Gå til innhold

Hvilke spill har gitt deg WOW følelse?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

6 timer siden, EvaLena skrev:

Monopol, men det vet dere kanskje ikke hva er? 

Tenker du på brettspillet da? Eller finnes det et annet spill også som heter monopol?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, EvaLena skrev:

Monopol, men det vet dere kanskje ikke hva er? 

Hvis det er brettspillet så har jo det eksister i sånn ca 4000 år, og det kommer ut stadig nye monopol tilpasset diverse spill (feks Pokemon Monopol, Zelda Monopol o.l.) noe som gir yngre generasjoner lyst til å fortsette å kjøpe det, så man skal nok lete godt for å finne noen som ikke vet hva Monopol er :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke ofte jeg har wow-følelsen, men The Legend of Zelda - Breath of the Wild ga meg wow-følelsen slik jeg fikk av Ocarina of Time i sin tid.

Anonymkode: aed77...1cf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, EvaLena skrev:

Monopol, men det vet dere kanskje ikke hva er? 

Veldig mange unge og gamle gamere og spiller brettspill også. Både de gode gamle og de nyere. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Mass Effect-spillene

- Assasins Creed 2

- Battlefild 4 og 1

Anonymkode: 8b378...e8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, EvaLena skrev:

Monopol, men det vet dere kanskje ikke hva er? 

Selvsagt vet vi det. Ingen grunn til å være nedlatende. Vi tippe at de fleste av oss som spiller, spiller brettspill også ;)

Anonymkode: 8b378...e8f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
På 23.4.2017 den 13.00, AnonymBruker skrev:

Selvsagt vet vi det. Ingen grunn til å være nedlatende. Vi tippe at de fleste av oss som spiller, spiller brettspill også ;)

Anonymkode: 8b378...e8f

Ja, ikke alle gamere er tenåringer akkurat. 

Spiller gjerne brettspill, og det gjør folk i alle aldre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.4.2017 den 18.58, Blair Waldorf skrev:

Et gammelt pc-spill Age of Empires II: The Age of Kings.

Ahh, deilig å se noen bringe opp det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Super Mario er det eneste spillet som har wow-et meg. Og finner man frem diverse wii-sport spill så kan jeg holde det gående i flere timer. Veldig kjedelig at de sluttet å selge det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, Mass skrev:

Super Mario er det eneste spillet som har wow-et meg. Og finner man frem diverse wii-sport spill så kan jeg holde det gående i flere timer. Veldig kjedelig at de sluttet å selge det. 

Hvilket mario spill? Man kan fortsatt finne Wii sport brukt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Winza skrev:

Hvilket mario spill? Man kan fortsatt finne Wii sport brukt :)

Det 'ordinære' (jeg husker ikke helt navnet) på wii. Liker også godt det med mange penger. Kunne spille de om og om igjen i perioder før. Mariokart mestrer jeg best på den lille spilleren - oi, husker ikke hva den het! Herlighet...er lenge siden jeg har spilt det nå 🙈 3d land ble jeg gal av. Fikk aldri Mario til å gå der jeg ville han skulle gå 😓

Ja, finner sikkert noen på finn. Kanskje jeg skal kjøpe meg det i julegave til meg selv 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.4.2017 den 3.02, Ambivalent skrev:

SOMA. Det var en så gigantisk mindfuck for meg at jeg fortsatt kan sitte og filosofere over tematikken.

Takk! Håpet p å finne noen som nevnte SOMA, spilt spillet ferdig og det er MYE tanker, grubbling, menneskets existenze og menneskets slutt osv

Anonymkode: 78d53...0af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Mass skrev:

Det 'ordinære' (jeg husker ikke helt navnet) på wii. Liker også godt det med mange penger. Kunne spille de om og om igjen i perioder før. Mariokart mestrer jeg best på den lille spilleren - oi, husker ikke hva den het! Herlighet...er lenge siden jeg har spilt det nå 🙈 3d land ble jeg gal av. Fikk aldri Mario til å gå der jeg ville han skulle gå 😓

Ja, finner sikkert noen på finn. Kanskje jeg skal kjøpe meg det i julegave til meg selv 😊 

Dette?

B440066D-F3C3-4D75-B289-0D81469D3A76.jpeg.c50c03108d310a79d7317bf673c5c37f.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...