Gå til innhold

Den ukjente veien fra to til tre!


celujo

Anbefalte innlegg

4 timer siden, Pjusk skrev:

Jeg ser også en svaaak strek! Og så på pp1 da! Krysser fingrene for at streken blir enda sterkere på neste test :nigo:

Iiih😬 Ja dette var/er jeg overhode ikke forberedt på - dro fra gynekolog for ca halvannen måned siden med beskjeden om at vi måtte forberede oss på at dette kom til å kreve lang tid og en god dose flaks ift min situasjon - og det er jo det jeg har messet om til samboeren og 😂 nei, det blir spennende å se de neste dagene nå - og om det sitter🙏🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dagens test og jeg klarer ikke se noen antydning til strek (den øverste er gårsdagens).. :( Da er det vel ikke noe håp, eller? 

Hadde en del stikninger i brystene i går og en del murringer nederst i magen når jeg la meg, i dag når jeg stod opp var det et par bittesmå prikker med friskt blod på papiret... Hadde også skikkelig "hetetokter" flere runder i går - samboer holdt på å bli gal av at jeg luftet når han egentlig ikke syns det var særlig nødvendig🙈

Ikke kult av kroppen å lure meg sånn om det viser seg at det ikke er noe nå! :sukk:

IMG_0943.JPG

IMG_0945.JPG

Endret av celujo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, den nederste så blank ut dessverre :( Men kan det være litt tidlig enda? Håpet er uansett ikke ute før mens kommer! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig.. fikk negativ selv i dag. Men fortsatt tidlig og ingen mens! Jeg har håp for oss begge :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, lulus skrev:

Hmm, den nederste så blank ut dessverre :( Men kan det være litt tidlig enda? Håpet er uansett ikke ute før mens kommer! :hug:

 

4 timer siden, tweet skrev:

Kjedelig.. fikk negativ selv i dag. Men fortsatt tidlig og ingen mens! Jeg har håp for oss begge :) 

Godt dere krysser fingrene for meg, da mister jeg ikke heelt håper selv, selv om jeg må innrømme at jeg ikke har tenkt på stort annet i dag... :sukk:

De siste timene har jeg hatt veldig vondt helt nederst ved skambeinet nesten- vært VELDIG vondt til tider, såpass at jeg har måttet sette meg. Innbiller meg at det er mest på venstre side.. kommer og går med jevne mellomrom, plutselig et lengre opphold nå. Vanskelig å si hva det kommer av da - etter tolv år på pillene er det mye mulig sånn det er og ha ordentlig kraftige menssmerter? Selv om jeg vanligvis ikke pleier å få noe annet enn murringer dagen før, og foreløpig er ikke TR ventet før på søndag... 

huff, jammen slitsomt å overanalysere alt sånn hele tiden!🙈 

Får gi meg selv et klapp på skulderen for tre timer effektiv snømåking i dag - tipper jeg er bra støl i armer og rygg i morgen ja!😅 *håperdetsmelterfort*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 DPO i dag og jeg måtte bare ta en ny test, men nå begynner jeg å miste håpet kjenner jeg.. :(  Kan det ha vært en kjemisk eller bare feil med testen? Fortsatt innmari kramper nederst i magen i dag, aldri opplevd sånne smerter før TR, men begynner å tro at det er det jeg må vente meg nå.😳

IMG_0959.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dragoste
10 timer siden, celujo skrev:

11 DPO i dag og jeg måtte bare ta en ny test, men nå begynner jeg å miste håpet kjenner jeg.. :(  Kan det ha vært en kjemisk eller bare feil med testen? Fortsatt innmari kramper nederst i magen i dag, aldri opplevd sånne smerter før TR, men begynner å tro at det er det jeg må vente meg nå.😳

IMG_0959.JPG

Hei! Du må ikke miste håpet enda, leste for ikke lenge siden at det er bare 50% av gravide som får positiv test 12 dpo.😊 krysser fingrene for deg! 🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nok dessverre ikke håp allikevel :( Fikk bare kraftigere og kraftigere smerter i formiddag, såpass at jeg måtte meg nedpå på jobb i fare for å besvime - ekstremt svimmel og uvel😳 endte med at jeg avspaserte et par timer og dro hjem, tok smertestillende og sov.. Det hjalp dessverre ikke mot blødningene som kom etter - også så mye!😳 aldri opplevd tanta på den måten før (blør veldig lite til vanlig, typ gul OB) og aldri sånne smerter i sammenheng med det heller... For det meste friskt blod med noen mørke "klumper" innimellom. Blir ikke helt klok på kroppen min kjenner jeg :( Den streken for et par dager siden må vel muligens ha vært en kjemisk da, for nå er det hvertfall ikke noe.... snakk om å få opp håpet og få det knust etterpå. Æsj.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, celujo skrev:

Det var nok dessverre ikke håp allikevel :( Fikk bare kraftigere og kraftigere smerter i formiddag, såpass at jeg måtte meg nedpå på jobb i fare for å besvime - ekstremt svimmel og uvel😳 endte med at jeg avspaserte et par timer og dro hjem, tok smertestillende og sov.. Det hjalp dessverre ikke mot blødningene som kom etter - også så mye!😳 aldri opplevd tanta på den måten før (blør veldig lite til vanlig, typ gul OB) og aldri sånne smerter i sammenheng med det heller... For det meste friskt blod med noen mørke "klumper" innimellom. Blir ikke helt klok på kroppen min kjenner jeg :( Den streken for et par dager siden må vel muligens ha vært en kjemisk da, for nå er det hvertfall ikke noe.... snakk om å få opp håpet og få det knust etterpå. Æsj.... 

I feel you, sis. Det høres veldig ut som min forrige kjemiske, så det er kanskje det du har hatt. Høres slik ut for meg hvertfall! Blødde mer og en dag lenger enn vanlig, og hadde sterke smerter. Det "positive" med kjemisk, er jo at vi vet vi kan bli gravide, og kroppen vår fungerer som den skal og fikser det for oss når egget (eller hva det nå kalles i dette stadiet) ikke er friskt. Men kjipt, det er det. Helt dritt! Får helt tårer i øynene på vegne av oss begge. Men dette skal gå bra til slutt :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, tweet skrev:

I feel you, sis. Det høres veldig ut som min forrige kjemiske, så det er kanskje det du har hatt. Høres slik ut for meg hvertfall! Blødde mer og en dag lenger enn vanlig, og hadde sterke smerter. Det "positive" med kjemisk, er jo at vi vet vi kan bli gravide, og kroppen vår fungerer som den skal og fikser det for oss når egget (eller hva det nå kalles i dette stadiet) ikke er friskt. Men kjipt, det er det. Helt dritt! Får helt tårer i øynene på vegne av oss begge. Men dette skal gå bra til slutt :hug:

Ja, du sier noe der - liten trøst er det jo, på en måte..🙈 Krysse fingrene for at egget slippes på "riktig side" neste PP også nå, så kanskje det kan gå:rolleyes: Hehe.. 

Så klart skal det gå, både du og jeg skal få hver vår lille til slutt!:ninuskapus:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart hvor gal jeg skulle bli - og det allerede på PP1 :fnise: Googler rundt om alt mulig rart og klarer ikke slutte.... Fortsatt en del smerter, men en lang varm dusk, varmeflaske og et par Paracet har gjort det levbart den siste timen hvertfall. Prøve å endre skuffelsen til håp for neste PP nå. 

Kom over denne "ananas-teorien" på et annet forum, så nå tror jeg jaggu det blir ananas etter neste EL altså :tongue: prøve det som prøves kan!:fnise: 

http://natural-fertility-info.com/bromelain-pineapple-for-implantation.html

følte jeg hadde relativt sikre tegn på EL nå sist, men skal prøve meg på tempingen nå (håper samboeren overlever piping på morgenen), så jeg får bekreftet symptomene denne gangen..🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vært stort å oppdatere de siste dagene med tanta på besøk, men nå er a endelig borte og nå er det bare å vente på å forhåpentligvis like sterke EL symptomer som forrige måned! CD 5 i dag og tiden kunne ikke gått saktere... :P Vært sløv med tempingen, men håper at jeg skal klare å huske det på morgenene fremover nå! Ovia appen min sier jeg har fruktbare dager fra CD 9 til 15 og Fertility Friend sier CD 7 til 10. Forstår ikke helt hvorfor de sier så forskjellig? Noen som vet? Vet jo at man ikke kan stole på appene helt, men det er jo en god pekepinn på når man bør legge inn aksjer hvertfall.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du brukt en av appene lenger enn den andre? For de lagrer vel syklusene dine og regner ut i fra de forrige om jeg ikke tar helt feil. Dermed kan det bli litt forskjellig fra app til app :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.4.2017 den 22.50, Pjusk skrev:

Har du brukt en av appene lenger enn den andre? For de lagrer vel syklusene dine og regner ut i fra de forrige om jeg ikke tar helt feil. Dermed kan det bli litt forskjellig fra app til app :) 

Nei, har vel egentlig ikke det, men usikker på om de har kartlagt lengden på syklusene eller tar utgangspunkt i 28 dager 🤔 Fortsetter i hvertfall å legge inn temp og symptomer i begge to - liker Ovia best ift oversikt osv, mens FF har grafen som er fin å følge med på 😊 

-- 

CD 7 

Helgen har flydd unna, selv med en ekstra fridag! I dag kjenner jeg meg litt "tom" merker jeg, ting virker plutselig litt meningsløst.. Kjører hodet veldig og  er plutselig så redd for at vi aldri skal kunne få barn, om samboeren er den rette for meg, om jeg er klar for endringen, skolearbeidet som henger over meg og endringer på jobb - vil helst bare at samboeren skal holde rundt meg til angsten slipper 🙈  Men, man må vel ha sånne dager også.Satser på at jeg våkner opp som "meg selv" igjen i morgen:) Skal sies at jeg for mange år siden slet veldig med angst og at jeg nå føler jeg har veldig kontroll og har det bra, men slipper liksom ikke unna en gang innimellom. Det er vel menneskelig det og ;) 

Har klart å huske og tempe 3 dager på rad nå da, så håper jeg husker det videre så jeg kanskje kan se EL - det hadde vært gøy! Hååååper på spire denne måneden, men hodet mitt tuller med meg og overtaler meg om at det ikke kommer til å skje - så heldig kan jeg jo ikke være... Noen andre som har to motsetninger på skulderen innimellom?😂 Ikke bare bare det altså.... 🙈 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt godt å lese at noen har et like tullete hode som meg innimellom! Kjenner meg igjen i tanker om å aldri få barn, om han er den rette, at skole går til h... Noen ganger angrer jeg til og med på at vi prøver! Men akkurat som deg, slet jeg med angst før, og i perioder kjenner jeg det velter over meg igjen og alt føles galt. Egentlig uten grunn. Jeg tror nok det er helt normalt å føle det slik noen ganger :) 

Spennende med EL-leting! Krysser fingrene for deg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, tweet skrev:

Litt godt å lese at noen har et like tullete hode som meg innimellom! Kjenner meg igjen i tanker om å aldri få barn, om han er den rette, at skole går til h... Noen ganger angrer jeg til og med på at vi prøver! Men akkurat som deg, slet jeg med angst før, og i perioder kjenner jeg det velter over meg igjen og alt føles galt. Egentlig uten grunn. Jeg tror nok det er helt normalt å føle det slik noen ganger :) 

Spennende med EL-leting! Krysser fingrene for deg :) 

Enda godt man ikke er alene da! :fnise: Mye rart man skal tenke på ja... Heldigvis går det over, og i dag føler jeg meg mye bedre :) En del av å leve det her!:hug:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 8 og dag 4 med temping - i dag sank den plutselig veldig! Kan det bety at EL er på vei? :vetikke: Ovia sier at "mitt fertile vindu" starter i morgen, så nå er planen å legge inn så mye aksjer som mulig til tross for mye som skjer de neste dagene - MÅ jo få til minst annenhver dag nå! :tongue: Jeg som har så utrolig god tålmodighet til vanlig (jobber med barn, så da må man jo), men når det kommer til prøvingen er den ikke eksisterende! :bond:

IMG_0981.PNG

Lenke til kommentar
Del på andre sider


CD 9 og i dag gikk tempen brått opp, men så så jeg at jeg har vært litt sløv med å ta til riktig tid, så det har vært slingringsmonn på opptil en time. Prøvde derfor å legge inn her; http://www.whenmybaby.com/basalbodytemperature.php

Da ble det plutselig litt jevnere, men tempen er allikevel på vei opp - om den er til å stole på da. Litt usikker på hvordan jeg tolker den? Det er kanskje normalt med sånne svingninger? o_O

I dag sier Ovia at det er den første grønne dagen og jeg har kjent noe murringer, så håper jo at det stemmer og EL er rundt hjørnet! :smiley-angelic001

Denne er uten justeringer:
IMG_0984.jpg 

Denne er justert: 
IMG_0986.jpg
 
 
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe stort å melde i dag, CD10 og murringene fra i går ble med det. Foreløpig ingen andre tegn til EL, forrige måned fikk jeg veldig såre brystvorter,  el slim og mye "stikk"/murringer, så min tanke nå er at det plutselig kan dukke opp ila de neste par dagene, eller så er syklusen lengre enn den forrige - noe som så klart er mulig da den forrige ble kortet ned til 25 dager. Mulig evt kjemisk har noe å si også? Ikke vet jeg.. :vetikke: Satser i hvertfall på å legge inn aksjer annenhver dag uansett og håper EL lar seg oppdage på grafen :) 

I dag har jeg hatt undervisning på nett hele dagen og nå har jeg tiidenes hodepine! Prøver å unngå så mye smertestillende, men nå spørs det vel om ikke paraceten må frem.... jeg som skulle lese til eksamen i kveld! :bond:

IMG_0996.PNG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...