Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå har hun kjøpt seg et nytt kamera som kostet flesk!

Men bil det har hun ikke råd til!?!

nå er vel ikke bil og kamera i samme prisklasse? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er vel ikke bil og kamera i samme prisklasse? 

Trenger man bil så sparer man vel gjerne penger? Og sparer man penger så bruker man ikke mange tusen kroner på nytt kamera. 

Og jo, man kan få en helt OK bil til en 10.000-20.000 kroner, så det er ikke så veldig langt i fra at de kan være i samme prisklasse.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger man bil så sparer man vel gjerne penger? Og sparer man penger så bruker man ikke mange tusen kroner på nytt kamera. 

Og jo, man kan få en helt OK bil til en 10.000-20.000 kroner, så det er ikke så veldig langt i fra at de kan være i samme prisklasse.

Nå trenger hun jo kamera med den jobben hun har da. Kan sikkert skrive av på firmaet også..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger man bil så sparer man vel gjerne penger? Og sparer man penger så bruker man ikke mange tusen kroner på nytt kamera. 

Og jo, man kan få en helt OK bil til en 10.000-20.000 kroner, så det er ikke så veldig langt i fra at de kan være i samme prisklasse.

selvfølgelig kan man få en bil billig, men med tanke på at hun har barn så har jeg stor forståelse for at hun ønsker en litt nyere bil som også har en høyere standard med tanke på sikkerhet. 

 

Jeg vil også tro at hun kjøper kamera gjennom bloggen sin, så det er nok ikke tatt av husholdningsbudsjettet sitt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger man bil så sparer man vel gjerne penger? Og sparer man penger så bruker man ikke mange tusen kroner på nytt kamera. 

Og jo, man kan få en helt OK bil til en 10.000-20.000 kroner, så det er ikke så veldig langt i fra at de kan være i samme prisklasse.

Et kamera kan fort komme opp i 40 000kr. Om man trenger litt forskjellige linser og annet utstyr. 

Vi har familiebil til 25 000kr og er storfornøyd med den, så ser ikke problemet. Tror det handler om å vise seg litt frem og for disse bloggerene. Om å gjøre å ha det dyreste og fineste.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest bruker83924

Jeg må bare spørre, hvorfor har bloggen hennes blitt så stor? Har så klart vært innom noen ganger, og vet hun ble kjent pga baking. Men hun har vel blitt mer en livsstilsblogg nå enn en bakeblogg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig tror jeg at hun er blitt så stor fordi hele greia er som et togkrasj.. Du vet du ikke burde titte innom, men så må du bare se hvor fryktelig ille det står til. Og jeg tror hun vet det rimelig greit selv, med tanke på alle de latterlige ansiktsuttrykkene hun alltid lager med vilje. Spesielt når hun minner leserne på hva slags kritikk hun får på disse bildene i tillegg. Hun la ut en snap her om dagen om at noen hadde sagt at munnen hennes så ut som et rumpehull. What has been seen, can never be unseen.. Det er helt sikker en god del sjeler der ute som faktisk LIKER bloggen, men jeg tror majoriteten klarer bare ikke å la være å titte innom for å se hva pokker hun driver med nå. Forhåpentligvis vil jo dette gå over. Etter å ha hatt henne på Snap i hele to uker nå kjenner jeg at det er på tide å slette. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg orker ikke den dama lenger.

Det blir for krampaktig alt sammen og toppet med alle de idiotiske ansiktsuttrykkene blir det for mye av det gode.

Hun er veldig, veldig høy på seg selv!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bruker83924

Personlig tror jeg at hun er blitt så stor fordi hele greia er som et togkrasj.. Du vet du ikke burde titte innom, men så må du bare se hvor fryktelig ille det står til. Og jeg tror hun vet det rimelig greit selv, med tanke på alle de latterlige ansiktsuttrykkene hun alltid lager med vilje. Spesielt når hun minner leserne på hva slags kritikk hun får på disse bildene i tillegg. Hun la ut en snap her om dagen om at noen hadde sagt at munnen hennes så ut som et rumpehull. What has been seen, can never be unseen.. Det er helt sikker en god del sjeler der ute som faktisk LIKER bloggen, men jeg tror majoriteten klarer bare ikke å la være å titte innom for å se hva pokker hun driver med nå. Forhåpentligvis vil jo dette gå over. Etter å ha hatt henne på Snap i hele to uker nå kjenner jeg at det er på tide å slette. 

Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vllle ikke kjøpt kaker/cupcakes av henne etter det rotebildet fra kjøkkenet.. ja hun er bare et  menneske men jeg føler det blir ekkelt å ha det slik (halvspist mat osv) når hun baker der..

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vllle ikke kjøpt kaker/cupcakes av henne etter det rotebildet fra kjøkkenet.. ja hun er bare et  menneske men jeg føler det blir ekkelt å ha det slik (halvspist mat osv) når hun baker der..

Nå er det vel sånn at hun ikke SELGER kaker da.. Hun deler oppskrifter og fremgangsmåter... Når hun solgte kaker, hadde hun eget kjøkken til dette.. ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Jeg må bare spørre, hvorfor har bloggen hennes blitt så stor? Har så klart vært innom noen ganger, og vet hun ble kjent pga baking. Men hun har vel blitt mer en livsstilsblogg nå enn en bakeblogg?

Hun ble stor i det øyeblikket hun gikk fra å være bakeblogg, til å dele av uhemmet av privatlivet sitt. Det skjedde etter at hun gikk over til United Bloggers, og var på kurs om hvordan hun skulle få flere lesere. Hun begynte umiddelbart å følge United Bloggers sine tips, og gikk inn for å få følgere til bloggen sin ved å profliere seg i alle kanaler (face, snap, insta). Dette gjorde hun med hell ved å lage overskrifter som fikk folk til å klikke seg inn. Og Volia!

Les forøvrig artikkelen som ligger like over her fra lokalavisa, så får man et meget godt inntrykk av hvordan hun beinhardt bruker tida si til å trekke folk til bloggen. Det er facinerede lesning. 

Hun skriver at det ikke handler om penger, men når du ser den målbevisstheten hun jobber med, så må det ligge noe mer bak. Hva det er, vet ikke jeg, men noe galt må det være når bloggen og antall lesere blir så altoppslukende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ble stor i det øyeblikket hun gikk fra å være bakeblogg, til å dele av uhemmet av privatlivet sitt. Det skjedde etter at hun gikk over til United Bloggers, og var på kurs om hvordan hun skulle få flere lesere. Hun begynte umiddelbart å følge United Bloggers sine tips, og gikk inn for å få følgere til bloggen sin ved å profliere seg i alle kanaler (face, snap, insta). Dette gjorde hun med hell ved å lage overskrifter som fikk folk til å klikke seg inn. Og Volia!

Les forøvrig artikkelen som ligger like over her fra lokalavisa, så får man et meget godt inntrykk av hvordan hun beinhardt bruker tida si til å trekke folk til bloggen. Det er facinerede lesning. 

Hun skriver at det ikke handler om penger, men når du ser den målbevisstheten hun jobber med, så må det ligge noe mer bak. Hva det er, vet ikke jeg, men noe galt må det være når bloggen og antall lesere blir så altoppslukende.

Hvorfor det egentlig. Dette blir vel på samme måte som et flyselskap vil ha passasjerer, eller Kiwi vil ha kunder. Alle som driver butikk vil jo tjene penger. Og eneste måten å gjøre det på er å jobbe beinhardt mot målet. Om blogg og antall lesere er altippslukende, ja vel.. Jeg har en jobb som er altoppslukende jeg også.. Og ikke noe galt her.. 

Det folk reagerer på er vel heller det at det går AN å tjene penger på å skrive om seg selv... Og siden vi fortsetter å lese og kommentere de, så er det fullt mulig å leve av det.. Engasjement, både positiv og negativ, fanger lesere.. Og lesere = penger.. Og det er vel det vi lever for alle sammen? 

Diskusjonen vedrørende etikk og hva vi mener er greit blir en helt annen... Og der har vi alle meninger om hvor grensen bør gå.

Så lenge hun syntes det er greit å dele livet sitt med oss , så har vi vel egentlig ikke noe med det?

Vi har derimot et valg.. Vi kan la vær å lese!

Endret av calleia
Tilleggsinformasjon
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor det egentlig. Dette blir vel på samme måte som et flyselskap vil ha passasjerer, eller Kiwi vil ha kunder. Alle som driver butikk vil jo tjene penger. Og eneste måten å gjøre det på er å jobbe beinhardt mot målet. Om blogg og antall lesere er altippslukende, ja vel.. Jeg har en jobb som er altoppslukende jeg også.. Og ikke noe galt her.. 

Det folk reagerer på er vel heller det at det går AN å tjene penger på å skrive om seg selv... Og siden vi fortsetter å lese og kommentere de, så er det fullt mulig å leve av det.. Engasjement, både positiv og negativ, fanger lesere.. Og lesere = penger.. Og det er vel det vi lever for alle sammen? 

Diskusjonen vedrørende etikk og hva vi mener er greit blir en helt annen... Og der har vi alle meninger om hvor grensen bør gå.

Så lenge hun syntes det er greit å dele livet sitt med oss , så har vi vel egentlig ikke noe med det?

Vi har derimot et valg.. Vi kan la vær å lese!

Voksne som deler uhemmet er en ting. Men her har vi en mor som bruker ungene sine for å få klikk, og det på en meget ukritisk måte. Og det må det være lov å mene noe om. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerer ikke på at hun tjener penger på det hu driver med. Det skulle bare mangle, med den innsatsen. Men jeg reagerer på hvordan hun elt hemningsløst uten skam og blygsel bruker ungene som click-bait. Og at hun sier at hu ikke gjør det for pengenes skyld, samtidig som hun snakker om at mllionlønnen bør være i boks neste år. (I avisreportasjen om henne.)

Når hun er så himla ærlig og åpen om alt mulig annet burde hun kunne innrømme at det er for pengenes skyld. Hun kan da ikke for alvor mene at hun synes det er gøy å eksponere ungene på den måten hun gjør og at det bare er derfor hun gjør det?

Endret av pøbelsara
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Hvorfor det egentlig. Dette blir vel på samme måte som et flyselskap vil ha passasjerer, eller Kiwi vil ha kunder. Alle som driver butikk vil jo tjene penger. Og eneste måten å gjøre det på er å jobbe beinhardt mot målet. Om blogg og antall lesere er altippslukende, ja vel.. Jeg har en jobb som er altoppslukende jeg også.. Og ikke noe galt her.. 

Det folk reagerer på er vel heller det at det går AN å tjene penger på å skrive om seg selv... Og siden vi fortsetter å lese og kommentere de, så er det fullt mulig å leve av det.. Engasjement, både positiv og negativ, fanger lesere.. Og lesere = penger.. Og det er vel det vi lever for alle sammen? 

Diskusjonen vedrørende etikk og hva vi mener er greit blir en helt annen... Og der har vi alle meninger om hvor grensen bør gå.

Så lenge hun syntes det er greit å dele livet sitt med oss , så har vi vel egentlig ikke noe med det?

Vi har derimot et valg.. Vi kan la vær å lese!

I intervjuet siteres Anne Brith på at det ikke handler om penger. Når hun da siteres på at hun ofrer 12 timer om dagen og alt sosialt liv, så mener jeg at hun vipper over til å ha et usunt forhold til bloggen. Hvis du ofrer 12 timer av dagen din til dette og er firebarnsmor, så tenker jeg at man ofrer også tid som kunne vært brukt på barna. Når noe blir så viktig for deg så handler det om noe som driver deg som ikke er sunt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Forøvrig må det tilføyes at Thomas Moen som er CEO for United bloggers helt spesifikt har bedt bloggerne sine om å snakke opp bloggyrket, og det innebærer også å få det til å fremstå som et krevende yrke der man ikke bare rabler ned et innlegg og drar inn cash. Nå skal de jo heller ikke kalle seg bloggerer heller, nettopp for å fjerne seg fra de negative holdningene, men heller kalle seg influencers. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...