Gå til innhold

Varsellys for lys lyser 😅 Noen som vet hva det er?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Om man for eksempel har et bremselys som er gåent så lyser det en gul lampe i dashbordet hver gang man tråkker på bremsen. 

Når jeg starter bilen nå så lyser dette lyset. Men med en gang jeg tråkker på bremsen så forsvinner dette lyset? Hva slags lys er det som kan være gåent når det forsvinner når jeg tråkker på bremsen? Ser ikke noe mer til lyset etter dette heller 

Anonymkode: 30213...18f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

21 minutter siden, tdm900 skrev:

Hvordan ser lyset ut? Er mange varsellamper å velge i

Er den som lyser når man har et ødelagt lys. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er den som lyser når man har et ødelagt lys. 

Det er mulig dette er et dumt spørsmål, men har du forsøkt å skru på lys i forskjellige kombinasjoner og tatt deg en tur rundt bilen for å se at alt lyser som det skal? Få evt. hjelp av noen til å tråkke på bremsen for deg for å sjekke bremselyset, dersom du ikke får til å sjekke den på annet vis. 

Anonymkode: bc87f...7da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner du en mann i din omgivelse som kan hjelpe deg med det? Det ville vært det beste så du slipper å bry den stakkars lille kvinne-hjernen din med slike kompliserte ting som dette.

Anonymkode: 719c8...b25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om man for eksempel har et bremselys som er gåent så lyser det en gul lampe i dashbordet hver gang man tråkker på bremsen. 

Når jeg starter bilen nå så lyser dette lyset. Men med en gang jeg tråkker på bremsen så forsvinner dette lyset? Hva slags lys er det som kan være gåent når det forsvinner når jeg tråkker på bremsen? Ser ikke noe mer til lyset etter dette heller 

Hva står det i instruksjonsheftet for bilen? 

Anonymkode: 5343f...578

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...