Gå til innhold

Zara Larsson og hennes syn på menn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hun er en 19 åring som er blitt blåst opp med såpass mye varmluft at hun har mistet mye av bakkekontakten.

Alt hun sier fører jo bare til jubel og klapp på ryggen. Hun må jo tro at hun er ufeilbarlig og feilfri. Å "trashe" hvite menn er en nobrainer og ikke forbundet med noe risiko.  Hvis noen stiller spørsmål rundt den "priviligerte gjengen på toppen av samfunnet" så er man vel antifeminist, sint hvit mann, høyreekstrem osv osv. Navnelappene er mange. Uansnett blir man brønnpisset og  satt i bås.

Jeg så dette programmet sammen med resten av familien og jeg så denne fnisete tenåringen lire av seg fordømmende vissvass over en lav sko. Men sa ingenting. Ingenting å tjene på det. Vi får bare smile skjeivt og la det passere.......

Ikke lov å hetse folkegruppe har jeg lest, bortsett fra èn da. Selvfølgelig....

Anonymkode: 9504d...2ef

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest antbug
På 5.3.2017 den 16.13, herzeleid skrev:

Igjen så tror jeg ikke det som reageres på først og fremst er at jentungen sier dumme ting, det er som forventet, men at hun blir applaudert for det i Skandinavias største talkshow. 

Videre kan jeg ikke se at media har gitt dette mye oppmerksomhet. Det er et par kommentarer på nettavisene, gjerne fra andre enn journalistene, som omtaler ovennevnte poeng. 

Det ble ikke mye skriverier nå, men det ble skrevet en god del om det da den berømte kommentaren falt. Hun fikk det til å høres ut som alle svenske gutter er tikkende bomber som synes det er helt greit både å tafse på og voldta jenter. Hun hisset på seg veldig mange svenske menn, og det var mange som tok til motmæle selv om det nok var atskillig flere som tok bølgen for Zara.

Jeg synes det var både merkelig og galt å slippe henne til med de stygge holdningene enda en gang, og så bare le og klappe i stedet for å stille kritiske spørsmål fordi hun er så ung og søt. Unge gutter som så det må da ha følt seg både latterliggjort, mistenkeliggjort og urettferdig behandlet? Det er selvfølgelig viktig å slippe til unge kvinner som er tøffe nok til å ta et oppgjør med ufyselige holdninger fra menn(for det finnes en hel del sånt fortsatt), men media må bruke hodet og si fra når noen driver med hets og mobbing. De bidrar jo sterkt til å sette kjønnene opp mot hverandre.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske tåpelig at folk velger å støtte sånt som dette. Det fører bare til at menn med dårlig kvinnesyn får vann på mølla, og menn som i utgangspunktet ikke har det, nok en gang får slengt mot seg mye som overhodet ikke stemmer. 

Det er utelukkende kvinner som i lengden vil tape på at kjønnene settes opp mot hverandre, og samfunnet generelt selvfølgelig. Mer dårlige holdninger, mer vold i hjemmet og flere voldtekter. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er galt med dette? Hun kan gjenopplive kampånden til feminister fra 70-tallet, noe dagens samfunn trenger!

Anonymkode: 443c9...e8d

Damer med det mannesynet der burde vært kastet ut av Norge. Helst flyttet over til en annen planet, men det går desverre ikke. Samme ville jeg gjort med mannsjåvenister som har tilsvarende syn på kvinner.

Drittsekker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter
På Sunday, March 05, 2017 den 13.43, AnonymBruker skrev:

Enig hun sier bare sannheten om menn. Selvsagt så tåler ikke menn dette.

Anonymkode: eb9e7...c67

Alle kvinner er forresten sutrete, gnålete og svake. Æsj så ekle de er!! Jeg sier bare sannheten. Men det tåler vel ikke dere damer å høre tenker jeg?

(See what I did there?)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, HarryDotter skrev:

Alle kvinner er forresten sutrete, gnålete og svake. Æsj så ekle de er!! Jeg sier bare sannheten. Men det tåler vel ikke dere damer å høre tenker jeg?

(See what I did there?)

