AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #1241 Del Skrevet 29. mai 2017 Ble skikkelig irritert på Sofie i den episoda der. Føler dessuten at hun manipulerer Kevin🤔 Anonymkode: 42878...9eb 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Romario Skrevet 29. mai 2017 #1242 Del Skrevet 29. mai 2017 På 25.5.2017 den 23.27, AnonymBruker skrev: http://martinelunde.blogg.no/ Blir trolig Grunde og Lunde mot Kevin og Sofie i finalen. Morten ryker før det. Lunde har avslørt at hun er med i en serie med Paradise-deltakere etter serien i dag. Begge vinnerne er nok der. Martine Johansen er nok utelukket av de 6 på bilde. Aleksander trolig også. Tipper kanskje Sofie og Kevin vinner. Håper dog Lunde vinner! Tross Sofies elendige oppførsel mot Kevin, blir Kevin fort hennes eneste kort, når Morten ryker i morgen og Lunde får fredning. Bra for Kevin trolig og, da han ikke ville fått Sofies stemme i finalen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strandløva Skrevet 30. mai 2017 #1243 Del Skrevet 30. mai 2017 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvem var det som hadde sex der på slutten? Anonymkode: 2623c...a36 Andrea og Kevin såg det nesten ut som? Berre spekulasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 30. mai 2017 #1244 Del Skrevet 30. mai 2017 Sofie viser noen veldig ufine egenskaper. Hvor mange ganger har hun ikke gjentatt at hun er "ærlig og redelig".... Kommer inn igjen med en dårlig skjult hevngjerrighet . Bedyrer til Kevin at hun "digger ham over alt i verden", men ville aldri gitt ham en stemme i finalen. Og når hun ser at fyren er lei seg, vrir hun om kniven og opplyser at heller ingen av de andre på utsiden vil stemme på ham. Var det nødvendig å si det, da? Det var jo hun som gjorde at Kevin ble usikker på henne da hun begynte å bli betatt av Morten. Deretter er det å gå løs på Morten og konfrontere ham med at han var betatt av Rebecca for seks uker siden, hjelpe meg. Han avkreves nærmest et troskapsløfte. Alle kjenner vel typen menneske som er hyggelig så lenge alt går deres vei, men ved den minste motgang er det ikke grenser for hva de kan si og gjøre mot andre. Fysj! Er skuffet over Grunde som valgte bort Henote. Meget mulig at han gjorde noe skikkelig dumt der. En ting er å komme til finalen, men det er den kula, da. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minesveiper Skrevet 30. mai 2017 #1245 Del Skrevet 30. mai 2017 (endret) 3 timer siden, Boetica skrev: Sofie viser noen veldig ufine egenskaper. Hvor mange ganger har hun ikke gjentatt at hun er "ærlig og redelig".... Kommer inn igjen med en dårlig skjult hevngjerrighet . Bedyrer til Kevin at hun "digger ham over alt i verden", men ville aldri gitt ham en stemme i finalen. Og når hun ser at fyren er lei seg, vrir hun om kniven og opplyser at heller ingen av de andre på utsiden vil stemme på ham. Var det nødvendig å si det, da? Det var jo hun som gjorde at Kevin ble usikker på henne da hun begynte å bli betatt av Morten. Deretter er det å gå løs på Morten og konfrontere ham med at han var betatt av Rebecca for seks uker siden, hjelpe meg. Han avkreves nærmest et troskapsløfte. Alle kjenner vel typen menneske som er hyggelig så lenge alt går deres vei, men ved den minste motgang er det ikke grenser for hva de kan si og gjøre mot andre. Fysj! Er skuffet over Grunde som valgte bort Henote. Meget mulig at han gjorde noe skikkelig dumt der. En ting er å komme til finalen, men det er den kula, da. Litt enig. Hun ble ganske såret over at Kevin var med på å sende henne ut, men det var hun faktisk skyld i selv da hun heller valgte å bli partner med hans største konkurrent. Hun sviktet Kevin som partner, og lot han gjennomgå nå fordi han såret henne. Akkurat det synes jeg var unødvendig, men det med Morten synes jeg ikke var noe gale. Jeg synes hun er tøff som tar samtalene. Sykt spennende uke nå Blir bra! Endret 30. mai 2017 av Minesveiper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2017 #1246 Del Skrevet 30. mai 2017 Likte Sophie, helt frem til i går! Hun er alt for manipluerene og driver med hersketeknik! Greit hun er sur og for at Kevin prøvde å få henne ut, men å dra han så langt ned i søla og tråkke på han etterpå?! Nei det har virkelig ingen smak å holde på sånn her! Andrea har jeg aldri likt, hun er sååå flask-hyggelig. Tror hun egentlig hater alle 😂 Lunde er jo bare kjempe søt og så god jente! Hun har virkelig fått vist seg bra frem og kan være stolt av seg selv, hun fortjener absolutt å vinne Paradise Hotel. Isabelle har jeg ikke sansen for. Hun er en typisk Paradise Hotel deltaker som er på badeferie og som ikke klarer å tenke. Håper virkelig ikke at hun kommer i finalen og vinner. (Og vinner Lunde så håper jeg virkelig ikke at hun deler pengene med Isabelle) Anonymkode: 94001...eb7 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2017 #1247 Del Skrevet 30. mai 2017 Jeg vil ha Grunde i min vennekrets. Anonymkode: 64333...da7 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2017 #1248 Del Skrevet 30. mai 2017 vet noen hvilken sang som ble spilt nå? den begynte når de filmet folka dusje, og mens kevin og grunde drakk Anonymkode: 47373...c4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2017 #1249 Del Skrevet 30. mai 2017 Vet ikke om det er nevnt før, men grunnen til at Grunde kom inn mange ganger er fordi han har ei tante i produksjonen. Anonymkode: 43e3e...fca 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2017 #1250 Del Skrevet 30. mai 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet ikke om det er nevnt før, men grunnen til at Grunde kom inn mange ganger er fordi han har ei tante i produksjonen. Anonymkode: 43e3e...fca så utrolig urettferdig! Anonymkode: 47373...c4f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strandløva Skrevet 30. mai 2017 #1251 Del Skrevet 30. mai 2017 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: vet noen hvilken sang som ble spilt nå? den begynte når de filmet folka dusje, og mens kevin og grunde drakk Anonymkode: 47373...c4f Tuesday (Feat. Danelle Sandoval) - Burak Yeter 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ninuska_ Skrevet 30. mai 2017 #1252 Del Skrevet 30. mai 2017 Tråden er ryddet for spekulasjoner og kommentarer om kropp ninuska_, adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Romario Skrevet 30. mai 2017 #1253 Del Skrevet 30. mai 2017 Soph/sophie vågsæter er virkelig fæl ass. Måten hun 1 mnd etter godter seg for dette. Var da ene og alene hennes feil at hun er en av tidenes minst likte deltakere (av de andre deltakerne). Morten hadde absolutt ikke noe valg. Hun karakteriserte valget hans som "sykt". Helt fullstendig blåst dette mennesket. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2017 #1254 Del Skrevet 30. mai 2017 3 minutter siden, Romario skrev: Soph/sophie vågsæter er virkelig fæl ass. Måten hun 1 mnd etter godter seg for dette. Var da ene og alene hennes feil at hun er en av tidenes minst likte deltakere (av de andre deltakerne). Morten hadde absolutt ikke noe valg. Hun karakteriserte valget hans som "sykt". Helt fullstendig blåst dette mennesket. ? Unnskyld meg, men driver du og copy/paster innlegg? Anonymkode: db285...7b6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Romario Skrevet 30. mai 2017 #1255 Del Skrevet 30. mai 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: ? Unnskyld meg, men driver du og copy/paster innlegg? Anonymkode: db285...7b6 eh? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2017 #1256 Del Skrevet 30. mai 2017 2 timer siden, Minesveiper skrev: Litt enig. Hun ble ganske såret over at Kevin var med på å sende henne ut, men det var hun faktisk skyld i selv da hun heller valgte å bli partner med hans største konkurrent. Hun sviktet Kevin som partner, og lot han gjennomgå nå fordi han såret henne. Akkurat det synes jeg var unødvendig, men det med Morten synes jeg ikke var noe gale. Jeg synes hun er tøff som tar samtalene. Sykt spennende uke nå Blir bra! Hun sviktet da ikke Kevin når hun ble partner med Morten. På det tidspunktet hadde de begynt å spille med Morten, og det partnerbyttet den gangen var alle med på. Anonymkode: ae281...9aa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2017 #1257 Del Skrevet 30. mai 2017 15 minutter siden, Romario skrev: eh? Du kopierer innlegg og poster samme i flere tråder??? Anonymkode: db285...7b6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Romario Skrevet 30. mai 2017 #1258 Del Skrevet 30. mai 2017 Og? 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kopierer innlegg og poster samme i flere tråder??? Anonymkode: db285...7b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2017 #1259 Del Skrevet 30. mai 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Vet ikke om det er nevnt før, men grunnen til at Grunde kom inn mange ganger er fordi han har ei tante i produksjonen. Anonymkode: 43e3e...fca Tror nok det har mye med at han er en meget stor underholdningskar også. Anonymkode: 1b475...157 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #1260 Del Skrevet 31. mai 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Vet ikke om det er nevnt før, men grunnen til at Grunde kom inn mange ganger er fordi han har ei tante i produksjonen. Anonymkode: 43e3e...fca Hahah, jaha? Hva er kilden din? Dette tror jeg ingenting på. Jeg kjenner Grunde, og det er to grunner til han ble sendt inn flere gang: 1) Få aktuelle deltakere i år 2) Han har høy underholdningsverdi Anonymkode: 72934...860 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå