søndagsengel? Skrevet 12. juni 2005 Forfatter #441 Del Skrevet 12. juni 2005 Ja, men mange vet det. Vi skal jo bare være ca 20 i bryllupet, og har allerede fortalt det til foreldrene våre Broren min og kjæresten vet det, og forlover og venninne må få vite det pga utdrikningslaget. Så i hvertfall er vi 13 stk som vet om det innen bryllupsdagen. Synes egentlig det er greit at de nærmeste får vite det før det har gått 12 uker, i tilfelle noe skulle gå galt. vi trodde nemlig jeg hadde mistet (har skrevet om det i den nye graviditetsdagboka mi ), uten at vi hadde fortalt noen om graviditeten. Og det var ikke noe særlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 12. juni 2005 #442 Del Skrevet 12. juni 2005 Nei, så utrolig koselig! Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
samboer87 Skrevet 13. juni 2005 #443 Del Skrevet 13. juni 2005 grattis her å Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 13. juni 2005 #444 Del Skrevet 13. juni 2005 Gratulere så mye!! Så morro! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 13. juni 2005 Forfatter #445 Del Skrevet 13. juni 2005 Takk takk :-) I dag har jeg vært i blomsterbutikken for å snakke om brudebukett. Jeg hadde med overdelen til kjolen, og det er jeg glad for, for da kunne hun finne perler i helt riktig farge :-) Jeg hadde også med bilde av en aprikosfarget callabukett, som hun syntes var helt nydelig (Takk til TeddyToria )! Hun håpet bare fargene på de ekte callaene var den samme som på bildet, og skulle finne det ut i løpet av uka og ringe meg. Jeg ga henne ganske frie tøyler, hun ville gjerne gjøre noe mer ut av buketten en den på bildet jeg hadde med. F.eks. med strå, perler og kanskje orkideer. Tror det blir kjempebra!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
samboer87 Skrevet 13. juni 2005 #446 Del Skrevet 13. juni 2005 Takk takk :-) I dag har jeg vært i blomsterbutikken for å snakke om brudebukett. Jeg hadde med overdelen til kjolen, og det er jeg glad for, for da kunne hun finne perler i helt riktig farge :-) Jeg hadde også med bilde av en aprikosfarget callabukett, som hun syntes var helt nydelig (Takk til TeddyToria )! Hun håpet bare fargene på de ekte callaene var den samme som på bildet, og skulle finne det ut i løpet av uka og ringe meg. Jeg ga henne ganske frie tøyler, hun ville gjerne gjøre noe mer ut av buketten en den på bildet jeg hadde med. F.eks. med strå, perler og kanskje orkideer. Tror det blir kjempebra!!! ååå d hørte ut som en nydelig bukett!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 14. juni 2005 #447 Del Skrevet 14. juni 2005 Høres ut som du får en flott bukett ja! Nå gleder jeg meg til å møte blomsterjenta jeg også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 14. juni 2005 #448 Del Skrevet 14. juni 2005 Å ha det i garasjen høres smart ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 14. juni 2005 #449 Del Skrevet 14. juni 2005 Kan jeg få mailadressen til din forlover? Enten på pm, msm eller mail.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 14. juni 2005 Forfatter #450 Del Skrevet 14. juni 2005 Kan jeg få mailadressen til din forlover? Enten på pm, msm eller mail.. Har sendt deg PM! Sambo har fått vite når han skal ha utdrikningslag. Han jobber veldig mye i helgene, og hadde tenkt til å bruke helgene fram til bryllupet til å gjøre masse i hagen sånn at den er fin til vennefesten. Det visste forloveren hans, så han fant ut at det var best å lage en avtale. Sambo vet jo ikke hvem som kommer eller hva som skal skje, så det gjør ingen ting! Det skal være 2. juli tror jeg. I dag har jeg kjøpt ark til å printe ut invitasjoner til vennefest på, og papptallerkener med blå blomster, blått plastbestikk og matchende servietter (også til vennefesten). Godt med alt som er unnagjort! Og etter å ha vært veeeldig trøtt i noen dager, har jeg funnet ut at det er lurt å gjøre unna ting de dagene jeg er i god form :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 14. juni 2005 #451 Del Skrevet 14. juni 2005 Så gøy å ha vært hos floristen da... Tenker på det hver dag jeg, for jeg klarer ikke bestemme meg for bukett selv! Nå heller jeg mot den opprinnelige igjen! Skikkelig ambivalent bridezilla ja! Men buketten er jo bare nydelig, og håper det blir bra! Tror forresten det kan blir kjempeflott med hvite orkideer og noe perler til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 15. juni 2005 Forfatter #452 Del Skrevet 15. juni 2005 Så gøy å ha vært hos floristen da... Tenker på det hver dag jeg, for jeg klarer ikke bestemme meg for bukett selv! Nå heller jeg mot den opprinnelige igjen! Skikkelig ambivalent bridezilla ja! Men buketten er jo bare nydelig, og håper det blir bra! Tror forresten det kan blir kjempeflott med hvite orkideer og noe perler til! Ja, det var gøy, og godt å få gjort det! Til lørdag er det jo faktisk bare 1 måned til bryllupet... :o Og ettersom jeg sannsynligvis begynner å jobbe fra neste uke, er det ikke så veldig god tid igjen! Vi har bl.a. ikke bestemt menyen ennå! Det er nok på tide! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
samboer87 Skrevet 15. juni 2005 #453 Del Skrevet 15. juni 2005 Ja, det var gøy, og godt å få gjort det! Til lørdag er det jo faktisk bare 1 måned til bryllupet... :o Og ettersom jeg sannsynligvis begynner å jobbe fra neste uke, er det ikke så veldig god tid igjen! Vi har bl.a. ikke bestemt menyen ennå! Det er nok på tide! bare en måned igjen du gleder deg vell bra nå !!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 15. juni 2005 #454 Del Skrevet 15. juni 2005 Nå når jeg leste litt mer om buketten din så høres det faktisk ut som vi får mye av det samme... Har du fått en sånn ca.-pris på buketten din? Har du bestilt blomster til annet enn buketten også? Bordpynt ordner de kanskje på restauranten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 15. juni 2005 Forfatter #455 Del Skrevet 15. juni 2005 Nå når jeg leste litt mer om buketten din så høres det faktisk ut som vi får mye av det samme... Har du fått en sånn ca.-pris på buketten din? Har du bestilt blomster til annet enn buketten også? Bordpynt ordner de kanskje på restauranten? Hun sa 1000-1200 (eller var det 1200-1500?) kr for buketten, men at hun da tok i litt ekstra fordi hun ikke ante hva de oransje callaene kostet. Corsagen (heter det ikke det, den lille buketten sambo skal ha?) følger med i prisen, sa hun. :-) Har ikke bestilt noe annet, restauranten og byfogden ordner med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 15. juni 2005 #456 Del Skrevet 15. juni 2005 Okey..det var jo ikke så ille... Særlig hvis corsage-greiene er med i prisen! :-) Håper det gjelder hos meg også....Jeg skulle få en cirkapris på det hele i løpet av neste uke..Det blir nok noen tusen, men jeg håper jeg kan betale litt nå og resten nærmere dagen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 15. juni 2005 Forfatter #457 Del Skrevet 15. juni 2005 I dag har jeg skrevet ut 21 invitasjoner til vennefesten, lagt dem i konvolutter og skrevet navn på... Så nå gjenstår det bare å få levert/sendt dem ut. :-) Godt med alt som er gjort (det sa jeg kanskje i går også??) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 15. juni 2005 #458 Del Skrevet 15. juni 2005 Det er så stille i boka mi, vil du lage litt leven for meg? Føler at jeg snakker meg meg selv, til tider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
samboer87 Skrevet 16. juni 2005 #459 Del Skrevet 16. juni 2005 hei og hei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 16. juni 2005 Forfatter #460 Del Skrevet 16. juni 2005 hei og hei Hei! Nå har jeg vært og sprayet meg brun :-) Et lite "prøveprosjekt" for å se om jeg vil gjøre det til bryllupet. Det blir spennende å se hvordan jeg ser ut når jeg våkner i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå