Gå til innhold

Hijabdømt frisør til kamp mot nazi-vits


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/religion/hijabdoemt-frisoer-til-kamp-mot-nazi-vits/a/23943775/

Frisøren Merete Hodne, som ble dømt for å ha nektet en hijabkledd kvinne adgang til salongen sin, går rettens vei for å stanse et revysketsj om saken.

Dette er lavmål av løgnaslaget, det har ingenting med humor å gjøre,

Anonymkode: 46f3a...455

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Støtter Merete ♥️

Anonymkode: b315b...84a

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du en offentlig person ( og det er hun uansett hvor mye hun nekter for det) må du tåle å bli spøkt med. Heldigvis var retten enig i det 😄

Anonymkode: 34197...5d6

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3/8/2017 den 12.30, AnonymBruker skrev:

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/religion/hijabdoemt-frisoer-til-kamp-mot-nazi-vits/a/23943775/

Frisøren Merete Hodne, som ble dømt for å ha nektet en hijabkledd kvinne adgang til salongen sin, går rettens vei for å stanse et revysketsj om saken.

Dette er lavmål av løgnaslaget, det har ingenting med humor å gjøre,

Anonymkode: 46f3a...455

For vi skal tilbake til en tid der man skal drive med sensur, tenker du?

 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele greia er helt fantastisk morsom. Det er greit med grov diskriminasjon, men å bli kalt nazi er derimotdet ikke innafor!

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Merete oppdaterte akkurat Facebook med at "pedo per Inge torkildsen......" Så nå er det vel 1-1?

Anonymkode: bc6df...2d9

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Merete oppdaterte akkurat Facebook med at "pedo per Inge torkildsen......" Så nå er det vel 1-1?

Anonymkode: bc6df...2d9

Jah - hun hjelper jo godt til med å ikke bli likt noe særlig godt av meg i hvert fall...

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fra samme by som frisøren befinner seg blir syk av alt maset nasjonalt om dette

Anonymkode: 9181b...16b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hårsår frisør! 

Nei, hårsår nazi-frisør! 

Anonymkode: 34218...d3c

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til å tilhøre en politisk tankegang som påberoper seg retten til ytringsfrihet når de selv kritiserer ikke-vestlige innvandrere i harde ordlag, må jeg si at jeg synes det er særdeles hyklersk av Hodne å gå til sak på dette. Jeg ler. Høyt!

Snakk om å kaste stein i glasshus! 

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hun fått beskjed fra advokaten om å slette facebookprofilen sin? Jeg får den ikke opp nå. Var inne i går å leste om pedo-per men ingen treff nå

Anonymkode: 34197...5d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har hun fått beskjed fra advokaten om å slette facebookprofilen sin? Jeg får den ikke opp nå. Var inne i går å leste om pedo-per men ingen treff nå

Anonymkode: 34197...5d6

Fra kommentarfeltet til denne saken:

" Profilen til Merete er deaktivert midlertidig pga. konflikten med mobbelaget. Det har ingenting med den tidligere hijab saken å gjøre. Hun vil komme tilbake igjen men det er usikkert hvor mange dager (uker) det tar "

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest 007_008_007
På 8.3.2017 den 12.30, AnonymBruker skrev:

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/religion/hijabdoemt-frisoer-til-kamp-mot-nazi-vits/a/23943775/

Frisøren Merete Hodne, som ble dømt for å ha nektet en hijabkledd kvinne adgang til salongen sin, går rettens vei for å stanse et revysketsj om saken.

Dette er lavmål av løgnaslaget, det har ingenting med humor å gjøre,

Anonymkode: 46f3a...455

Det er rett og slett en hårsår person som ikke tåler å bli stilt til ansvar for uttalelsene sine. Ytringsfriheten går begge veier, ikke sant? De som roper høyest om at de ikke har ytringsfrihet klarer ofte ikke å respektere at andre benytter den samme friheten til å motsi de. 

"Mest oppsiktsvekkende er det kanskje at Merete Hodne argumenterer for å invitere den åpent nazistiske artisten Saga til å opptre foran Stortinget. En av aktivistene påpeker at dette er et naziband, men Hodne avfeier dette.
«Det driter jeg i on det er… Jeg snapper opp litt her og litt der… Nazi, rasist, you name it , er vi jo uansett. Men andre har andre meninger, og jeg bestemmer ikke… Men overskrifter…. Blest om Demoen er jo bra da?! Eller?» sier Hodne i en debattråd".


Innlegget er ryddet for spekulasjoner og hetsende utsagn.

Yvonne (mod)

Endret av 007_008_007
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun må vel være Norges mest ynkelig og hårsåre person, denne Hodne. Hun trenger seriøst hjelp.

Anonymkode: 39111...d4f

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 007_008_007
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun må vel være Norges mest ynkelig og hårsåre person, denne Hodne. Hun trenger seriøst hjelp.

Anonymkode: 39111...d4f

Ikke glem Max mekker :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...