Gå til innhold

Erstatning for MD Formulations?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har brukt MD Formulations fram til nå. Bruker det mest på grunn av kviser. Men lurer på om jeg skal bytte til et merke som er enklere å få tak i. Flyttet nylig til Sverige og her er det vanskeligere å få tak i. 

Leste her på KåGe at Elizabeth Arden Pro ble foreslått i tillegg til Exuviance. Er det noen som har erfaring med dette? Er en av disse eller begge to lile bra som MD? 

Må finnes i nettbutikk siden jeg bor et stykke unna byer og kan ikke reise in til byen hver gang jeg trenger det. 

Anonymkode: b6b1f...b58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er veldig fornøyd med Elizabeth Arden Pro som erstatning for MD, men det er en god del dyrere. Det er ofte på tilbud hos både blivakker.no og blush.no, men fremdeles er det priser fra ca 550kr og oppover. Jeg kjøper det likevel, fordi det fungerer. Har ikke prøvd Exuviance. 

MD formulations er fremdeles å få tak i på eBay

Anonymkode: 9391a...705

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er veldig fornøyd med Elizabeth Arden Pro som erstatning for MD, men det er en god del dyrere. Det er ofte på tilbud hos både blivakker.no og blush.no, men fremdeles er det priser fra ca 550kr og oppover. Jeg kjøper det likevel, fordi det fungerer. Har ikke prøvd Exuviance. 

MD formulations er fremdeles å få tak i på eBay

Anonymkode: 9391a...705

Takk for svar! Dumt at det er dyrere... Håper noen kommer med erfaring fra Exuviance så jeg får noe å sammenligne med. 

Jeg vet det går an, men vurderer å bytte merke som sagt.

Anonymkode: b6b1f...b58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forresten på ganske greit tilbud på blush.no nå. Perfection facial serum og moisturizing facial cream fungerer godt på mine kviser, jeg har fuktfattig hud i tillegg og blir aldri blank

Anonymkode: 9391a...705

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er forresten på ganske greit tilbud på blush.no nå. Perfection facial serum og moisturizing facial cream fungerer godt på mine kviser, jeg har fuktfattig hud i tillegg og blir aldri blank

Anonymkode: 9391a...705

På MD, Elizabeth eller Exuviance? 

Jeg er i nettopp flyttet til Sverige så vil helst finne det i svensk nettbutikk. 

Anonymkode: b6b1f...b58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har brukt MD Formulations fram til nå. Bruker det mest på grunn av kviser. Men lurer på om jeg skal bytte til et merke som er enklere å få tak i. Flyttet nylig til Sverige og her er det vanskeligere å få tak i. 

Leste her på KåGe at Elizabeth Arden Pro ble foreslått i tillegg til Exuviance. Er det noen som har erfaring med dette? Er en av disse eller begge to lile bra som MD? 

Må finnes i nettbutikk siden jeg bor et stykke unna byer og kan ikke reise in til byen hver gang jeg trenger det. 

Anonymkode: b6b1f...b58

Det er jo Elizabeth som har kjøpt opp MD så hvis du er fornøyd med MD hadde jeg fortsatt med Elizabeth. :)

Anonymkode: 3b4b1...b17

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo Elizabeth som har kjøpt opp MD så hvis du er fornøyd med MD hadde jeg fortsatt med Elizabeth. :)

Anonymkode: 3b4b1...b17

Takk for svar! 

Først vil jeg være noenlunde sikker på at den er bra. Så derfor etterspør jeg erfaringer her. 

Anonymkode: b6b1f...b58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig fornøyd med excuviance :)

Anonymkode: 28e1b...8ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns Pevonia er mye bedre enn Exuviance. 

Anonymkode: 36b83...437

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Oki, jeg tenker å prøve meg på Elizabeth Arden-produkter.

Men så er spørsmålet om hva som erstatter dem?

Av MD bruker jeg:
- Facial Cleanser
-Continuous renewal serum
-Moisture defense: antioxidant creme

- Jeg antar PRO Gentle Facial Cleanser fra EA erstatter den første
- PRO Perfection Facial Serum den andre (eller PRO Skin Renewal Cream?)
- og kanskje PRO Skin Renewal Cream for den tredje?

Har noen noen tips? Er dette riktig?

Anonymkode: b6b1f...b58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint å få vite at EA har kjøpt opp MD. Spør som AB over meg her, hva erstatter MD-produktene?  Jeg likte MD sin ansiktsskrubb veldig godt, og finner ingen erstatning... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har noen tips? 

TS. 

Anonymkode: b6b1f...b58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt denne som erstatning for face and body scrub. Jeg er fornøyd. Men den er kun for ansikt, så fortsatt på jakt etter en tilsvarende skrubb for kroppen som ikke koster skjorta. Får sånne stygge røde nupper, så avhengig av en bra skrubb for å holde det i sjakk.

https://www.blivakker.no/product/hudpleie/ansikt/hudpleieprodukter/peeling/3054524/exuviance-triple-microdermabrasion-face-polish-75g

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Annonse

På 6.4.2017 den 13.40, Blablab skrev:

Har kjøpt denne som erstatning for face and body scrub. Jeg er fornøyd. Men den er kun for ansikt, så fortsatt på jakt etter en tilsvarende skrubb for kroppen som ikke koster skjorta. Får sånne stygge røde nupper, så avhengig av en bra skrubb for å holde det i sjakk.

https://www.blivakker.no/product/hudpleie/ansikt/hudpleieprodukter/peeling/3054524/exuviance-triple-microdermabrasion-face-polish-75g

Synes du den er like god som MD sin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er faktisk veldig god, huden min måtte venne seg til den første gangen og må passe på å ikke ha den får lenge på ( skal sitte på i 1-2 min), bruke også ansiktsmaske fra exuviance etterpå og det tror jeg ble for mye. Men den er veldig fin til å fjerne døde hudceller og fornye. Får en fin glød også 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg begynte på Elizabeth Arden Pro etter at MD gikk ut av produksjon fordi de på hudpleiesalongen sa at virkestoffene skulle være omtrent de samme. Er helt avhengig av et serum under fuktighetskrem for å slippe urenheter. Syntes serumet til EA virket dårligere enn MD, dessuten dyrt og lite drøyt i bruk. Nå bruker jeg Niactil (rens og serum) fra Elixir og er kjempefornøyd! Det er jo svindyrt, men drøyere i bruk enn EA.

Endret av Fju
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Annonse

[1] Category widget

Finner ikke md-formulations noe sted jeg... 

Anonymkode: 94c1e...ce0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.4.2017 den 18.09, FlyBabe skrev:

Fint å få vite at EA har kjøpt opp MD. Spør som AB over meg her, hva erstatter MD-produktene?  Jeg likte MD sin ansiktsskrubb veldig godt, og finner ingen erstatning... :(

Elisabeth Arden Pro invigorating face & body scrub er en dype for MD Formulations sin skrubb. Jeg har gått over til denne og er superfornøyd med den. Det eneste jeg virkelig savner fra MD er MD Formulations continous renewal serum. 

MD Formulations har blitt erstattet med EA Pro i Europa, men i USA selges fortsatt MD. Grunnen til at det ble det tatt av det Europeiske markedet var pga for lite marked/salg. Så man kan fortsatt få tak i MD når/hvis man reiser til USA, eventuelt kjenner noen som kan kjøpe og sende det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...