Gjest bok til jul Skrevet 12. desember 2004 #1 Skrevet 12. desember 2004 Tror dere at boka Hvem, hva, hvor 2005 er ei bok som passer å gi til besteforeldre på rundt 70 år? Har veldig lyst til å gi dem ei bok, men jeg er helt blank på hva som kan passe.
Arkana Skrevet 13. desember 2004 #2 Skrevet 13. desember 2004 Jeg synes det er en flott gave, hvis de samler på dem. En slik bok uten noen andre er litt rar, synes jeg da. Men du kjenner dem jo best. Hva om du går i en bokhandel og spør hvilken bok som kunne passe til et eldre ektepar, jeg er sikker på at betjeningen har mange gode forslag.
Gjest Anonymous Skrevet 13. desember 2004 #3 Skrevet 13. desember 2004 Hmm, de samler ikke på dem så da er det kanskje litt rart å gi. Får ta en tur i bokhandelen og spørre!
Tusenfryd Skrevet 14. desember 2004 #4 Skrevet 14. desember 2004 Det kan jo hende de kan begynne å samle på dem! Jeg husker Hvem, hva, hvor fra barndommen, og vi samlet på dem til stor fornøyelse for alle i familien. Savner dem litt. Ellers ville en bok-hit kanskje være en bok om historie, kunst og/eller kultur fra hjemstedet deres være noe?
sommerfuglene Skrevet 14. desember 2004 #5 Skrevet 14. desember 2004 En bok om lokal historie er ofte populært. "Kristiansandboken" og slik bruker de å hete. Det syns vertfall mine besteforeldre på 70 og 80 år er veldig kjekt!
Arkana Skrevet 14. desember 2004 #6 Skrevet 14. desember 2004 Hva med denne boken om Norge som nettopp har kommet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå