Gå til innhold

En skikkelig sur og negativ tråd om ting som irriterer grenseløst på hobbygrupper på facebook


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

8 timer siden, ti10 skrev:

 

Har hendt at jeg også har blitt irritert på måker, også på små, søte fugler som vekker meg med kvitring utenfor vinduet mange timer før jeg skal stå opp.

Men går jeg bananas i kommentarfeltene av den grunn? Klikker jeg i vinkel dersom noen uttrykker overstrømmende begeistring for fugler? Nei, faktisk ikke :) 

Ingen her som har gått bananas vel 🤔

Anonymkode: f2aca...0b4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ingen her som har gått bananas vel 🤔

Anonymkode: f2aca...0b4

Jeg mente de som ble nevnt i innlegget dere siterte. De som reagerte på han som likte måker. Vil fram til at det går an å irritere seg over fugler (og andre ting) uten å ta det så langt at man klikker og blir utestengt fra facebook-grupper. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Er med i en DIY gruppe på Facebook. Ei har lagt ut et stuebord som hun også bruker til hamster bur.  Flere klager på at det ikke kommer luft inn. Og at det ikke er egna å ha et hamster der. 

 

Nå er all kritikk fjerna, å kun fine kommentarer står igjen.  FY FAEN det er irriterende!

154923BD-0DAC-464B-85B7-888A55851D98.png

714AD913-6375-46EE-835C-8B89C1AF2585.png

Anonymkode: a317a...3e0

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, stakkars dyr... Dog, gjort skikkelig, kunne jeg absolutt vurdert å videreføre ideen. Men hele oppsettet inne i 'buret' i tillegg til mangelen på luft virker ikke spesielt hamstervennlig...

Anonymkode: 53514...0f5

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så den hamsterbur greia i går. Det er bare trist. 

Anonymkode: e6599...dfb

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er frøsanketid i hagegruppene. Og for å si det sånn: Her er det mange som ikke fulgte med i timen på barneskolen. Det er greit å vite forskjell på blomst, arr, støvbærer og frø/frøkapsel om du skal ha noe håp om å få planter neste år.  :rolleyes: (Det er også kjekt å vite at frøene trenger tid til å utvikle seg og modnes på planta før du plukker dem, men da er vi i alle fall over på riktig plantedel.) 

Anonymkode: 3fdcb...02c

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er frøsanketid i hagegruppene. Og for å si det sånn: Her er det mange som ikke fulgte med i timen på barneskolen. Det er greit å vite forskjell på blomst, arr, støvbærer og frø/frøkapsel om du skal ha noe håp om å få planter neste år.  :rolleyes: (Det er også kjekt å vite at frøene trenger tid til å utvikle seg og modnes på planta før du plukker dem, men da er vi i alle fall over på riktig plantedel.) 

Anonymkode: 3fdcb...02c

Stiklinger er ikke lett, det heller. Noen mener det er lurt å sette stiklinger i poteter. Men hvis du dekker poteten med jord etterpå, så har du satt en potet, med eller uten stikling. Er det de samme som kom opp med zalo-på-plen tipset, som troller igjen?

Forøvrig synes jeg stemningen er veldig god der inne nå. Fuktig sommer har gitt store avlinger, det går mye i krokete gulrøtter og store potetavlinger og flotte bilder av sensommerhager. Varmer mitt hjerte ❤️

Anonymkode: 93bda...0bf

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Stiklinger er ikke lett, det heller. Noen mener det er lurt å sette stiklinger i poteter. Men hvis du dekker poteten med jord etterpå, så har du satt en potet, med eller uten stikling. Er det de samme som kom opp med zalo-på-plen tipset, som troller igjen?

Forøvrig synes jeg stemningen er veldig god der inne nå. Fuktig sommer har gitt store avlinger, det går mye i krokete gulrøtter og store potetavlinger og flotte bilder av sensommerhager. Varmer mitt hjerte ❤️

Anonymkode: 93bda...0bf

Ja, det vises frem mange flotte hager for tiden. Jeg burde være mye flinkere til å notere ned ting som blomstrer på denne tiden. Heldigvis er det fullt mulig å gå tilbake senere for inspirasjon. :)

Anonymkode: 3fdcb...02c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så akkurat et i innlegg i en strinkegruppe, fra gamledager med koftekledde mennesker. Og spørsmålet var ikke hvilket strikkemønstre sim var avbildet, men om noen vet hvem etterkommerne er... Altså- hallo?? 😂😂😂

Anonymkode: 713c7...c97

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Nå har folk begynt å hamstre gardiner fra rusta til å sy julekjole igjen 😂 hvem orker å gå med sånne klamme kustmaterialer? Det er en grunn til at det er skikkelig billig 🙄

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Skogkløver skrev:

Nå har folk begynt å hamstre gardiner fra rusta til å sy julekjole igjen 😂 hvem orker å gå med sånne klamme kustmaterialer? Det er en grunn til at det er skikkelig billig 🙄

Kjoler laget av gardiner har aldri sett bra ut.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Honey Dew skrev:

Kjoler laget av gardiner har aldri sett bra ut.

Veldig enig 😂👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 1.9.2019 den 15.13, AnonymBruker skrev:

Så akkurat et i innlegg i en strinkegruppe, fra gamledager med koftekledde mennesker. Og spørsmålet var ikke hvilket strikkemønstre sim var avbildet, men om noen vet hvem etterkommerne er... Altså- hallo?? 😂😂😂

Anonymkode: 713c7...c97

Facebook er bare en kopi av mengder av svar folk gir i tråder her inne, der de uttaler seg som professorer om ting de aldri har hatt befatning med tidligere. 

Anonymkode: e8bf9...10c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Honey Dew skrev:

Kjoler laget av gardiner har aldri sett bra ut.

Veldig på siden av denne tråden, men...

På Det store symesterskapet hadde de gjenbrukstema og der ble det bl.a. brukt gardiner. En del av de plaggene ble faktisk seende ganske bra ut. Men det er jo sikkert også smak og behag :)

Ser i den ene hobbygruppa jeg er med i at admin ganske ofte poster innlegg om å kose seg i helga, god ferie osv. Det er jo hyggelig det, men er det nødvendig så ofte? Kanskje heller faktisk ha med det nyeste hobbyprosjektet pluss god helg-melding? 

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Rowan skrev:

Veldig på siden av denne tråden, men...

På Det store symesterskapet hadde de gjenbrukstema og der ble det bl.a. brukt gardiner. En del av de plaggene ble faktisk seende ganske bra ut. Men det er jo sikkert også smak og behag :)

Ser i den ene hobbygruppa jeg er med i at admin ganske ofte poster innlegg om å kose seg i helga, god ferie osv. Det er jo hyggelig det, men er det nødvendig så ofte? Kanskje heller faktisk ha med det nyeste hobbyprosjektet pluss god helg-melding? 

 

Jeg tviler ikke på at å bruke skikkelige gardiner (som jo ofte er laget av kvalitetsstoffer) fint kan brukes til klær. Men ikke gardiner som selges til 129kr for 4 meter 😂

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 26.8.2019 den 22.07, AnonymBruker skrev:

Er med i en DIY gruppe på Facebook. Ei har lagt ut et stuebord som hun også bruker til hamster bur.  Flere klager på at det ikke kommer luft inn. Og at det ikke er egna å ha et hamster der. 

 

Nå er all kritikk fjerna, å kun fine kommentarer står igjen.  FY FAEN det er irriterende!

154923BD-0DAC-464B-85B7-888A55851D98.png

714AD913-6375-46EE-835C-8B89C1AF2585.png

Anonymkode: a317a...3e0

Herregud stakkars hamster som må leve med at folk på kaffebesøk etc setter kopper og glass rett på bordet, det må da bråke veldig nedi der.... i tilleg til mangelen på luft 😲

Anonymkode: 012e9...985

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får litt fnatt av den gjengen som legger ut hundrifjørtifjorten bilder av det Stripa-skjerfet som har blitt en veldig dille. Altså- ærlig talt, det er et skjerf med strukturmønster, forskjellen er kun fargen og garntypen. Og så er det hundre stykker som spør HVER Guds skapte dag: MÅ jeg kjøpe HELE boka for å få oppskriften på Stripa. Svaret er: JA- FOR FA..!!!

Anonymkode: 713c7...c97

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest førstedamen
På 20.10.2019 den 17.10, AnonymBruker skrev:

Herregud stakkars hamster som må leve med at folk på kaffebesøk etc setter kopper og glass rett på bordet, det må da bråke veldig nedi der.... i tilleg til mangelen på luft 😲

Anonymkode: 012e9...985

Eller hvordan det blir seende ut ovenfor gjester når man ikke har hatt tid til å rense buret. Luker sikkert godt å sitte der å spise kake da🤣 altså med vil ha husdyr på sofabordet sitt🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Får litt fnatt av den gjengen som legger ut hundrifjørtifjorten bilder av det Stripa-skjerfet som har blitt en veldig dille. Altså- ærlig talt, det er et skjerf med strukturmønster, forskjellen er kun fargen og garntypen. Og så er det hundre stykker som spør HVER Guds skapte dag: MÅ jeg kjøpe HELE boka for å få oppskriften på Stripa. Svaret er: JA- FOR FA..!!!

Anonymkode: 713c7...c97

Jeg orket ikke mer, jeg måtte bare avfølge hele gruppa... 

Anonymkode: 78b66...4e9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...