Gå til innhold

Mary Kay kurs. Verste jeg har vært med på :o


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi ble veldig "med" og skrøt hverandre opp i skyene over hvor fine vi ble... 

og det ble til at vi oppmuntret hverandre til å kjøpe ting. Hjernevasket ble vi :)
for selgeren var så overbevisende. Og jeg kjøpte kremer og sminke jeg egentlig ikke hadde råd til - og egentlig var nyansen på foundationenen altfor mørk for meg, men jeg ble overbevist av selgeren om at denne var perfekt for meg :) 

Anonymkode: 93858...99c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har aldri vært på sånne "kurs", men bruker en del MK produkter. Synes de er bra! Bruker både dag og nattkrem og foundation, og også noe sminke. Kjøper produktene privat, men skjønner nå at jeg må unngå kurs! Men som sagt, produktene liker jeg. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike kurs/party må man bare holde seg laaaangt unna. Jeg ble med en gang (hørtes jo spennende ut da) men aldri mer. Følte jeg satt med en hjernevasket sekt av noe slag. Så furten og sure de ble da jeg ikke ville kjøpe noe :angry: Da hun ville ha nummeret mitt før jeg dro, så skrev jeg ned et tall for lite. Lol. Orket ikke mer mas. Da jeg var på vei ut døra, så sier hun "kom hit neste mandag da?!"

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, LeilaS skrev:

Slike kurs/party må man bare holde seg laaaangt unna. Jeg ble med en gang (hørtes jo spennende ut da) men aldri mer. Følte jeg satt med en hjernevasket sekt av noe slag. Så furten og sure de ble da jeg ikke ville kjøpe noe :angry: Da hun ville ha nummeret mitt før jeg dro, så skrev jeg ned et tall for lite. Lol. Orket ikke mer mas. Da jeg var på vei ut døra, så sier hun "kom hit neste mandag da?!"

Jeg ble nettopp mast på av en som selger Mary Kay. Endelig har hun gitt seg. Hvorfor i all verden skal man bytte ut produkter man er fornøyd med og har fått anbefalt av hudpleier for å begynne med Mary Kay som jeg ikke vet noenting om?! Det er så tydelig at de konsultene ikke kan jo om hud også. Eneste argumentene dems er "Mary Kay er det ebste du får tak i" "Det er det tryggeste du kan bruke" "Alle tåler Mary Kay" osvosv. Et kjapt google søk så leser man om maaange slm har reagert. Blir for dumt! Mener å ha lest ar du er utdannet hudpleier? Hvordan vil du si kvaliteten på Mary Kay egentlig er?

Anonymkode: 1f674...c4e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Havnet på ett sånt party hjemme hos ei en gang uten å være klar over det. Dama der var helt hellig overbevist om at MK var det beste som fantes. Fortalte at jeg bruker kun Sheseido sin hudpleie produkter og var overhode ikke interessert. Fikk da høre at dette var like bra om ikke bedre. Da lo vi alle jentene fordi hun hadde tydeligvis ikke peiling på hva hun snakket om overhode.

Hun selgeren endte opp med å ikke få solgt noe som helst. Jeg fikk derimot en prøve med hudkrem fra dette jallamerke som skulle være sååå bra. Prøvde noen dager og fikk utslett og sår på halsen. Fortalte hun det da hun kontaktet meg. Ble skikkelig sur på meg og mente jeg måtte ha påført den feil og dette kom ikke av kremen. Snakket med andre som brukte den og de hadde reagert og måtte gi seg. Holder meg langt unna sånn drit og kommer ikke til å slutte med Sheseido ( Ultimune og Future Solution lx) som fungerer som fy. Får innimellom faktisk enda prøver, men hiver det. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var på party for noen år siden, og alle endte opp med å kjøpe liksminke-foundation. For mørk foundation er ikke pent, men en altfor lys er ikke noe bedre det heller. Holder meg langt unna party etter dette.

Anonymkode: 71c7c...8ce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff ja, Mary Kay: sminkeverdenens svar på tupperware spør du meg :ler: Enten det, eller en rar gren av et slags "pyramidespill" føles det som. Har venninner som har skrytt veldig av dette, men jeg har ikke funnet noe som slår det jeg kan finne på f.eks Kicks. Jeg liker å utforske sminke på egenhånd egentlig. Det er vel kanskje det verste, går man tom for noe må man vel kontakte sin representant? For det selges ikke i butikk så vidt jeg vet.. 

 

 

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ble nettopp mast på av en som selger Mary Kay. Endelig har hun gitt seg. Hvorfor i all verden skal man bytte ut produkter man er fornøyd med og har fått anbefalt av hudpleier for å begynne med Mary Kay som jeg ikke vet noenting om?! Det er så tydelig at de konsultene ikke kan jo om hud også. Eneste argumentene dems er "Mary Kay er det ebste du får tak i" "Det er det tryggeste du kan bruke" "Alle tåler Mary Kay" osvosv. Et kjapt google søk så leser man om maaange slm har reagert. Blir for dumt! Mener å ha lest ar du er utdannet hudpleier? Hvordan vil du si kvaliteten på Mary Kay egentlig er?

Anonymkode: 1f674...c4e

Nei de kan faen meg ingenting om hud og hudtype. Ene konsulenten mente på at jeg hadde fet oljete hud? Men jeg har tørr hudtype. (Fått hudanalyse hos hudpleier) og hun klarte ikke å finne ut hvilken foundationen som ville passe meg best, og mente på grønn øyenskygge ville passe bra til mine grønne øyne. Noe det ikke gjorde. 

MK er hvertfall ikke kvalitetsprodukter. Det er mange som harreagert negativt på de og fått utbrudd. 

Anonymkode: 79e65...3bc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har takket nei til sånn party før, takk gud! Ble også invitert en gang på lignende der de solgte interiør saker? Husker ikke navnet på firma. Hun som inviterte med var jo helt hjernevaska og ble fornærma når jeg ikke ville! Skikkelig harry saker var det og.

Men har en vennine som var ordentlig inni Mary Kay en periode. Å gud som hun maste! Det verste var at hun ikke er en "sånn" person i det hele tatt, men hun ble skikkelig tatt med av disse selgerne. Fikk noe prøver av henne men fikk utslett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svigerinna mi holdt et party for snart to år siden(Forever Living) og GUD som jeg synes de produktene var noe skvip! Fikk et helt sett til bursdagen, med rens, toner, masker og kremer og alt, og den var alt for sterk for meg, og huden ble tørr. Ikke mange ukene etter gikk jeg tilbake til min normale hudpleierutine og alt var mye bedre. Jeg ble prakka på dette i bursdagsgave og det var noe skvip(mamma er hudpleier, og de gjorde ingenting annet enn vondt for huden min). Dessverre ble jeg kontaktet i høst av ei av de som har stått frem med dårlig hud i det siste(blogg) som driver med Forever, og tilbudt jobb. Hun sender meg melding i hytt og gevær, og gir seg FAEN ikke. 

Svigerinna har gitt seg nå forresten.

Endret av rundtfingern
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kollega hadde en venninne som nettopp hadde startet med dette og hun ville holde et party for å "øve seg" og " Det blir ikke noe kjøpepress". 

Vel. Vi fikk prøve en del forskjellige scrubber til både hender, ansikt og lepper. Helt greit. Mye av det selgeren sa hang ikke på greip, bl.a. noe håndserum greier som skulle fjerne "gasser og kjemikalier", og det var ikke måte på hvilke fantastiske stoffer som fantes i disse produktene. En av deltakerne slet med eksem og hendene hennes var helt uttørket etter å ha brukt vidundermidlene. Hun snek seg diskret på gangen for å påføre håndkrem hun hadde i veska :P 

Så var det sminke. Jeg bruker lite sminke til vanlig, så når jeg ble sminket med det hun kalte "hverdagssminke" var det for mye for meg. Men produktene virket ok. Jeg kjøpte ikke noe, og det var helt greit. Alle de andre kjøpte for 700-1000kr hver (4 stykker). Hun drev heller ikke med en-til-en-samtaler. Men at det var "bare en øvelse" og "ikke noe kjøpepress" stemte ikke helt da. Glad for at jeg hadde bestemt meg på forhånd for å ikke kjøpe noe. 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ble nettopp mast på av en som selger Mary Kay. Endelig har hun gitt seg. Hvorfor i all verden skal man bytte ut produkter man er fornøyd med og har fått anbefalt av hudpleier for å begynne med Mary Kay som jeg ikke vet noenting om?! Det er så tydelig at de konsultene ikke kan jo om hud også. Eneste argumentene dems er "Mary Kay er det ebste du får tak i" "Det er det tryggeste du kan bruke" "Alle tåler Mary Kay" osvosv. Et kjapt google søk så leser man om maaange slm har reagert. Blir for dumt! Mener å ha lest ar du er utdannet hudpleier? Hvordan vil du si kvaliteten på Mary Kay egentlig er?

Anonymkode: 1f674...c4e

Ja, jeg tok hudpleie linja på VGS, men studerer noe helt annet nå.

Jeg har ikke så mye kunnskaper om Mary Kay, men jeg vet det er mange som har fått reaksjoner av produktene og Mary Kay er egentlig bare humbug. Det er jo helt latterlig de mener mary Kay er det beste merke der ute og inneholder så mange gode ingredienser. Bare å ta et Google søk og man finner ut at det ikke stemmer. De store merkene er MYE bedre. Matis, Dermalogica, Ole Henriksen osv. Der for man det man betaler for, nemlig kvalitet. Mary Kay er utrolig overpriset synes jeg.  Jeg ville uansett styrt unna Mary Kay. Siden så mange er misfornøyd med de.

Endret av LeilaS
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er deres erfaringer med Oriflame?

Anonymkode: 93858...99c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er deres erfaringer med Oriflame?

Anonymkode: 93858...99c

like håpløst som MK 

Anonymkode: c8292...3e7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, LeilaS skrev:

Ja, jeg tok hudpleie linja på VGS, men studerer noe helt annet nå.

Jeg har ikke så mye kunnskaper om Mary Kay, men jeg vet det er mange som har fått reaksjoner av produktene og Mary Kay er egentlig bare humbug. Det er jo helt latterlig de mener mary Kay er det beste merke der ute og inneholder så mange gode ingredienser. Bare å ta et Google søk og man finner ut at det ikke stemmer. De store merkene er MYE bedre. Matis, Dermalogica, Ole Henriksen osv. Der for man det man betaler for, nemlig kvalitet. Mary Kay er utrolig overpriset synes jeg.  Jeg ville uansett styrt unna Mary Kay. Siden så mange er misfornøyd med de.

Ja.. Jeg bruker matis og elizabeth arden pro som jeg er kjempe fornøyd med. Aldri om jeg bytter ut det, når jeg har funnet noe som fungerer. Dessuten var ikke Mary Kay noe billig heller..

Anonymkode: 1f674...c4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei de kan faen meg ingenting om hud og hudtype. Ene konsulenten mente på at jeg hadde fet oljete hud? Men jeg har tørr hudtype. (Fått hudanalyse hos hudpleier) og hun klarte ikke å finne ut hvilken foundationen som ville passe meg best, og mente på grønn øyenskygge ville passe bra til mine grønne øyne. Noe det ikke gjorde. 

MK er hvertfall ikke kvalitetsprodukter. Det er mange som harreagert negativt på de og fått utbrudd. 

Anonymkode: 79e65...3bc

Nei, jeg vet. Det er helt latterlig... 

Anonymkode: 1f674...c4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En på jobben min henger også opp plakater om Mary Kay...gjerne flere når det er jul,valentines osv....har ei vennine som har lagt til en haug med folk på en sånn facebook side og der hun og moren skryter av disse mirakelproduktene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse Mary Kay damene virker veldig desperat etter å få kunder. Blir jo veldig masete og bare to much. Det virker ikke som produktene er noe gode en gang. 

Jeg er veldig fornøyd med Nuxe og EmerginC. Kommer aldri til å bytte de ut :) 

Anonymkode: 9dafb...1d7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Hvordan er disse som driver med MK privat? Er de litt spesielle?

Litt som årsak-sammenheng ang. Yoga: blir man alternativ av å drive med Yoga, eller er det alternative som driver med Yoga?

Er det slik at de som driver med MK ofte har en slags diagnose/svakhet i livet sitt som også smitter privat?

Anonymkode: f3d37...6ec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...