Jump to content
Vikinggirl

Anne Brith

Recommended Posts

Raven Emerald

Ryddet for spekulasjoner.

Raven Emerald, mod.

Fortsetter under...

Kollontaj

Er helt innlegg om datteren. Skulle ikke hun slutte å skrive om de mindreårige?

Guest Asti
15 minutter siden, Kollontaj skrev:

Fra https://www.tv2.no/a/9900480/

"I blogginnlegget skriver Davidsen at en av årsakene er at hun ikke ønsker at barnas prestasjoner skal være noe som diskuteres blant mennesker som ikke kjenner dem.  «Nå som barna begynner å få seg jobber, velge skoler, utmerke seg på områder i livet, skal de få lov til å gjøre det uten at jeg forteller om det. Og uten at andre diskuterer det», skriver hun."

Stjernekikkeren
1 minutt siden, Asti skrev:

Fra https://www.tv2.no/a/9900480/

"I blogginnlegget skriver Davidsen at en av årsakene er at hun ikke ønsker at barnas prestasjoner skal være noe som diskuteres blant mennesker som ikke kjenner dem.  «Nå som barna begynner å få seg jobber, velge skoler, utmerke seg på områder i livet, skal de få lov til å gjøre det uten at jeg forteller om det. Og uten at andre diskuterer det», skriver hun."

Det var sånn været var den dagen det, nå er det litt annerledes og fokuset er et annet. Ja, jeg mente været, for AB skifter humør og meninger med vinden.

ssophie
41 minutter siden, Kollontaj said:

Hun forsvarer det i kommentarfeltet på Instagram. Argumenterer med at det er forskjell på privat og personlig 🙄

Emmelise
2 timer siden, bue skrev:

Hun og Erik ønsker ikke barn, men det er mulighet for å bli fosterforeldre etter at ungene har forlatt redet. Hvis de får være fosterforeldre vurderer jeg sterkt og melde meg inn i en anti-barnevernsgruppe!

Jeg forstår ikke hvorfor dette var viktig for deg å kommentere. Eller hvor i all verden du fikk det fra. Eller hvorfor det nødvendigvis får stå. Men jeg syntes man kan holde seg for god for sånt.... hva enn svada det der var.

Annonse

Stjernekikkeren
1 minutt siden, ssophie skrev:

Hun forsvarer det i kommentarfeltet på Instagram. Argumenterer med at det er forskjell på privat og personlig 🙄

Og... forskjellen er..?

ssophie
7 minutter siden, Stjernekikkeren said:

Og... forskjellen er..?

Det gir hun ikke noe svar på. Anbefaler å gå inn på Instagram og lese kommentarene der. Man trenger ikke følge henne. 

Guest bue
9 minutter siden, Emmelise skrev:

Jeg forstår ikke hvorfor dette var viktig for deg å kommentere. Eller hvor i all verden du fikk det fra. Eller hvorfor det nødvendigvis får stå. Men jeg syntes man kan holde seg for god for sånt.... hva enn svada det der var.

Hun skriver det i det siste innlegget. Med tanke på hvordan hun eksponerer egne barn synes jeg det er en skremmende tanke at eventuelle fosterbarn skal inn i sirkus annebrith.no. Alle barn fortjener å bli behandlet i tråd med barnekonvensjonen, men fosterbarn er kanskje ekstra sårbare for hemningsløs utlevering.

Emmelise
1 minutt siden, bue skrev:

Hun skriver det i det siste innlegget. Med tanke på hvordan hun eksponerer egne barn synes jeg det er en skremmende tanke at eventuelle fosterbarn skal inn i sirkus annebrith.no. Alle barn fortjener å bli behandlet i tråd med barnekonvensjonen, men fosterbarn er kanskje ekstra sårbare for hemningsløs utlevering.

Det er da rimelig åpenlyst at det ikke kommer til å skje eller i det hele tatt er på tale. Viktig å slå seg litt på brystkassa og formidle hvor fantastisk man er som "kan ta til seg unger ingen andre vil ha." Og alt det der.  

Stjernekikkeren
17 minutter siden, ssophie skrev:

Det gir hun ikke noe svar på. Anbefaler å gå inn på Instagram og lese kommentarene der. Man trenger ikke følge henne. 

For et sirkus den tråden er. Likte godt anne Brith sin påstand om at hun ikke tjener en krone på barna, for alt går til dem. Men hva med alt det preiket om at alle må jobbe for huset, alle må bidra? Hmm.. det er nok sånn at uansett hva barna får, så må det gå til mor, for alle må bidra til 10mill villaen.

pøbelsara

Uansett hva Anne Brith sier - så er det helt ille at skriver om ungenes liv - barna har en selvstendig rett til privatliv. 

EN hyggelig oppmuntrings- og jeg-er-glad-i-deg-tale for mor til datter i bloggen. Men HVORFOR dele med tusenvis av folk hun ikke kjenner? 

Jeg skjønner det ikke.

Lkk

Nå er hytte og båtliv over for i år , så da passer det fint å være omsorgsfull mamma igjen . Er så enig i at hun snur kappa etter vær og vind . Det hun mener den ene dagen , motsier hun neste dag . En meget ustabil dame .

Annonse

Guest Berga

Fosterbarn!?!?!?! Hos en kvinne som ikke tar fem flate øre for å utlevere både egne barn, kjærester, naboer, og ikke minst foreldre på barnas skole? 😳

Stjernekikkeren
1 minutt siden, pøbelsara skrev:

Uansett hva Anne Brith sier - så er det helt ille at skriver om ungenes liv - barna har en selvstendig rett til privatliv. 

EN hyggelig oppmuntrings- og jeg-er-glad-i-deg-tale for mor til datter i bloggen. Men HVORFOR dele med tusenvis av folk hun ikke kjenner? 

Jeg skjønner det ikke.

Fordi AB trenger et publikum og bekreftelse.  Har du noen gang hørt at hun har gjort noen for andre som ikke endte med selvskryt og lange historier på bloggen?

pøbelsara

Hun sier at hun vil svare på saklig kritikk. Men hun gjør jo ikke det. 

Guest Berga
3 minutter siden, pøbelsara skrev:

Jeg skjønner det ikke.

Nei. Det er privat, og jeg håper hun har tenkt nøye gjennom hvorfor hun velger å utlevere privatlivet. 

Kollontaj

https://imgur.com/gallery/Dq7fPT7

Hun skriver at innlegget om de som sjekket skattelisten (helt lovlig) lå ute i 15 min. Var nok litt lenger (se imgur). Hun offentlig-gjorde navnene på samtlige. 

Kollontaj

Og der slettet hun alle kommentarene. ☺️

Guest Asti
10 minutter siden, Kollontaj skrev:

https://imgur.com/gallery/Dq7fPT7

Hun skriver at innlegget om de som sjekket skattelisten (helt lovlig) lå ute i 15 min. Var nok litt lenger (se imgur). Hun offentlig-gjorde navnene på samtlige. 

Jeg laget min egen imgur - https://imgur.com/a/uByTFXD , der jeg la ved uttalelsen om 15 min... :)

Guest
This topic is now closed to further replies.

Artikler fra forsiden

• Create New...