Gå til innhold

søndagsengel?s bryllupsdagbok

søndagsengel?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har laget en egen tråd på dette, men legger det inn her også:

Jeg blir veldig glad hvis dere går inn på http://www.nrk.no/magasin/upunkt/urort/4479575.html og stemmer på BNC - Ungrateful!! Det er lillebroren min som har laget musikken, og jeg har så lyst til at hans musikk skal bli plukket ut til å bli brukt i bilspillet Burnout! :-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg forresten lagt ut linken til avstemningen i mange dagbøker her inne. Vet det er UTROLIG kjedelig å åpne den ene dagboka etter den andre og lese akkurat det samme innlegget! Men jeg tok sjansen... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for stemmene! :-)

Kom nettopp hjem fra Horten med mamma. Hun syntes brudekjolen var sååååå fin, og mye mer "meg" enn den jeg først skulle ha. Så da har jeg nok valgt riktig denne gangen! prøvde kjolen i butikken med et par nydelige sko i champagnefarge med blomst på. Skoene var såpass dyre at jeg ikke hadde råd til dem nå (kosta 1560 kroner), men mamma syntes de passa så fint til kjolen at hun kjøpte dem til meg :hoppe: Snille mamman min :klem: Så nå blir jeg nok fin på den store dagen!!! :wink:

Fikk med en liten flaske champagne da jeg kjøpte kjolen! Likte virkelig den butikken der ja!! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke klart å fine bilde av skoene! Det som står inni dem er: "Gino Cori, Linea Cerimonia, made in Italy". Noen andre som har kommet over dem i sin surfing på nettet kanskje? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjolen da????

Har ikke funnet link til den heller! Har digitalkamera, så jeg kunne jo tatt egne bilder og lagt dem ut, men jeg får ikke til å overføre bildene fra kameraet til pc'n... :oops: Det er noe galt med kameraet, tror jeg. Har alltid fått det til tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...