AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #1 Skrevet 13. mars 2017 Hei, Jeg tenker å ta ultralyd i uke 12. Jeg og samboeren min vil vite om alt er i orden før vi forteller det til familien! Det store spørsmålet er hvilken privatklinikk vi skal gå til! Vi ønsker å få en god opplevelse! Hvilke klinikk har dere gode/dårlige erfaringer med? Tok dere utvendig, eller innvendig ultralyd? Anonymkode: 1977f...794
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #2 Skrevet 13. mars 2017 Var på Oslo city legesenter, var greit fornøyd der. Fant en rabattkode på nett også, tror den alltid ligger ute om du søker på den. Var der to gangerog tok både innvendig og utvendig ul... Anonymkode: fbc64...6c1 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #3 Skrevet 13. mars 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Var på Oslo city legesenter, var greit fornøyd der. Fant en rabattkode på nett også, tror den alltid ligger ute om du søker på den. Var der to gangerog tok både innvendig og utvendig ul... Anonymkode: fbc64...6c1 De har jeg bare hørt dårlig om.. Men kanskje de har endret seg de siste mnd. Vi og alle venninnene mine kan anbefale dr. Carsten Trolle på Majorstueklinikken! Var der flere ganger og i uke 12 var det både innvendig og utvendig for å se mest mulig fra alle vinkler Sjekker også nakkefold uoppfordret om dere ønsker det. Anonymkode: 52eb5...949 1
Marimba Skrevet 13. mars 2017 #4 Skrevet 13. mars 2017 Siden Gardermoen er Oslos lufthavn, og ligger i Ullensaker, så prøver jeg meg på et forslag selv om det geografisk sett ikke ligger midt i Oslo... Men spesialistsenteret for kvinner på Jessheim får masse skryt. Google det, så ser du. Har vært der selv to ganger dette svangerskapet, og du verden for en flink lege og et bra sted 2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #5 Skrevet 13. mars 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: De har jeg bare hørt dårlig om.. Men kanskje de har endret seg de siste mnd. Vi og alle venninnene mine kan anbefale dr. Carsten Trolle på Majorstueklinikken! Var der flere ganger og i uke 12 var det både innvendig og utvendig for å se mest mulig fra alle vinkler Sjekker også nakkefold uoppfordret om dere ønsker det. Anonymkode: 52eb5...949 Å? Hva har du hørt? Jeg har bare vært der så har ingen sammenligningsgrunnlag, men de innfridde mine forventninger i alle fall... fikk fine bilder, time samme dag, ble møtt av hyggelig/profesjonelt personale... Anonymkode: fbc64...6c1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #6 Skrevet 13. mars 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å? Hva har du hørt? Jeg har bare vært der så har ingen sammenligningsgrunnlag, men de innfridde mine forventninger i alle fall... fikk fine bilder, time samme dag, ble møtt av hyggelig/profesjonelt personale... Anonymkode: fbc64...6c1 Det er visst en sur og hardhendt østeuropeisk dame som jobber der, som var null opptatt av god kundeservice og p gjøre det til en fin opplevelse. Kun cash som betydde noe. Leste også om de før vi bestilte sted selv og styrte unna på bakgrunn av de jeg leste. Men dette kan jo være en ansatt som ødelegger da.. Men når de har sååå mye lediger timer samme dag og må bruke rabattkuponger for å få kunder, så blir jeg skeptisk.. Anonymkode: 52eb5...949
juliane Skrevet 13. mars 2017 #7 Skrevet 13. mars 2017 Jeg har vært hos Mille på Familieklinikken i uke 12 begge ganger, hun er kjempeflink! Setter av 45 minutter, viser og forklarer, gir tid til å se skikkelig og la ting synke inn, sjekker nakkefold og nesebein. Var hos den nevnte dama på Oslo City i uke 8 forrige gang, det tok 4 min inkl avkledning, påkledning og betaling...
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2017 #8 Skrevet 14. mars 2017 Jeg har også vært hos Mille på familieklinikken. Veldig hyggelig dame. Har vært flere ganger hos Dr. Trolle på Majorstuklinikken. En fantastisk hyggelig og dyktig mann. Anbefales virkelig. Har også vært på Oslo City og Volvat. Helt greit, hverken mer eller mindre. Anbefaler virkelig ikke Oslo medisinske senter. Lite hyggelige folk som jobber der pluss liten forståelse for meg som pasient. Anonymkode: 0b30c...7b9
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2017 #9 Skrevet 14. mars 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er visst en sur og hardhendt østeuropeisk dame som jobber der, som var null opptatt av god kundeservice og p gjøre det til en fin opplevelse. Kun cash som betydde noe. Leste også om de før vi bestilte sted selv og styrte unna på bakgrunn av de jeg leste. Men dette kan jo være en ansatt som ødelegger da.. Men når de har sååå mye lediger timer samme dag og må bruke rabattkuponger for å få kunder, så blir jeg skeptisk.. Anonymkode: 52eb5...949 Jeg har også vært på Oslo city, og var kjemefornøyd. Tror jeg var hos denne østeuropeiske damen også (med mindre de har flere østeuropeiske damer). Hun var valdig hyggelig og gav meg en veldig fin opplevelse. Anonymkode: 85fb2...ce0
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2017 #10 Skrevet 14. mars 2017 Vi var på Volvat. Tror jeg ville prøvd noe annet neste gang... hørt mye bra om oslo jordmor og ultralydklinikk Anonymkode: 87583...1f8
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2017 #11 Skrevet 14. mars 2017 Jeg og mine venninner anbefaler også Dr Trolle, haha. Han er poppis! Jeg husker faktisk mer av tidlig UL enn OUL. Det var en flott opplevelse å få se datteren vår for første gang. Anonymkode: bc701...e19
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2017 #12 Skrevet 14. mars 2017 Har også vært hos Trolle på Majorstueklinikken to ganger og er kjempefornøyd! Veldig trivelig mann! Det eneste er at han har null tanke om at det å ligge der avkledd kan være litt flaut, og denne gangen tok han innvendig UL før utvendig, og da ligger man veldig avkledd.. Og han rydder og styrer på mens du kler på deg etterpå.. Anonymkode: a6be3...958
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2017 #13 Skrevet 15. mars 2017 Jeg har denne gangen vært hos Oslo City (dama som var kanskje østeuropeisk ja) og er i grunn helt fornøyd. Det var plassen hvor det gikk an å få timen omtrent på dagen, da jeg plutselig fikk panikk. Var i uke 14, viset det seg, fikk sett et fint foster, sjekket nakkefold, alt var bra og fint og vi fikk bedre og finere bilder derifra enn fra OUL noen uker senere. Absolutt fornøyd og ingenting å klage på. Forrige gang var jeg hos Oslo Gynekologene, de er også i Oslo Sentrum, var fornøyd der også, men der er det vanskeligere å få timen raskt. Tidligste timen jeg kunne få, var tre uker senere. Ellers anbefaler også de, er også privat og med topp utstyr, bra kvalitet på bildene (= enklere å se fosteret tidlig på UL). Anonymkode: 24f51...921 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2017 #14 Skrevet 15. mars 2017 Karstein Trolle på Majorstueklinikken er kjempeflink. Har også hørt masse skryt om spesialistsenteret for kvinner på Jessheim, mange som bor i Oslo som drar dit. Ville styrt unna Volvat. Anonymkode: 23086...e26 1
A4-livet Skrevet 15. mars 2017 #15 Skrevet 15. mars 2017 Anbefaler også dr Trolle, veldig flink og hyggelig mann. Var hos hun østeuropeiske på Oslo city, og som juliane opplevde jeg at det var over på noen få min. Begynte å gråte av glede/lettelse da vi var der for å se om fosteret levde (opplevd MA tidligere) og da sa hun at jeg fikk spare tårene til senere. Så ikke en veldig følsom dame....
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2017 #16 Skrevet 15. mars 2017 Signerer doktor trolle !!:-) Anonymkode: 7924e...a76
krolle Skrevet 15. mars 2017 #17 Skrevet 15. mars 2017 Var hos Oslo jordmor- og ultralydklinikk på Majorstua, VELDIG fornøyd! Var både i uke 12 og i uke 28 for 3D, utrolig trivelige damer som bruker god tid og forklarer mye. Begge gangene fikk vi minnekort med bilder og videoer med oss hjem, kostet 90,- ekstra eller noe slikt
mama78 Skrevet 16. mars 2017 #18 Skrevet 16. mars 2017 Mille på familieklinikken. Vært der 5 ganger ila to sv. skap. Dyktig, snill, og tar seg god tid. Kan absolutt anbefale 1
Thinkerbelle Skrevet 17. mars 2017 #19 Skrevet 17. mars 2017 Anbefaler Dr Lundring, men han er i jessheim da.. men utrolig dyktig!! 1
Essie_ Skrevet 17. mars 2017 #20 Skrevet 17. mars 2017 Oslo jordmor -og ultralydklinikk. Kjempehyggelige damer, hadde god tid, og gjorde sitt beste for at vi skulle få en fin opplevelse. Og et veldig godt UL-apparat! Vi fikk vite kjønn 12+0 (men, hun hadde jo også ca 50% sjanse for å tippe riktig ) Gikk igjennom alle organer og sjekket at de utviklet seg riktig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå