Gå til innhold

Mary Kay kurs. Verste jeg har vært med på :o


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 19.3.2017 den 15.03, AnonymBruker skrev:

Jeg ble nettopp mast på av en som selger Mary Kay. Endelig har hun gitt seg. Hvorfor i all verden skal man bytte ut produkter man er fornøyd med og har fått anbefalt av hudpleier for å begynne med Mary Kay som jeg ikke vet noenting om?! Det er så tydelig at de konsultene ikke kan jo om hud også. Eneste argumentene dems er "Mary Kay er det ebste du får tak i" "Det er det tryggeste du kan bruke" "Alle tåler Mary Kay" osvosv. Et kjapt google søk så leser man om maaange slm har reagert. Blir for dumt! Mener å ha lest ar du er utdannet hudpleier? Hvordan vil du si kvaliteten på Mary Kay egentlig er?

Anonymkode: 1f674...c4e

Jeg reagerer en del på Mary Kay sine produkter. Samme gjør min datter. Jeg liker mineral sminken deres, og maskaraen. 

Anonymkode: 9ef73...9db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selgere ljuger for å selge. 

Anonymkode: db347...1b8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.3.2017 den 1.13, Callisto83 skrev:

Huff ja, Mary Kay: sminkeverdenens svar på tupperware spør du meg :ler: Enten det, eller en rar gren av et slags "pyramidespill" føles det som. Har venninner som har skrytt veldig av dette, men jeg har ikke funnet noe som slår det jeg kan finne på f.eks Kicks. Jeg liker å utforske sminke på egenhånd egentlig. Det er vel kanskje det verste, går man tom for noe må man vel kontakte sin representant? For det selges ikke i butikk så vidt jeg vet.. 

 

 

 

Forskjellen er jo at Tupperware faktisk er bra! Jeg kjenner mange som har Tupperware-ting som er arvet og fortsatt er like bra, og Tupperware har mye som er nytt og selvsagt ting som ikke er nyttig også.

 

Angående Mary Kay var jeg så dum og ble med på et party en gang og har ikke fått fred siden. Veldig hyggelig vertinne, men såååå oversprudlende og hyggelig da gitt! Mas om å ha party, mas om å bli sminket. Sms-er og mail som avsluttes med klem og lovord om hvor fantastisk man er. Det blir for mye, og for falskt. Tror hun har skjønt tegninga nå, mye mindre mas men jeg gruer meg til jeg skal bestille sminke igjen for da starter vel maset. Syntes hudpleien fungerte dårlig til min hud, men liker noe av sminken. Heldigvis bruker jeg lite sminke for tida. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, K@tt skrev:

Forskjellen er jo at Tupperware faktisk er bra! Jeg kjenner mange som har Tupperware-ting som er arvet og fortsatt er like bra, og Tupperware har mye som er nytt og selvsagt ting som ikke er nyttig også.

Dette. Jeg har en del Tupperware som jeg fikk fra mamma. Hun hadde ikke plass til alt når hun flyttet. Det fungerer like godt i dag som det gjorde da jeg var barn på 90 tallet. 

Ang Mary Kay så har jeg en tidligere kollega som driver med det. Jeg hadde en gang et spørsmål om en leppepomade og nå er det aldri fred å få 😵

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Plengionika skrev:

Dette. Jeg har en del Tupperware som jeg fikk fra mamma. Hun hadde ikke plass til alt når hun flyttet. Det fungerer like godt i dag som det gjorde da jeg var barn på 90 tallet. 

Ang Mary Kay så har jeg en tidligere kollega som driver med det. Jeg hadde en gang et spørsmål om en leppepomade og nå er det aldri fred å få 😵

Jupp. Jeg elsker tupperware-tingene mine, de er faktisk nyttige og holdbare selv om de er dyre.

Mary Kay er bare mas og lovord om ting de virkelig ikke har peiling på. Det er dessuten pyramidegreier, og de færreste greier å klatre så høyt opp at de kan leve av det. Har ei venninne som ble overtalt til å begynne med dette, og jeg kjøpte selvfølgelig av henne. Hun maste ikke, hadde ikke masse party og var falskt vennlig så henne kjøpte jeg litt sminke og hudpleieprodukter av før jeg skjønte at dette ikke fungerte. Hun solgte ikke nok, så hun fikk ikke lov til å være selger mer. Høres jo fullstendig råttent ut det systemet! 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest YtreYtterst

Mormor har Tupperware som jeg er sikker på hun har hatt siden tidlig 70-tallet, jeg elsker Tupperware! 

Har bare prøvd en håndscrub fra Mary Kay, og den var forsåvidt helt grei, men jeg tror en hjemmelaget med sukker hadde gjort samme nytten. Min kjepphest av disse greiene er imidlertid hatet mitt mot Herbalife. Anbefaler Betting on Zero på Netflix! Er så lei av alt snakke tom sunne shaker og ekle barer. Bare spis ordentlig mat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker både Tupperware og Mary Kay. Har selvfølgelig ikke prøvd alle produktene,  men en god del,  og har likt de jeg har prøvd.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble lurt til å være konsulent da jeg var ung og dum i 2009. Ei venninne av mamma brukte finanskrisen for alt det var verdt og vervet masse damer og nærmest lovet gull og grønne skoger bare man startet med Mary Kay. La meg si det sånn, jeg tapte masse penger på å kjøpe starter-kit og mistet nesten flere venninner fordi «man måtte mase på familie og venner til å ha party». 

Min upline ble dritsur da jeg sluttet. Der er som e rosa sekt og de ser ikke hvor skadelig det de holder på med er. Grunnen til at de verver er jo for å tjene penger på undersåttene sine. Det er så kynisk!!!

Kan forresten anbefale en gruppe på fb som heter Sounds like mlm but ok. Der florerer det av historier fra folk som har hatt med mlms å gjøre, veldig underholdende 😂

Anonymkode: 9a813...8a9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.3.2017 den 9.09, AnonymBruker skrev:

Jeg var på et sånt kurs for noen år tilbake. Ble nesten litt skremt jeg. Av all den skytingen og at Mary Kay var det BESTE som fantes der ute!

Anonymkode: 79e65...3bc

Ja, det kan jeg godt forstå 🤣 

På 17.3.2017 den 19.51, AnonymBruker skrev:

Det ble veldig fake. For ikke å snakke om den overdrevne klappingen og skytingen.

Anonymkode: 9dafb...1d7

Enig, veldig unødvendig å drive og skyte!

Anonymkode: 15bee...fb4

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg var på eit sånn «kurs» med søstera mi. Var meir ein demo da. Syntest produktene var bedre enn rælet på Rema1000. Har brukt noen av produkta i fleire år, veldig nøgd med f.eks solkremen. Ikkje klissette og trekker kjapt inn. Det er ikkje mirakel produkter. Du kan finne ein del ok produkter på apoteket. Sjølve hudpleie serien til MK synest eg blir styr, alt for mange forskjellige til at eg gidder. Bruker rensen i dusjen, så solkremen som dagkrem. Veit ikkje om den skal i fjeset ein gong hehe.

Men «kurset» var greitt. Opplevde ikkje kjøpepress. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg jobba i klesbutikk hadde jeg en kunde som handlet en del hos oss. Hun begynte en gang å prate om Mary Kay og jeg nikket og smilte og latet som jeg var interessert, egentlig bare for å være grei og fordi hun handlet mye der så det var en god kunde for oss. Eneste jeg hadde hørt om Mary Kay var at de stod på listen over hudpleiemerker som testet på dyr.

Hun ga meg et sånn Mary Kay visittkort ofgville ha tlfnr mitt, jeg ga henne det dum som jeg var. Det visittkortet gikk i søpla i det sekundet hun var ute av butikken. Gikk noen dager før hun begynte å ringe. Jeg googlet nr og skjønte det var henne, for jeg husket navnet hennes. 

Hun ringte meg jevnlig men jeg tok aldri tlf. Til slutt blokket jeg nr, hun driver sikkert og ringer fremdeles 🤣

Anonymkode: c8c01...a52

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er dette med skyting som flere skriver her inne?

Anonymkode: 0c20e...bdd

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er dette med skyting som flere skriver her inne? Anonymkode: 0c20e...bdd

Det skulle sikkert stå skryting, men så ble det skyting. Skrivefeil som ble litt morsom bare. Jeg har aldri hørt om det merket, men har oppdaget ei som driver på med det. Jeg skal ikke på party for å si det slik. Er det samme opplegget som alle de andre hjemmepartyene? Et slags pyramidespill-salg om vi kan si det som det antagelig er? 

Anonymkode: 3dd67...1f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 3/17/2017 at 7:51 PM, AnonymBruker said:

jeg ble paff over hvor overhyggelige og snille de var. Jeg fikk liksom DEN klemen av kursleder da jeg kom inn døren. Det ble veldig fake.

Det kalles "love-bombing", brukes mye i religiøse sekter og kulter.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 31.7.2020 den 23.26, AnonymBruker skrev:

Ble lurt til å være konsulent da jeg var ung og dum i 2009. Ei venninne av mamma brukte finanskrisen for alt det var verdt og vervet masse damer og nærmest lovet gull og grønne skoger bare man startet med Mary Kay. La meg si det sånn, jeg tapte masse penger på å kjøpe starter-kit og mistet nesten flere venninner fordi «man måtte mase på familie og venner til å ha party». 

Min upline ble dritsur da jeg sluttet. Der er som e rosa sekt og de ser ikke hvor skadelig det de holder på med er. Grunnen til at de verver er jo for å tjene penger på undersåttene sine. Det er så kynisk!!!

Kan forresten anbefale en gruppe på fb som heter Sounds like mlm but ok. Der florerer det av historier fra folk som har hatt med mlms å gjøre, veldig underholdende 😂

Anonymkode: 9a813...8a9

Hvor mye koster starter-kitet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det skulle sikkert stå skryting, men så ble det skyting. Skrivefeil som ble litt morsom bare. Jeg har aldri hørt om det merket, men har oppdaget ei som driver på med det. Jeg skal ikke på party for å si det slik. Er det samme opplegget som alle de andre hjemmepartyene? Et slags pyramidespill-salg om vi kan si det som det antagelig er? 

Anonymkode: 3dd67...1f4

Ja, det er pyramidespillsalg hvor man må selge veldig mye og verve masse folk for å gjøre business av det. Noe de færreste gjør. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Tanuki skrev:

Det kalles "love-bombing", brukes mye i religiøse sekter og kulter.

Det er helt grusomt! Så unaturlig og overdrevet og ikke minst kleint. Jeg er litt reservert av meg før jeg blir kjent med folk og tar ikke alle komme innpå meg, så for meg blir det helt feil å drive å klemme og komme med masse komplimenter om at man er sååå fantastisk, flott og at alt er så utrolig at man skulle tro det var en verdenssensasjon. Jeg skyr folk som er overdrevet positiv, det får meg ikke til å ville handle, være med på party eller ha noe med de å gjøre. Da stikker jeg heller av, type lister meg stille ut.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste positive som kom ut av MK-party for min del var at hun skrøt av huden min. 😂 jeg trengte visst ikke anti-rynkeprodukter, men det kunne jo være greit å forebygge. 😂Følte meg presset til å kjøpe noe,endte med en peeling. Den inneholdt små plastperler om jeg husker rett. 

Hun har mast og ringt,sendt SMS og mail i mange år etterpå. Har ikke noe til overs for Mary Kay. 

image.png

image.jpeg

Anonymkode: 1cdef...0d1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...