GratefulOctopus Skrevet 11. april 2017 #21 Del Skrevet 11. april 2017 Jeg leser alt fra 0,5 til 5 timer om dagen, og leser vel stort sett hver dag. De gangene jeg leser så mye som 5 timer om dagen er selvsagt i helgene. På en vanlig hverdag, ligger det stort sett på mellom 0,5 til 2 timer. Å lese er en av mine aller største favorittaktiviteter, så jeg prøver å dytte inn litt lesing så ofte jeg kan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SesameStreet Skrevet 11. april 2017 #22 Del Skrevet 11. april 2017 På 20.2.2017 den 18.30, AnonymBruker skrev: Hvor mange minutter/timer i løpet av en dag bruker du til å lese bok? Og til hvilken tid i døgnet? Anonymkode: faa83...ed4 Jeg leser minst tre timer hver dag og som oftest på kvelden. Lese er gøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2017 #23 Del Skrevet 14. april 2017 Ganske mye i perioder. Anonymkode: d0ca3...c6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet mandag kl 20:19 #24 Del Skrevet mandag kl 20:19 Ryddet for avsporinger og brukerangrep. _popcorn_, adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå