Gå til innhold

Paradise Hotel 2017 - uten spoilere

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Søtt? Deg om det. 

Anonymkode: d8ac6...cc3

Ja, fordi han er ung og skikkelig klisje-kjekkas, så det er litt søtt ja. Meg om det, ja. 

Anonymkode: 64333...da7

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 timer siden, Hugteken skrev:

Synes også produksjonen har tapt seg hva gjelder å finne underholdende deltakere. I år er de utrolig likanes, men de kommer ikke med noen gullkorn, lager lite drama og generelt lite liv. Blir for kjedelig å se 10 pene ungdommer feste og fortelle groviser på et hotell i syden. 

Synes dessuten produksjonen er for dårlige til å lage morsomme tvister og temaer. Episodene blir så lange og kjedelige når ikke produksjonen legger opp til noe action. Slik som i går; halve episoden går med til at de to alliansene, som er mer venner enn fiender, sitter på hvert sitt rom og lager heiarop? Underholdningsverdien i det er lik null. Det hadde blitt litt bedre om det ble lagt noen føringer for hvordan heiaropene skulle være, slik at det kunne blitt litt drama og styr rundt det, men neida 

Spot on! 

Virker som om produksjonen selv er på ferie der nede. Man kan fint gå glipp av episoder, uten at det gjør noe som verdens ting. Virker også som enkelte ting er iscenesatt.. Petter vil ha ut Alex først?? Er det noe har har fått beskjed om å si for at det skal bli mer spennende? Det er åpenlyst at produksjonen har ingen plan, og bare finner på ting rett før for å styre deltakerne og hotellet selv. Sier seg selv at det ikke blir så gjennomtenkt da

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo fint at Henriette er en partisk og god dommer, men hvorfor er det ingen av de i hvite allianse som reagerer på at hun kunne favorisert (og hjulpet) alliansen sin litt mer? Saltoen til Petter burde jo vært en fint argument til å velge dem, selvom de kjekkeste gutta er på det andre laget. Man vet jo ikke om det kommer en fordel til vinnerne..

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Trompeten skrev:

Spot on! 

Virker som om produksjonen selv er på ferie der nede. Man kan fint gå glipp av episoder, uten at det gjør noe som verdens ting. Virker også som enkelte ting er iscenesatt.. Petter vil ha ut Alex først?? Er det noe har har fått beskjed om å si for at det skal bli mer spennende? Det er åpenlyst at produksjonen har ingen plan, og bare finner på ting rett før for å styre deltakerne og hotellet selv. Sier seg selv at det ikke blir så gjennomtenkt da

Ser ikke hva som er merkelig med dette etter forrige parsermoni.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Trompeten skrev:

Er jo fint at Henriette er en partisk og god dommer, men hvorfor er det ingen av de i hvite allianse som reagerer på at hun kunne favorisert (og hjulpet) alliansen sin litt mer? Saltoen til Petter burde jo vært en fint argument til å velge dem, selvom de kjekkeste gutta er på det andre laget. Man vet jo ikke om det kommer en fordel til vinnerne..

Du mener upartisk.. og ja, hun burde hjulpet alliansen sin, men kanskje de visste at premien bare var sushi og ikke en fordel.

Anonymkode: f01ca...e68

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser ikke hva som er merkelig med dette etter forrige parsermoni.

Sant det, og jeg ser den. Likevel, jeg tenker at de har hatt enorm med tid til å skvære opp nå i ettertid, og Petter har ingen andre nære venner der (med unntak av Kevin?). Jeg kan skjønne at han er skeptisk og tar alt han sier for "tomme ord" som han sier.. men så lenge Alex viser anger og vil gjøre det gått igjen, så bør han absolutt utnytte seg av det. Han burde heller fokusere på Morten og Martine som er drivkraften i motsatt allianse. 

Mulig jeg tar feil da, men jeg har fortsatt en følelse at deltakerne får beskjed om å si noe foran kamera, sånn at man kan "lure" seerne, og bygge opp forventinger osv. Hele forrige uke var jo basert på å få ut Grunde.. helt til siste timen på torsdag, da man skjønte ganske tidlig i episoden at hele uka var omvendt psykologi :P Og når Sunny får beskjed om å plystre ut, så vil jeg tro at produksjonen vil spille så mye som mulig på det, og blåse ting litt mer opp enn det det kanskje er..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du mener upartisk.. og ja, hun burde hjulpet alliansen sin, men kanskje de visste at premien bare var sushi og ikke en fordel.

Anonymkode: f01ca...e68

;) 

Men ja, mulig de visste at premien bare var sushi, men da var jo hele gårsdagens episode totalt meningsløs. Hun valgte side, thats it :P Satser på at det blir mer action og spill (med konsekvenser) i kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Trompeten skrev:

Sant det, og jeg ser den. Likevel, jeg tenker at de har hatt enorm med tid til å skvære opp nå i ettertid, og Petter har ingen andre nære venner der (med unntak av Kevin?). Jeg kan skjønne at han er skeptisk og tar alt han sier for "tomme ord" som han sier.. men så lenge Alex viser anger og vil gjøre det gått igjen, så bør han absolutt utnytte seg av det. Han burde heller fokusere på Morten og Martine som er drivkraften i motsatt allianse. 

Mulig jeg tar feil da, men jeg har fortsatt en følelse at deltakerne får beskjed om å si noe foran kamera, sånn at man kan "lure" seerne, og bygge opp forventinger osv. Hele forrige uke var jo basert på å få ut Grunde.. helt til siste timen på torsdag, da man skjønte ganske tidlig i episoden at hele uka var omvendt psykologi :P Og når Sunny får beskjed om å plystre ut, så vil jeg tro at produksjonen vil spille så mye som mulig på det, og blåse ting litt mer opp enn det det kanskje er..

Petter utnytter jo dette. Han har jo sagt selv at han later som at alt er bra, og at det personlig også er det, men taktisk sett stoler han ikke på Alex og vil ha han ut. Ser ikke helt hva som er galt med dette. Petter er jo godt likt i sin allianse, så jeg ser heller ikke at han ikke har noen andre enn Kevin. 

De får nok ikke beskjed om hva de skal si, men det er jo klart at produksjonen velger de klippene som er fordelaktig for det perspektivet de vil gi seerne. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Trompeten skrev:

;) 

Men ja, mulig de visste at premien bare var sushi, men da var jo hele gårsdagens episode totalt meningsløs. Hun valgte side, thats it :P Satser på at det blir mer action og spill (med konsekvenser) i kveld

Står ikke hele den hvite alliansen trygt på parseremonien da?? Da var det jo ikke bortkastet i går. 

Anonymkode: 07b40...5a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linaria

Nei, det blir nok PH Danmark i år igjen.

Det jeg føler er at ingen er noen særlige trusler for hverandre, så de har ikke noe sterkt behov for å sende hverandre ut. Det er ingen tvister som gjør at plutselig en får mye makt, eller partnere som må svikte hverandre, og derfor tar alle det ganske med ro og er kompiser uten noe spesielt behov for å sende hverandre ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Linaria

Man kan se PH Danmark på viafree.dk gratis selv om man bor i Norge. Det har starta kjempebra, som vanlig :laugh: Massevis av drama, tvister og intriger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er usmakelig at Håkon går rundt med en Donald Trump t-skjorte i Mexico. Er det mulig......

Anonymkode: b9712...cf5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble veldig overrasket over Martine Lunde uten sminke. Er som å se to forskjellige jenter. Synes hun var utrolig søt uten all den sminka hun ofte bruker. Den sminka får henne til å se så gammal ut. 

Anonymkode: 1d177...1c8

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎04‎.‎04‎.‎2017 den 0.07, Cherries skrev:

Morten liker jeg ikke lengre. Gjorde ikke han narr av Henriette? Synes egentlig hun er ganske tøff som stiller i år, siden hun røk ut på den måten hun gjorde i fjor.

I følge Sofie "skøyt Morten sin egen grav" :fnise: Og bra er det!

Endret av Boetica
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er så forutsigbart! Det har vært det så og si hver gang ved parseremoni og utvelgelserer.. Mye gøyere når det er litt action! 

Anonymkode: 565a0...a32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er usmakelig at Håkon går rundt med en Donald Trump t-skjorte i Mexico. Er det mulig......

Anonymkode: b9712...cf5

Hvem er Håkon?

Anonymkode: 565a0...a32

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...