Heip Skrevet 28. februar 2023 #21 Del Skrevet 28. februar 2023 Den er så fin, gode verdier ♥️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #22 Del Skrevet 28. februar 2023 Min favorittfilm, og jeg er født flere år etter den kom ut🤣 Fikk nesten sjokk da jeg så den under "Dette snakker vi om nå" på Kvinneguiden! Mitt "beste" partytriks er å spille ut scener fra Kamilla og Tyven, der jeg hopper frem og tilbake når jeg bytter karakter. Jeg siterer filmen nesten daglig, og de rundt meg får helt fnatt. Anonymkode: 466b4...90f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #23 Del Skrevet 28. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 12.2.2023 den 21.59): Så den i dag da barna spurte etter noe jeg så på sa jeg var barn! Må si jeg reagerte på hun stemoren eller tanta i starten, for en bitch! «Dette går ikke lenger», basert på ingenting! Litt rot med noe papir? Forferdelig! Anonymkode: 3507d...d07 Ja, tante Louise er fæl! Rart onkel Ole gidder å bli hos hu. Mulig det er hun som sitter på pengene. "Tante Louise har aldri hatt no lag med barn" - no shit! Anonymkode: 466b4...90f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #24 Del Skrevet 28. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 12.2.2023 den 14.37): men dette er vel egentlig ikke noe svar på om en film faktisk er "bra" eller ikke... Anonymkode: 7168b...368 Om du leser hovedinnlegget, kan du lese at et av spørsmålene TS stilte var: " Er det noen som vet hvor den filmen er spilt inn?" Og det vil jeg jo si at personen du svarte svarte på. Anonymkode: d520d...b73 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #25 Del Skrevet 28. februar 2023 Elsker Kamilla og Tyven! 😻 men den er vel krenkende og må sensureres den også som alt annet. Anonymkode: 87b51...38e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anciol Skrevet 28. februar 2023 #26 Del Skrevet 28. februar 2023 JEg så de begge , Morten Harket spiller i de filmene og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillelily Skrevet 6. mars 2023 #27 Del Skrevet 6. mars 2023 ELSKER dem! 😍 Must å ha på dvd. Og har man bare sett den første - se den igjen og se den andre også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrysmoothie Skrevet 6. mars 2023 #28 Del Skrevet 6. mars 2023 Kami-illa, Kami-i-la, hva tenker du på 🎶🎶 Ja så fine filmer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Handful Skrevet 6. mars 2023 #29 Del Skrevet 6. mars 2023 Jeg har de på DVD og der er det masse behind the scenes og intervjuer ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå