Gå til innhold

Ida Wulff


Gjest Vilunich

Anbefalte innlegg

Enig med alle dere over. Ida er en av få bloggere som ikke har solgt troverdigheten sin. Hun er i tillegg smart og skriver bra. Jeg leste bloggen fast i mange år, og har også lagt igjen noen kommentarer der. Ida sin blogg er en jeg gjerne klikker innom (-i motsetning til de andre som jeg absolutt ikke vil gi klikk). Håoer flere får opp øynene for denne bloggen! :-)

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hver gang jeg er så dum og klikke på en viss mammablogger sine clickbaits, passer jeg på å klikke meg inn på Ida sin blogg også, for å kompensere. Og som regel blir jeg sittende og humre for meg selv, leser hver eneste velskrevede setning hun skriver. Flink, morsom og givende lesning. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, acna skrev:

Enig med alle dere over. Ida er en av få bloggere som ikke har solgt troverdigheten sin. Hun er i tillegg smart og skriver bra. Jeg leste bloggen fast i mange år, og har også lagt igjen noen kommentarer der. Ida sin blogg er en jeg gjerne klikker innom (-i motsetning til de andre som jeg absolutt ikke vil gi klikk). Håoer flere får opp øynene for denne bloggen! :-)

Enig i at Ida skriver godt og har beholdt en viss egenart uten å bli altfor kommersiell. Men jeg tror nok desverre hun har hatt sin storhetstid, SÅ interessant er hun ikke. Skal mye til for å gjøre comeback. Hun har vel en lesergruppe, men for min del så forsvant hun liksom litt i mengden etterhvert. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil nok si I er den eneste ekte bloggeren, som faktisk klarer og skrive. Ler godt hver gang jeg er innom bloggen hennes, hun er morsom altså! 

Hun kunne nok gjort det større hvis hun hadde ville, men nå er hun litt ulik feks SE da, og godt er det! Syntes hun virker utrolig fornuftig. Hadde digga og se henne på Bloggerne da :-) Lurer på hvordan hverdagen hennes er. Ifølge henne selv, dritkjedelig - men, hun er ikke kjent for og skryte seg selv opp i skyene, selvom hun absolutt ikke burde være så beskjeden :-) go Wulff!! ❤️

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er den eneste bloggen jeg gidder å lese fast. Det er noe med måten hun skriver på. Kanskje har hun ikke et kjempespennende liv lenger, men hun skriver bra.

For min del var det også greit at hun avsluttet det reisesamarbeidet, for slike reiser er gørrkjedelig å lese om! Hopper alltid over slike innlegg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy nok blogginnlegg, men vet ikke helt om jeg liker dama. Grinete, storforlangende og mye sur. 

Hvem er kjæresten?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hennes glansdager er over og det skal mye til for at hun havner høyt oppe på blogglisten igjen. BloggNorge har endret seg gjennom årene, men jeg liker at hun enda er i gamet etter så mange år. Hun er en god blogger og virker veldig fornuftig. Hun kjører ikke på desperate clickbaits for å komme lengre opp på listen og det liker jeg. :) Tror heller ikke hun er SÅ opptatt med å være på 1 plass (som andre er) og hun har vel også tatt utdannelse. Liker Ida jeg. Jeg har ledd mye av innleggene hennes opp igjennom. Hun er morsom og full av selvironi. Hun trenger absolutt cred 

Endret av Christy89
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, PippiLa skrev:

Gøy nok blogginnlegg, men vet ikke helt om jeg liker dama. Grinete, storforlangende og mye sur. 

Hvem er kjæresten?

Da har du virkelig misforstått henne. Hun har ikke kjæreste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun virker gretten, negativ, hypokonder (syk hele tia) og ved sykdom er det ofte grining og bli henta av pappa å kjørt hjem til Tønsberg å få pleie. Rimelig bortskjemt og har en ovenpå holdning. Irriterer seg over det meste.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, monstergospel skrev:

Hun virker gretten, negativ, hypokonder (syk hele tia) og ved sykdom er det ofte grining og bli henta av pappa å kjørt hjem til Tønsberg å få pleie. Rimelig bortskjemt og har en ovenpå holdning. Irriterer seg over det meste.

Alle kan jo ikke være like positive som deg.

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Fju skrev:

Alle kan jo ikke være like positive som deg.

😂 Sa ikke at jeg var noe bedre!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 30.8.2017 den 14.10, monstergospel skrev:

Hun virker gretten, negativ, hypokonder (syk hele tia) og ved sykdom er det ofte grining og bli henta av pappa å kjørt hjem til Tønsberg å få pleie. Rimelig bortskjemt og har en ovenpå holdning. Irriterer seg over det meste.

Sitter med samme inntrykket. Snobbete også. På sine yngre dager før hun fremsto som så bitter derimot var hun fantastisk morsom! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tror at Ida på bloggerne ville fort blitt som når Voe var med, men en sesong ville nok uansett vært artig. Spesielt nå som de er så mange, får jo ikke sett mye uansett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Ida Wulff er akkurat som alle de andre bloggerne. Mye posering på cafe, photoshoppa bilder (kudos for at hun faktisk er ærlig om det), botox, restylane, ferie utenlands, klageklage på sitt eget rikmannsliv, leilighet i oslo, flotte seg i pels, eie dyre designervesker og så videre. Eneste som faktisk skiller Wulffen fra de andre er at hun har hatt en utdannelse. Men så måtte hun altså bli 26 år og oppleve at statistikken sank i en lengre periode (hvor hun da ble møkksur og prøvde å få leserne tilbake ved å komme med sidestikk til alle andre bloggere) før hun fant ut at det var greit å ha en backupplan (utdannelse). 

 

forresten: marthe borge har jo også begynt på utdannelsen sin og jobber som sykepleier. Hvor er hennes hyllest?

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...