Gå til innhold

Ida Wulff


Gjest Vilunich

Anbefalte innlegg

19 timer siden, T1gerlilje skrev:

På igjen med dåseduft-reklame. Jeg tenker at om man har behov for å drasse med seg parfyme til underlivet overalt, så kan det være behov for en tur til legen og få sjekket seg. 

Dette.

Jeg skjønner at man trenger reklame. Men det må jo for faen være mulig å finne noen sponsorer utover betakaroten, desenio og underlivsparfyme-greier? 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 timer siden, T1gerlilje skrev:

På igjen med dåseduft-reklame. Jeg tenker at om man har behov for å drasse med seg parfyme til underlivet overalt, så kan det være behov for en tur til legen og få sjekket seg. 

Fint for deg at du ikke plages med svette i underlivet, noen gjør faktisk det og da hjelper det med deo for å dempe klamhet og sjenerende lukt😊 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, XbellaX skrev:

Dette.

Jeg skjønner at man trenger reklame. Men det må jo for faen være mulig å finne noen sponsorer utover betakaroten, desenio og underlivsparfyme-greier? 

Du glemte Haircare og Intuition barberhøvel 😝 Herregud hvor lei jeg er av de produktene der 🤦🏼‍♀️

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
3 timer siden, Hege1980 skrev:

Fint for deg at du ikke plages med svette i underlivet, noen gjør faktisk det og da hjelper det med deo for å dempe klamhet og sjenerende lukt😊 

Lukter det vondt av underlivet ville jeg nok ha gått til legen enn å kamuflere lukta. Da erre noe gæli med dåsa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det går lenge mellom morsomme innlegg, og bildene hennes er veldig like. For eksempel et innlegg og da tre-fire ganske oppstilte bilder som egentlig er helt like. Synd. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Keikolina skrev:

Lukter det vondt av underlivet ville jeg nok ha gått til legen enn å kamuflere lukta. Da erre noe gæli med dåsa.

Noe galt med dåsa? Håper virkelig ikke du tror at sprayen skal brukes INNI dåsa 🙊 

Bruker ikke deo under armene du da? Vi har like svettekjertler der som på utsiden av underlivet.. Forstår at man synes bloggere reklamerer for mye teit, men å kalle en deodorant for «dåseduft» blir usaklig. Finnes deodoranter for føtter også btw, akkurat samme greia 😌

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Keikolina
43 minutter siden, Hege1980 skrev:

Noe galt med dåsa? Håper virkelig ikke du tror at sprayen skal brukes INNI dåsa 🙊 

Bruker ikke deo under armene du da? Vi har like svettekjertler der som på utsiden av underlivet.. Forstår at man synes bloggere reklamerer for mye teit, men å kalle en deodorant for «dåseduft» blir usaklig. Finnes deodoranter for føtter også btw, akkurat samme greia 😌

Nei. Det har aldri lukta noe vondt rundt der overhode. Kanskje legebesøk eller jevnlig hygene hadde vært noe for de som trenger det. Ingen trenger normaltvis den sprayen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hege1980 skrev:

Noe galt med dåsa? Håper virkelig ikke du tror at sprayen skal brukes INNI dåsa 🙊 

Bruker ikke deo under armene du da? Vi har like svettekjertler der som på utsiden av underlivet.. Forstår at man synes bloggere reklamerer for mye teit, men å kalle en deodorant for «dåseduft» blir usaklig. Finnes deodoranter for føtter også btw, akkurat samme greia 😌

Nei, nei, nei. Å spraye underlivet er virkelig ikke det samme som å spraye seg under armene eller på føttene. I underlivsområdet har vi en helt annen, og mye sartere hud, og vi har slimhinner som lett kan irriteres, selv om vi ikke sprayer inni skjeden. Intimspray kan dessuten forstyrre den naturlige bakteriefloraen i skjeden. Ikke bra.

Hvis man tror at underlivet normalt sett skal dufte av blomstereng har man misforstått veldig, altså. Kroppslukt er ikke æsj. Normal hygiene er mer enn bra nok, og lukter det direkte vondt fra underlivet er det noe galt. Da går man til lege.

Endret av Malum
  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trynefaktor
5 timer siden, Hege1980 skrev:

Noe galt med dåsa? Håper virkelig ikke du tror at sprayen skal brukes INNI dåsa 🙊 

Bruker ikke deo under armene du da? Vi har like svettekjertler der som på utsiden av underlivet.. Forstår at man synes bloggere reklamerer for mye teit, men å kalle en deodorant for «dåseduft» blir usaklig. Finnes deodoranter for føtter også btw, akkurat samme greia 😌

Nei,det er ikke samme greia.

Men ser jo at reklame funker på enkelte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Keikolina skrev:

Nei. Det har aldri lukta noe vondt rundt der overhode. Kanskje legebesøk eller jevnlig hygene hadde vært noe for de som trenger det. Ingen trenger normaltvis den sprayen.

Agreed!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest bloggen i mange år - hun er jo flink til å skrive og har hatt en litt annerledes blogg enn mange andre selv om hennes også er basert på masse reiser og oppølevelser med venner/venninner så har hun hatt mange reflekterte (og morsomme) innlegg. 

