JPG

IMG_1551.PNG.3d46433710ae89683716aebc77e70eb4.PNG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 24 / PP 3 / 5 DPO 

Skjedd så mye de siste dagene, så her har jeg visst glemt å oppdatere! Har plutselig blitt syk, så har holdt meg hjemme fra jobb i dag. Nederlag for ei som aldri er borte fra jobb.. :( Begynte med at jeg trodde det var pollenallergi lørdag kveld, men pillen virket ikke. Tok noen øl med venner utover sommernatta, men ikke så mange, og stusset derfor over at jeg var så fyllesyk i går - men neida, jeg var nok bare ordentlig syk.. :fnise: I går kveld hadde jeg 38,4 i feber, men i dag tidlig var det ingenting. Kroppen verker i hvertfall helt enormt og jeg er potte tett.. Hater det :glare:
Men men. 
Syns grafen min er veeldig høy nå og det kan så klart ha noe med formen å gjøre, så tror ikke jeg skal ta for god fisk at det er sånn den skal være, men den er i hvertfall godt over coverline :)  Spent på de neste dagene nå! Tenkte være flink og vente til minimum 10 DPO (lørdag), med testing, men det er lettere sagt enn gjort :P 
IMG_1590.jpg

 
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...