Gå til innhold

Hvilke spill har gitt deg WOW følelse?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

GTA!

Anonymkode: bd4d5...7eb

Å ja. Jeg elsket San Andreas ♡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

GTA!

Anonymkode: bd4d5...7eb

Gta iv ga meg en skikkelig wow opplevelse når jeg først ankom storbyen, satt der sent på kvelden og var så imponert over hvor realistisk alt så ut :) Når jeg ser tilbake på det nå så ser grafikken skikkelig rævva ut :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker videoene på Final fantasy 9 var SKIKKELIG wow første gang jeg spilte det. Så kom FF 10, og videoene fra 9 var brått dritkjipe :P Og fikk litt samme følelsen av første gang jeg startet Horizon Zero Dawn i 4k og HDR :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Runescape ga meg wow følelse når det kom. Var første opplevelsen av et sånn type spill. Ny verden for en 12 åring eller hvor gammel jeg nå var :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, Winza skrev:

Har du spilt de fra nes og snes?

*måtte bare google først*

Jeg spilte et mariospill fra nintendo-tiden når jeg var barn, helt mariohekta, og så et som jeg fant på nettet for noen år siden. Måtte ha litt avbrekk fra skolearbeidet 😁 

Tror ikke jeg har spilt flere 🤔 Veldig glad i de world-spillene med Mario. Jeg kan slette alt og spille på nytt om og om igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
På 4/1/2017 den 23.00, Elaine Marley skrev:

Dragon age ga meg en helt ny opplevelse da jeg spilte det. Ikke ofte jeg blir så engasjert i et spill og karakterene. Jeg ble oppriktig glad i noen karakterer og hatet andre. 

Skyrim var et av de første åpen verden spillene jeg spilte og det ga meg en helt ny opplevelse. At man bare kunne surre rundt og utforske var veldig spennende. Timene gikk da kan man si. 

Forbidden siren var også helt annerledes fra ting jeg hadde spilt tidligere og jeg ble så dratt inn i historien og jeg elsket det at fokuset ikke var på å drepe fiendene. Du måtte faktisk bruke hodet og finne ut hvordan du skulle løse ting og prøve å overleve. Noen ganger var det så intenst at jeg bare glemte alt rundt meg. 

The witcher 3 er også et helt fantastisk spill og det er til tider så vakkert at jeg bare måtte stoppe opp for å se. 

Monkey Island er en serie jeg alltid kommer til å være glad i. Jeg digger humoren, Guybrush, mange av de andre karakterene og de til tider merkelige og rare tingene man må gjøre. 

Jeg har mange spill som på en eller annen måte har gitt meg en wow-effekt. Kan også nevne Walking dead spillene, Heavy rain, Alan wake, Life is strange, Beyond: two souls, Syberia, Until dawn, The last of us. 

Har akkurat begynt på skyrim og jeg har bare spilt wii før. Min første xbox og digger det spillet så veldig. Er som du sier, surre rundt og utforske, veldig moro. Ps jeg er dame på 42 og spiller hihi :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Coronas skrev:

Har akkurat begynt på skyrim og jeg har bare spilt wii før. Min første xbox og digger det spillet så veldig. Er som du sier, surre rundt og utforske, veldig moro. Ps jeg er dame på 42 og spiller hihi :fnise:

Hehe, ja, det er alltid et eller annet å finne på der. Kanskje man er på vei et sted, men så plutselig er det et eller annet som ser interessant ut på veien :)

Man blir aldri for gammel til å spille :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så erfaren på spill. Jeg begynte på Skyrim for litt siden, men synes det er så forvirrende. Dere som ikke er vant med slike spill, hvor lang tid tar det før man kommer inn i det? Jeg føler jeg er forvirra på alt, det kompass-greiene i toppen som har masse symboler jeg ikke vet hva er, går ikke an å "locke" på fiendene så det blir bare tull når jeg sloss (blir konstant drept av ulver), hvor jeg skal gå (synes kartet er vanskelig å forholde seg til) og hva som er bra og ikke av upgrades. Basert på alt jeg har hørt trodde jeg at jeg skulle elske det, men etter 5+ timer er jeg fortsatt bare forvirret. Jeg er vant til Old-school Mario og sånt så ble kanskje litt brå overgang :P

Anonymkode: d068f...e72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke så erfaren på spill. Jeg begynte på Skyrim for litt siden, men synes det er så forvirrende. Dere som ikke er vant med slike spill, hvor lang tid tar det før man kommer inn i det? Jeg føler jeg er forvirra på alt, det kompass-greiene i toppen som har masse symboler jeg ikke vet hva er, går ikke an å "locke" på fiendene så det blir bare tull når jeg sloss (blir konstant drept av ulver), hvor jeg skal gå (synes kartet er vanskelig å forholde seg til) og hva som er bra og ikke av upgrades. Basert på alt jeg har hørt trodde jeg at jeg skulle elske det, men etter 5+ timer er jeg fortsatt bare forvirret. Jeg er vant til Old-school Mario og sånt så ble kanskje litt brå overgang :P

Anonymkode: d068f...e72

Haha, dette er som å lese meg da jeg var fersk på Skyrim da det var det første spillet i åpen verden jeg prøvde. Det tar noen timer for å komme seg inn i det. Jeg er ikke overrasket over at du som ikke er så erfaren ikke er helt inne i det etter rundt 5 timer. Det kommer seg, og du vil nok bli like glad i det etter hvert som du først forventet. :)

Anonymkode: ec4a0...f53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg husker jeg syntes ansiktene i Half-Life 2 var fantastiske. Framgangen i ansikter på de fleste spill jeg har prøvd etter det har vært skuffende.

Anonymkode: c4bb6...857

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...