Nå tror jeg kanskje hun er på vei inn i en ny fase i livet hvor fokuset er på annet enn "bloggbare" opplevelser. Vil anta at hun begynner å tenke på barn ganske snart og kanskje få seg en "skikkelig" jobb, vil anta at hun ikke tok utdannelsen uten å tenke på å bruke den. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest goldlion
På 18.7.2018 den 9.55, punkyB skrev:

Har lest bloggen i mange år - hun er jo flink til å skrive og har hatt en litt annerledes blogg enn mange andre selv om hennes også er basert på masse reiser og oppølevelser med venner/venninner så har hun hatt mange reflekterte (og morsomme) innlegg. 

Nå tror jeg kanskje hun er på vei inn i en ny fase i livet hvor fokuset er på annet enn "bloggbare" opplevelser. Vil anta at hun begynner å tenke på barn ganske snart og kanskje få seg en "skikkelig" jobb, vil anta at hun ikke tok utdannelsen uten å tenke på å bruke den. 

Synes det er litt trist at småsarkastiske og humoristiske innlegg har blitt til en platt repetering av reklamer for høvler og dåseduft, med innslag av bilder av overfladiske ting som interiør, nyeste innkjøp, og basic reisebilder. Det var litt underholdende å lese om Mr. Gravlys i starten, men hvor mye underholdning finnes det i å repetere dagligdagse ting vanlige par gjør, innlegg etter innlegg?

Håper bloggen tar seg opp igjen, eventuelt at hun får seg en «skikkelig» jobb. Noe som kan bli utfordrende med en CV fylt med «influencer for dåseduft og høvler, samt jevnlige innslag av interiør og reise» der andre gjerne har flere års seriøs arbeidserfaring i en alder av 30.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.7.2018 den 9.55, punkyB skrev:

Har lest bloggen i mange år - hun er jo flink til å skrive og har hatt en litt annerledes blogg enn mange andre selv om hennes også er basert på masse reiser og oppølevelser med venner/venninner så har hun hatt mange reflekterte (og morsomme) innlegg. 

Nå tror jeg kanskje hun er på vei inn i en ny fase i livet hvor fokuset er på annet enn "bloggbare" opplevelser. Vil anta at hun begynner å tenke på barn ganske snart og kanskje få seg en "skikkelig" jobb, vil anta at hun ikke tok utdannelsen uten å tenke på å bruke den. 

Enig med deg @punkyB  Jeg har likt IW i lang tid fordi hun skriver godt og har et modent og syrlig blikk på "hverdagen". Den syrligheten er erstattet med pastellfargede bilder og litt for mye sukkersøthet. Det blir mye repetisjon og det kloke hodet jeg faktisk tror IW har virker som om tok ferie etter at bacheloren var levert. Jeg håper hun tar seg opp. Jeg tror bloggen og IW er inne i en ganske krevende fase for tiden med å finne ut hvilken retning hun skal gå. Å kun blogge om "hverdagsliv" kan bli ekstremt krevende når det livet hun har levd i lang tid plutselig endrer seg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, goldlion skrev:

Synes det er litt trist at småsarkastiske og humoristiske innlegg har blitt til en platt repetering av reklamer for høvler og dåseduft, med innslag av bilder av overfladiske ting som interiør, nyeste innkjøp, og basic reisebilder. Det var litt underholdende å lese om Mr. Gravlys i starten, men hvor mye underholdning finnes det i å repetere dagligdagse ting vanlige par gjør, innlegg etter innlegg?

Håper bloggen tar seg opp igjen, eventuelt at hun får seg en «skikkelig» jobb. Noe som kan bli utfordrende med en CV fylt med «influencer for dåseduft og høvler, samt jevnlige innslag av interiør og reise» der andre gjerne har flere års seriøs arbeidserfaring i en alder av 30.

Men med en bachelorgrad vel fullført har hun da absolutt noe å «falle tilbake» på, vil i hvert fall jeg påstå.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man merker at hun har mistet blogglysten og blogger kun for pengene sin del.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er rart hun kan leve av bloggen med så få innlegg, mens andre tror verden går under når de tar en uke fri. Hun oppdaterer omtrent ikke daglig engang, og har lite å komme med. Synd, hun er egentlig veldig morsom, og et friskt pust. Hun forteller om endel komiske situasjoner, men bildene er alltid perfekte. Og det har vi sett mer enn nok av. Håper hun kommer tilbake med litt mer trøkk. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

Jeg er bare sporadisk innom denne bloggen, så kan noen fortelle meg hvorfor Ida kaller kjæresten sin for Gravlyset? Det høres jo helt grusomt ut! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Arabella3 skrev:

Jeg er bare sporadisk innom denne bloggen, så kan noen fortelle meg hvorfor Ida kaller kjæresten sin for Gravlyset? Det høres jo helt grusomt ut! 

Fordi på første date eller noe hadde han kjøpt gravlys istedet for kubbelys siden det har lengre brenntid 😂😂

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Kremmerhus skrev:

Fordi på første date eller noe hadde han kjøpt gravlys istedet for kubbelys siden det har lengre brenntid 😂😂

Haha, jøss!🤣

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
25 minutter siden, Kremmerhus skrev:

Fordi på første date eller noe hadde han kjøpt gravlys istedet for kubbelys siden det har lengre brenntid 😂😂

Åh en gjerrigbukk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...