Gå til innhold

Hvordan finne en pulekompis?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg savner virkelig noen å ligge sammen med i senga. Savner nærheten, kosen og varmen etc. Men er dessverre singel. Lurer på om det er mulig å finne en pulekompis? Og hvordan går man frem for å finne en sånn en? 

Har noen av dere erfaringer? Hvordan fungerer det i praksis? 

Frykten er å havne sammen med en ordentlig ekkel, gammel gris som bare er ute etter sin egen tilfredsstillelse. Jeg er i midten av 20 årene og har lite erfaring med sex, ønsker meg en i samme situasjon. Ikke interessert i å bli "lært opp". 

Anonymkode: 71358...2bd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tinder, byen?? Finnes en rekke nettsider, men sjansen for å møte såkalte creeps øker massivt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymSjiraff skrev:

Tinder. 

Tinder er en datingnettside og jeg er ikke klar for et forhold enda. 

Anonymkode: 71358...2bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tinder er en datingnettside og jeg er ikke klar for et forhold enda. 

Anonymkode: 71358...2bd

Jeg tror Tinder er villig til å gjør et unntak for deg.

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, mirakeles skrev:

Tinder, byen?? Finnes en rekke nettsider, men sjansen for å møte såkalte creeps øker massivt.

Det er akkurat det jeg frykter, ønsker ikke å tiltrekke meg creepy mennesker, med syke seksuelle preferanser. 

Anonymkode: 71358...2bd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, AnonymSjiraff skrev:

Jeg tror Tinder er villig til å gjør et unntak for deg.

Hehe.

Tinder er en pule-App, TS....

Anonymkode: b8108...b3e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke finn en pulekompis. etter alle FF trådene her på kg ser man at damen som oftest får følelser til slutt og blir sint/trist når han ikke gjengelder følelsene og behandler deg som dritt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, brownbrown skrev:

ikke finn en pulekompis. etter alle FF trådene her på kg ser man at damen som oftest får følelser til slutt og blir sint/trist når han ikke gjengelder følelsene og behandler deg som dritt

I mitt tilfelle var det motsatt. Han fikk følelser for meg. Jeg hadde ikke følelser for han. Så vi avsluttet det.

Anonymkode: af9f1...16f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666

Jeg vil påstå at det er tryggere å finne en ff på nett enn på byen. Man kan sette rammene, og en merker raskere hvordan persoenens temperatur, personlighet og preferanser er. Så kan en ta et første møte på et nøytralt sted mens en er edru. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hehe.

Tinder er en pule-App, TS....

Anonymkode: b8108...b3e

Er det virkelig det? Eller er det en puleapp for noen?

Etter hva jeg ser så skriver damer at de ikke ønsker ONS, ønsker seriøst forhold osv. Hva menn har i profilen vet jeg ikke, men bruker selv ikke Tinder som puleapp.

Tror nok det at det er puleapp må du nok  ta på egen kappe 😄

Endret av Onar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

I mitt tilfelle var det motsatt. Han fikk følelser for meg. Jeg hadde ikke følelser for han. Så vi avsluttet det.

Anonymkode: af9f1...16f

Der ser du...ikke kjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tinder er en datingnettside og jeg er ikke klar for et forhold enda. 

Anonymkode: 71358...2bd

Jeg tror du har misforstått. Tinder er mer en "skaff deg et ligg" side enn noe annet. Uansett, du kan skrive i profilen at du "ikke er ute etter noe seriøst". Da får du bare henvendelser fra folk i samme båt.

Anonymkode: 6eb23...d1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tinder er en datingnettside og jeg er ikke klar for et forhold enda. 

Anonymkode: 71358...2bd

Av alle de trådene her inne om jenter som føler seg brukt etter å ha truffet noen på Tinder... Forteller ikke de trådene deg noe som helst om Tinder?

Anonymkode: 1d8cc...193

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukker,  vi har avtalt å starte med ff forhold, men vi er også åpne for å gå videre etterhvert :)

Anonymkode: da9b6...5b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tinder er jo opprinnelig laget for å finne "heat-of-the-moment"-relasjoner, så å finne en FF der er nok det beste valget. Bare vær åpen om hva du ønsker etter at du har fått et godt inntrykk av hva slags menneske du snakker med og grav litt etter gode pekepinner for hvordan prioriteter han har i senga. ;)
 

Endret av Ung&Single
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
On 4/3/2017 at 1:06 AM, AnonymBruker said:

Jeg savner virkelig noen å ligge sammen med i senga. Savner nærheten, kosen og varmen etc. Men er dessverre singel. Lurer på om det er mulig å finne en pulekompis? Og hvordan går man frem for å finne en sånn en? 

Har noen av dere erfaringer? Hvordan fungerer det i praksis? 

Frykten er å havne sammen med en ordentlig ekkel, gammel gris som bare er ute etter sin egen tilfredsstillelse. Jeg er i midten av 20 årene og har lite erfaring med sex, ønsker meg en i samme situasjon. Ikke interessert i å bli "lært opp". 

Anonymkode: 71358...2bd

Det kan vel ikke være så vanskelig vil jeg tro? Send en melding på facebook eller noe til noen du kjenner som du syntes virker interessant og spør om de vil finne på noe en dag, så tar du opp og spør om de ikke vil kose litt sammen eller noe slik når dere er med hverandre? Eller så kan du selvsagt sendte det direkte til dem og spørre om de vil bli ff, men det er kanskje litt for direkte for en del menn. Det finnes jo også folk som sjekker opp andre her på KG så hvem vet, mange finner noen på de merkeligste stedene :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...