Gå til innhold

Dick pics på snap


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Her om dagen sendte jeg en dick pic på snap til en haug med jentene jeg har på snap. Noen av dem har jeg rotet med før, noen flørter jeg med, mens andre er venninner. Jeg tenkte sjekke reaksjonen. Jeg er stor (ca 22 cm lang og 16-17 cm rundt), og har fått mange kommentarer på det tidligere, men har jo lest at jenter ikke liker uppofordredte dick pics. Vel, jeg fikk stort sett kun bra respons. Av de tretti jeg sendte det til, var det minst 20 stykk som svarte veldig positivt. Resten svarte ikke. Ingen klagde. 

Så dette med at jenter ikke liker dick pics er en myte. 

Anonymkode: 5ea5e...cd0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje de kun liker slike fra menn som er godt utstyrt? ;)

1. Er ikke det litt kleint å sende slike bilder? Uoppfordret?

2. Nøyaktig hva var responsen?

Har selv mer positive enn negative erfaringer ved å gjøre dette. Er også godt utstyrt. Men det finnes så absolutt jenter som ikke er spesielt glad i det. Til og med en VELDIG kåt jente som jeg har ligget med flere ganger. I følge henne fikk hun null tenning av slike bilder, men elsket å høre hva jeg ville ha gjort med henne om hun var sammen med meg. Altså dirty talk.

Anonymkode: 659b6...2fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Why? Tenner damer på et pikkbilde? Jeg tenner hvertfall ikke, tenner på personlighet og det kommer dårlig frem på et bilde. Hvorfor føler dere for å sende et bilde av pikken deres sånn i utgangspunktet? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, de aller fleste kvinner liker IKKE å få dickpics fra folk de ikke kjenner, eller har en relasjon til.

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg selv er godt utstyrt, og har fått både negative og positive tilbakemeldinger. Jeg sender slikt for å sile ut de som er uaktuelle for meg. 

Anonymkode: 8af08...4ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sender også bilder av pikken min til damer. Mest for at de ikke skal føle seg utenfor når jeg jo sender til alle andre.

Anonymkode: 54948...496

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg skal finne et bilde av min å begynne å sende tilbake.. ;) 

Tro om manfolka blir fornøyde da.. "haha, jeg har større" ?? :D  

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, kattepusen skrev:

Kanskje jeg skal finne et bilde av min å begynne å sende tilbake.. ;) 

Tro om manfolka blir fornøyde da.. "haha, jeg har større" ?? :D  

Du har et større hull enn hva da? Enn garasjen min?

Anonymkode: 54948...496

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du har et større hull enn hva da? Enn garasjen min?

Anonymkode: 54948...496

hull? nei nei.. penis! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje de kun liker slike fra menn som er godt utstyrt? ;)

1. Er ikke det litt kleint å sende slike bilder? Uoppfordret?

2. Nøyaktig hva var responsen?

Har selv mer positive enn negative erfaringer ved å gjøre dette. Er også godt utstyrt. Men det finnes så absolutt jenter som ikke er spesielt glad i det. Til og med en VELDIG kåt jente som jeg har ligget med flere ganger. I følge henne fikk hun null tenning av slike bilder, men elsket å høre hva jeg ville ha gjort med henne om hun var sammen med meg. Altså dirty talk.

Anonymkode: 659b6...2fa

ts

Jeg er en litt flørtende og lite selvhøytidelig type, så det er ikke kleint for meg. Samtlige jenter jeg sendte snappen til vet at jeg er slik. 

Responsen var litt forskjellig. Mange så snappen på nytt, noen sendte forskjellige smilyer og kommentarer tilbake, noen sendte bilde av seg selv tilbake. 

Jeg tenker at det er tre ting som betyr noe her. Jeg er som sagt en flørtende fyr, og har en god tone med omtrent alle jenter jeg kjenner. Jeg er godt utstyrt og den ser bra ut, uten å skryte for mye. Det siste er som sagt at jeg tror jenter egentlig liker dick pics. De liker bare ikke dick pics fra fyrer de ikke liker. 

Anonymkode: 5ea5e...cd0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, kattepusen skrev:

Kanskje jeg skal finne et bilde av min å begynne å sende tilbake.. ;) 

Tro om manfolka blir fornøyde da.. "haha, jeg har større" ?? :D  

:sjarmor:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å legge meg til på snap; brun20cm 

Send i vei ;) både damer og menn... 

Anonymkode: 8af08...4ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ts

Jeg er en litt flørtende og lite selvhøytidelig type, så det er ikke kleint for meg. Samtlige jenter jeg sendte snappen til vet at jeg er slik. 

Responsen var litt forskjellig. Mange så snappen på nytt, noen sendte forskjellige smilyer og kommentarer tilbake, noen sendte bilde av seg selv tilbake. 

Jeg tenker at det er tre ting som betyr noe her. Jeg er som sagt en flørtende fyr, og har en god tone med omtrent alle jenter jeg kjenner. Jeg er godt utstyrt og den ser bra ut, uten å skryte for mye. Det siste er som sagt at jeg tror jenter egentlig liker dick pics. De liker bare ikke dick pics fra fyrer de ikke liker. 

Anonymkode: 5ea5e...cd0

Om det ikke er kleint for deg, så kan jeg likevel garantere at det er veldig kleint for de som får disse snappene dine. Og det er svært få jenter som liker å få dick-pics. Det funker ihvertfall ikke som flørt. 

Anonymkode: 2a935...980

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om det ikke er kleint for deg, så kan jeg likevel garantere at det er veldig kleint for de som får disse snappene dine. Og det er svært få jenter som liker å få dick-pics. Det funker ihvertfall ikke som flørt. 

Anonymkode: 2a935...980

ts

Så hvorfor fikk jeg nesten utelukkende positive tilbakemeldinger. Og ikke av typen "tommeln opp". Det var helt åpenbart at dette var noe de fleste tente på.

Anonymkode: 5ea5e...cd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ts

Så hvorfor fikk jeg nesten utelukkende positive tilbakemeldinger. Og ikke av typen "tommeln opp". Det var helt åpenbart at dette var noe de fleste tente på.

Anonymkode: 5ea5e...cd0

Fordi dette er jenter du flørter med og har en slags relasjon til. De liker DEG, altså har de ikke så mye i mot å få penisbilde. 

jeg kan fint få penis biler av enkelte av mine kompiser også, uten å reagere noen nevneverdig på det.. Det er RANDOM penisbilder vi reagerer på, fra folk vi ikke har noe relasjon til.. også penisbilder som profilbilder rundtomkring, som om det er det eneste de har å tilby

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, kattepusen skrev:

Fordi dette er jenter du flørter med og har en slags relasjon til. De liker DEG, altså har de ikke så mye i mot å få penisbilde. 

jeg kan fint få penis biler av enkelte av mine kompiser også, uten å reagere noen nevneverdig på det.. Det er RANDOM penisbilder vi reagerer på, fra folk vi ikke har noe relasjon til.. også penisbilder som profilbilder rundtomkring, som om det er det eneste de har å tilby

Det er sant som du sier kattepusen, men det er noen jenter der ute som liker dickpics, og som liker å veksle nudes. Men det er ikke mange av dem nei. Grunnen til det er fordi det finnes så mange menn som sender dickpics, at de fleste damer går lei til slutt.. 

Anonymkode: 8af08...4ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, kattepusen skrev:

Fordi dette er jenter du flørter med og har en slags relasjon til. De liker DEG, altså har de ikke så mye i mot å få penisbilde. 

jeg kan fint få penis biler av enkelte av mine kompiser også, uten å reagere noen nevneverdig på det.. Det er RANDOM penisbilder vi reagerer på, fra folk vi ikke har noe relasjon til.. også penisbilder som profilbilder rundtomkring, som om det er det eneste de har å tilby

ts

Noe jeg skrev også lenger ned. Så dette med at jenter ikke liker dick pics er i beste fall en sannhet med modifikasjoner. Jenter liker ikke dick pics fra fyrer de ikke liker. De liker dick pics fra fyrer de liker. 

Anonymkode: 5ea5e...cd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

ts

Noe jeg skrev også lenger ned. Så dette med at jenter ikke liker dick pics er i beste fall en sannhet med modifikasjoner. Jenter liker ikke dick pics fra fyrer de ikke liker. De liker dick pics fra fyrer de liker. 

Anonymkode: 5ea5e...cd0

NOEN liker dicpics fra folk de har en relasjon til ja.. men langt fra alle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ts

Jeg er en litt flørtende og lite selvhøytidelig type, så det er ikke kleint for meg. Samtlige jenter jeg sendte snappen til vet at jeg er slik. 

Responsen var litt forskjellig. Mange så snappen på nytt, noen sendte forskjellige smilyer og kommentarer tilbake, noen sendte bilde av seg selv tilbake. 

Jeg tenker at det er tre ting som betyr noe her. Jeg er som sagt en flørtende fyr, og har en god tone med omtrent alle jenter jeg kjenner. Jeg er godt utstyrt og den ser bra ut, uten å skryte for mye. Det siste er som sagt at jeg tror jenter egentlig liker dick pics. De liker bare ikke dick pics fra fyrer de ikke liker. 

Anonymkode: 5ea5e...cd0

der har du svaret egentlig...du kunne hatt 10 cm liten pikk , men de hadde likt det så lenge de hadde likt deg. selvitlitt, sjarm, utseende og personelighet scorer så jevlig høyt at ingenting er viktigere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...