 

 

Du må gjerne synes det, men du har neppe så mange meningsfeller (i motsetning til ZL).

Anonymkode: 443c9...e8d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, HarryDotter skrev:

Damer med det mannesynet der burde vært kastet ut av Norge. Helst flyttet over til en annen planet, men det går dessverre ikke. Samme ville jeg gjort med mannssjåvinister som har tilsvarende syn på kvinner.

Drittsekker!

Vil du kaste nordmenn ut av Norge, i så fall hvor hen?

Anonymkode: 443c9...e8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må gjerne synes det, men du har neppe så mange meningsfeller (i motsetning til ZL).

Anonymkode: 443c9...e8d

90% av den mannlige befolkningen på kloden + hvertfall 50% av den kvinnelige...jeg syntes det er mer enn nok jeg da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun er en 19 åring som er blitt blåst opp med såpass mye varmluft at hun har mistet mye av bakkekontakten.

Alt hun sier fører jo bare til jubel og klapp på ryggen. Hun må jo tro at hun er ufeilbarlig og feilfri.

Anonymkode: 9504d...2ef

Å, den som kunne bli 19 igjen ;)

Anonymkode: 4a078...b53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, HarryDotter skrev:

Alle kvinner er forresten sutrete, gnålete og svake. Æsj så ekle de er!! Jeg sier bare sannheten. Men det tåler vel ikke dere damer å høre tenker jeg?

(See what I did there?)

 

 

Hvorfor er du så butthurt, a. Som hun sa selv, ikke ta deg nær av det hvis det ikke angår deg. 

Stakkars deg </333

Anonymkode: 4407f...467

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartman

Hvorfor lage en hel tråd om en svensk drittunge? Hva vil du jeg skal si????? Jeg synes svenskene var ganske ekle da de tok Båhuslen, Jemtland og Herjedalen, men jeg lager ikke en sak ut av det. Kanskje denne lille social justice krigern kan sørge for at vi får tilbake våre gamle landområder, da det er social justice! Danskene kan gi tilbake Færøyene og Grønland, da de stjal øygruppene fra oss i 1814. Inntil det skjer, så kommer ikke jeg til å ta en svenske eller danske seriøst. De er bare ekle, ubehagelige og slitsomme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er du så butthurt, a. Som hun sa selv, ikke ta deg nær av det hvis det ikke angår deg. 

Stakkars deg </333

Anonymkode: 4407f...467

Er ikke jeg som er butthurt. Zara Larsson og dere feminister som er det, slik aggressiv holdning dere har til menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartman
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er galt med dette? Hun kan gjenopplive kampånden til feminister fra 70-tallet, noe dagens samfunn trenger!

Anonymkode: 443c9...e8d

Ja for vi lider veldig her i Norge. La oss protestere litt mer og lage litt mer faen for folk flest. For min del spiller det ingen rolle, da gærne sosialister bare fører til ikke-sosialistisk flertall på Stortinget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, HarryDotter skrev:

Er ikke jeg som er butthurt. Zara Larsson og dere feminister som er det, slik aggressiv holdning dere har til menn.

Ja, merker du er helt likegyldig 😬

Jeg syns det er kult at en ung jente som Zara Larsson kommer og er en liten combobreaker in a mans world. Hun provoserer og overdriver JA, men hun kaster lys på et viktig tema og snakker høyt om det, og det er faktisk helt ufarlig. Beklager at ditt kjønn får litt hard medfart - for once. 

Anonymkode: 4407f...467

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, merker du er helt likegyldig 😬

Jeg syns det er kult at en ung jente som Zara Larsson kommer og er en liten combobreaker in a mans world. Hun provoserer og overdriver JA, men hun kaster lys på et viktig tema og snakker høyt om det, og det er faktisk helt ufarlig. Beklager at ditt kjønn får litt hard medfart - for once. 

Anonymkode: 4407f...467

Inten å beklage for. Slik ræl som hun kommer med er bare med på å fremskynde at flere innser hvor feil dagens feminisme er slik at man kan få drept den så raskt som mulig :)

Anonymkode: 98a2b...687

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...