Gå til innhold

-


HrGrevling

Anbefalte innlegg

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg må si meg enig i hva han sier. Du forstår åpenbart ikke kvinnelig psykologi

Anonymkode: 9184e...f6d

:laugh: "Kvinnelig psykologi." For et idiotisk begrep. 

Anonymkode: 4df3a...bb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mange kvinner forventer nok at menn har litt erfaring når de er 28år, men de som avviser er jo deres tap. Ikke bry deg ts. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

:laugh: "Kvinnelig psykologi." For et idiotisk begrep. 

Anonymkode: 4df3a...bb2

Har du noe bedre ord? 

Anonymkode: 9184e...f6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3/5/2017 den 11.00, HrGrevling skrev:

I januar møtte jeg ei jente fra tinder, og ting startet utrolig bra. Vi kom veldig godt overens og jeg følte vi kunne prate om alt mulig rart. Vi var veldig åpne og ærlige med hverandre, og etter tredje date kunne hun fortelle om sommerfugler i magen og hintet om håp for noe langvarig. Følelsen var gjensidig fra min side. Vi er begge 28 år.

Vi fortsatte å møtes, og det var både middager, aktiviteter og overnattinger. Det skjedde ikke noe seksuelt mellom oss og etter noen uker ble dette et samtaletema. Da fortalte jeg at jeg er jomfru, og det virker som at det var en stor dealbreaker for henne. Hun sa hun trengte tid til å tenke, og startet å trekke seg unna. Jeg respekterte det og reduserte kommunikasjonen til et minimum. Jeg ville ikke mase på henne heller. Nå (3-4 uker senere) har vi ikke kontakt lenger.

Mulig det er noe annet som ligger bak, men slik jeg oppfattet det ble ting veldig anderledes etter at vi hadde den avslørende samtalen. Jeg er klar over at det er unormalt med jomfruer i min alder, men jeg trodde ikke at min lille hemmelighet skulle behøve å være et problem den dagen jeg møter ei jente jeg liker. Nå begynner jeg å bli litt mer tvilsom, og jeg synes det hele er veldig leit. Er reaksjonen fra hennes side forståelig?

Uforståelig reaksjon, om det var det som var årsaken.

Samboern min hadde kun hatt en seksualpartner før vi begynte å treffes. Da var han 38 år, og første partner var nok lenge etter han fylte 30.  

Dette har aldri plaget meg, og jeg syns jeg har funnet meg verdens beste mann. Men nå har jeg riktignok ikke hatt 10-talls seksualpartnere selv heller, og samboer er definitivt den jeg har hatt best seksuell kjemi med.

Anonymkode: ed1ab...30c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.3.2017 den 11.19, AnonymBruker skrev:

Bare kleint med menn som ikke har pult før. Nei, takk.

Anonymkode: 8c915...893

Så før du startet, hadde ikke du hatt sex heller. Uff, kleint! 

Anonymkode: b4985...e58

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.3.2017 den 21.41, AnonymBruker skrev:

 

Endret av HrGrevling
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...